Dat zien we dan wel over een paar weken.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:07 schreef Mercan het volgende:
Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef Meki het volgende:
Park wordt met rust gelaten en de bevolking van Istanbul mag een referendum daar over gaan houdenquote:
Vergeet niet dat de politieoptreden overal gebeurt. Net als in Amsterdam werden de betogers verdreven (occupy beweging). Tijdens de scholierenrellen kregen alle scholieren tractatie van de waterkanonnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:12 schreef PrepperNL het volgende:
Erdogan heeft zijn dictatoriale trekjes niet meer kunnen beheersen en nu ziet heel turkije en zelfs de hele internationale gemeenschap hoe die net doet alsof die gaat praten zoals democraten maar ondertussen beveelt hij zijn agenten om meedogenloos tegen de arme studenten en protestanten op te treden. Met alweer zoals zo vaak de laatste weken vele zwaar gewonde en zelfs doden als gevolg, nee zo een slinks persoon wil je toch niet als leider van een land lijkt mij dan.
Als leider wil je een eerlijk persoon die je op zijn woord kan vertrouwen in plaats van eenkleptomaan die het ene zegt maar het tegenovergestelde doet.
Ik miste je al.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:13 schreef Theoden het volgende:
Was ik weer ... AKP (Erdogan) weer een stapje te ver gegaan zie ik. Denk dat dit echt het einde is voor hem.
E 5 naar Taksim lopen is wel heel erg ver.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik miste je al.
Triest vandaag!
Ik zie nu beelden van de snelweg E5.
Helemaal vol met mensen!!! richting Taksim
DHA live beelden jezus man .. politie is aan het schreeuwen dat het terroristen zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik miste je al.
Triest vandaag!
Ik zie nu beelden van de snelweg E5.
Helemaal vol met mensen!!! richting Taksim
Ali Koc is mijn held, echt waar. Als Fenerbahce fan heb ik sowieso al respect voor hem, maar hij is echt "adam gibi adam". Was maar iemand als hem leider van Turkije.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:18 schreef Mercan het volgende:
Ali Koç: Otelin kapısı kapanır, otele polis alınır ve otelde yardımlar kesilirse ordaki herkesi işten çıkartacağımızı söyledim
http://onedio.com/haber/o(...)ten-cikaririm-121311
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:18 schreef HiZ het volgende:
[..]
E 5 naar Taksim lopen is wel heel erg ver.
Volgens mij mixen ze het weer, soms live, soms oude beelden van vandaag.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:23 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
zelfde beelden als op huryet is dat live dan?
is al jaaaren zo sinds ze de slogan"the news from an american perspectiv" zijn verloren 10+ jaar geleden. CNN politics of CNN propaganda zou beter gepast zijn inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:23 schreef Theoden het volgende:
Wat is CNN Turk toch een kut zender zeg. Tijd dat CNN naam verbod gaat geven.
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:22 schreef Mercan het volgende:
Beelden + Turks commentaar
http://www.ecanlitvizle.com/halk-tv-izle/
http://www.tvizleo.com/2013/04/arti-1-tv-izle.html
Ach joh, twee domme papegaaien. Waar maak je je druk over.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef Theoden het volgende:
Mensen die nog steeds achter Erdogan staan, wow ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |