De standaardverklaring van oppositieleden voor het succes van Erdogan:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Men roept nu dus mensen op om massaal naar Taksim te komen. Om te laten zien hoe een demonstratie er uit ziet van mensen met een overtuiging in plaats van hoop op een beter baantje.
Jouwe. Refresh even.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:42 schreef Bilge het volgende:
Welke link gebruik jij, de mijne hapert steeds?
Erdogan is momenteel een pion van Qatar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
De standaardverklaring van oppositieleden voor het succes van Erdogan:
- AKP-stemmers zijn domme schapen
- Erdogan koopt ze om met een zak kolen en maceroni.
- Erdogan is zelf weer de pion van Israel en de VS.
Kortom: het ligt aan iedereen, behalve de oppositie zelf.
Ik ben dol op complottheorieen, sluit ze zeker niet uit, maar anti-Erdoganisten schermen te pas en ontepas met externe argumenten om hun eigen falen niet onder ogen te hoeven komen. Dat is zwak.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Erdogan is momenteel een pion van Qatar.
Volgens mij nu voor eens en altijd juist.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:54 schreef Ketchupcurry het volgende:
Dit gaat toch geen ene fluit oplossen?
Mensen die doorlopen worden genegeerd, die samenscholen en blijven staan, die krijgen de lading.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:56 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap het niet iedereen loopt rustig langs de politie?
Ze proberen de hippies, communisten en anarchisten alleen te verwijderen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:56 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap het niet iedereen loopt rustig langs de politie?
Maar hippies moesten dan wel weg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:56 schreef Mercan het volgende:
Ja het gaat LOS!
Gister was er nog beloofd dat ze de uitspraken van de rechter zouden afwachten!
Ja, ditquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen die doorlopen worden genegeerd, die samenscholen en blijven staan, die krijgen de lading.
Wat is er mis met hippies en communisten?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze proberen de hippies, communisten en anarchisten alleen te verwijderen.
Ze gooien nu met stenenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat is er mis met hippies en communisten?
Niks, maar de hippies die daar nu niet weg willen wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat is er mis met hippies en communisten?
Ja man, er zitten alleen nog PKK-aanhangers...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dit zijn geen hippies, man.
Er staat overal "PKK".
Volgens Erdogan hebben ze ook tegen de bomen gepist.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:59 schreef Triggershot het volgende:
Kijk wat ze met het oh zo mooie Taksim hebben gedaan man, mensen die niet wilden dat er 5 bomen werden verwijderd.
Het 'oh zo mooie Taksim "was al 5 maanden een bouwput.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:59 schreef Triggershot het volgende:
Kijk wat ze met het oh zo mooie Taksim hebben gedaan man, mensen die niet wilden dat er 5 bomen werden verwijderd.
Dat zeg ik niet. Maar zeker geen hippies. In ieder geval niet als jullie de juiste definitie van hippie hanteren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja man, er zitten alleen nog PKK-aanhangers...
Nou meid leg uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar zeker geen hippies. In ieder geval niet als jullie de juiste definitie van hippie hanteren.
Vanwege bouwplannen ja, niet vanwege chaotische bendes die alles een beetje vernielen en vandaliseren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het 'oh zo mooie Taksim "was al 5 maanden een bouwput.
(PS ik heb shockwave verwijderd van mijn PC; het liet alles de hele tijd crashen)
Het vandaliseren van het Taksimplein is pakweg 5 jaar geleden begonnen, door de AKP gemeentelijke bestuurders. Wat 10 jaar terug een leuk plein was is al een paar jaar een onherbergzame granietwoestijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanwege bouwplannen ja, niet vanwege chaotische bendes die alles een beetje vernielen en vandaliseren.
Ja tochquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het vandaliseren van het Taksimplein is pakweg 5 jaar geleden begonnen, door de AKP gemeentelijke bestuurders. Wat 10 jaar terug een leuk plein was is al een paar jaar een onherbergzame granietwoestijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |