SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Your beauty never ever scared me.
Nee vind ik niet, 1ste keer denk je wel ff van wow wtfquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Booh ik ga die shit echt kopen dan. Maar is dat geen onprettig gevoel als je de binnenkant van je vagijn uitspuit met water?
Ja precies, met de hoeveelheid die meneer hier tot achterin de diepste hoekjes weet te spuiten loopt het er de dag erna nog uitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, 1ste keer denk je wel ff van wow wtfMaar het scheelt echt zoveel troep gewoon
Moira..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, met de hoeveelheid die meneer hier tot achterin de diepste hoekjes weet te spuiten loopt het er de dag erna nog uit![]()
https://www.google.nl/sea(...)m8UcbAGqmN0wXhooDoBwquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef Amarantha het volgende:
Foto van het product? Nieuwsgierig wat ik me er bij voor moet stellen
Zoietsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef Amarantha het volgende:
Foto van het product? Nieuwsgierig wat ik me er bij voor moet stellen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)m8UcbAGqmN0wXhooDoBw
Oh jezusquote:
tis ook echt minder chill als je hem daarna moet rocken in een smerige tunnel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, 1ste keer denk je wel ff van wow wtfMaar het scheelt echt zoveel troep gewoon
Het is je eigen spul wat zeur je gastquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
tis ook echt minder chill als je hem daarna moet rocken in een smerige tunnel.
schoonmaken is wel belangrijk.
jij maakt altijd wel schoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is je eigen spul wat zeur je gast
Gebruik jij er trouwens ook zo'n vaginale schoonmaak shit emulsie bij?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is je eigen spul wat zeur je gast
Only in the stonersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Als iemand nu vraagt hier waar ik het nu over heb op 't forum dan moet ik antwoorden met 'je kut schoonmaken als het vol zaad zit'. Jezus!
Truequote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blijf het zeggen. Wiet en seks is een goeie combinatie
ik lust wel een goede vagijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een schoon vagijn, is een tasty vagijn
Nee niet nodig, heb geen verstoorde PH balans ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gebruik jij er trouwens ook zo'n vaginale schoonmaak shit emulsie bij?
Ik kan me herinneren dat we die er bij de etos bij verkochten, wat je dan moet verdunnen met water, goed voor de ph waarde van je kut enzo.
Of doe je gewoon alleen met water?
#informatieinwinnen
Ik volgens mij ook nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee niet nodig, heb geen verstoorde PH balans ofzo
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook niet
Gewoon water dus
Binnenkort ff zo'n ding halen dan
Jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Je gaat ervan houden.
Vind je het ook zo'n vies gevoel als het naar beneden loopt?
Ja, all kleverig 'nd shitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Je gaat ervan houden.
Vind je het ook zo'n vies gevoel als het naar beneden loopt?
Ik zou niet weten hoe een schoon vagijn smaaktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, gewoon schoon en nice. Tintelend op de tong.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe een schoon vagijn smaakt
Ook niet hoe een vies vagijn smaakt, trouwens
auquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:57 schreef Moira. het volgende:
Hihi ik maakte Mono net wakker omdat ik aan zn buikschaamhaar trok.
Niet jezelf geproefd hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe een schoon vagijn smaakt
Ook niet hoe een vies vagijn smaakt, trouwens
Ja hallon een beetje kutsap van een vinger aflikken is toch anders dan een kut beffenquote:
Good to know.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
Sperma vind ik ook anders smaken als je het ergens vanaf likt dan wanneer je het rechtstreeks opvangt
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel eens gedaan toch? Toch???? TOCH?????
No alcohol mimangquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:58 schreef Beach het volgende:
[..]
vriendin laten kotsen of ga jij deze keer weer
elke jongen proeft ook zn eigen kwakkiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan ga je opzoek naar een kutje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hallon een beetje kutsap van een vinger aflikken is toch anders dan een kut beffen
I'll passquote:
Dan kan vingeren er toch nog wel bij?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
I'll pass
Heb een keer een triootje gedaan maar meer dan zoenen en tetten kneden heb ik geen behoefte aan
Nee eigenlijk niet. Maar als je dat graag wil zal ik het doen en een recensie posten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou jij een andere vent rukken, ja?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan kan vingeren er toch nog wel bij?
Ja!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Maar als je dat graag wil zal ik het doen en een recensie posten.
ik kom weleens klaar in mijn eigen mond als er geen doekjes in de buurt zijn.quote:
Ja, erg interessantquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Maar als je dat graag wil zal ik het doen en een recensie posten.
Deze dame snapt hetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrouwen en vrouwen is wat anders dan mannen en mannen
Nja niet verder dan zoenen en tetten kneden dusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nope, maar jij klinkt wel een beetje bi
Waarom?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrouwen en vrouwen is wat anders dan mannen en mannen
Maar je vindt dan sommgie vrouwen wel aantrekkelijk dus? (lust)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja niet verder dan zoenen en tetten kneden dus
Denk niet dat ik echt verliefd zou kunnen worden op een meisje ofzo
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar je vindt dan sommgie vrouwen wel aantrekkelijk dus? (lust)
Dat heb jij ook met mannen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik sommige vrouwen aantrekkelijk, sommige vrouwen zíjn ook gewoon aantrekkelijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja niet logisch is dat toch?quote:
Weetniet, zoveel meiden die bicurious zijn terwijl ze gewoon hetero zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja niet logisch is dat toch?
Vrouw-vrouw is hetzelfde als man-man.
Alleen moet vrouw-vrouw maar maatschappelijk geaccepteerd zijn omdat mannen dat lekker vinden om naar te kijken ofzo. Maar wat nou als ik man-man lekker vind om naar te kijken?
Dan moeten mannen toch ook gewoon lekker tongen met een andere man om mij geil te krijgen? Net zoals het nu andersom gebeurt
Ja maar misschien zijn mannen dat ook wel, jeweethetnietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weetniet, zoveel meiden die bicurious zijn terwijl ze gewoon hetero zijn.
FL weet hier wel raad meequote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja niet logisch is dat toch?
Vrouw-vrouw is hetzelfde als man-man.
Alleen moet vrouw-vrouw maar maatschappelijk geaccepteerd zijn omdat mannen dat lekker vinden om naar te kijken ofzo. Maar wat nou als ik man-man lekker vind om naar te kijken?
Dan moeten mannen toch ook gewoon lekker tongen met een andere man om mij geil te krijgen? Net zoals het nu andersom gebeurt
Ja idunno, ik heb vrouwen altijd seksueel aantrekkelijk gevonden dus ik kijk er anders tegenaanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar misschien zijn mannen dat ook wel, jeweethetniet
Waar denk je dat al die homohaat vandaan komt? Precies, om maar niet toe te hoeven geven aan dat beetje wat binnen zit bij henquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar misschien zijn mannen dat ook wel, jeweethetniet
woooooh vasje is biiiiiiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja idunno, ik heb vrouwen altijd seksueel aantrekkelijk gevonden dus ik kijk er anders tegenaan
Nou iddquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die homohaat vandaan komt? Precies, om maar niet toe te hoeven geven aan dat beetje wat binnen zit bij hen
Vind ik niet erg hoor, weleens vaker gehoord.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dacht eerst dat jij gay was dus sssht.
Ik denk dat Vas en Moira dat weleens gedaan hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:13 schreef FL_Freak het volgende:
Nouja ik heb dan iig geen man gezoend zoals iemand hier wel waar ik de naam niet van ga noemen.
kloptquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat Vas en Moira dat weleens gedaan hebben.
Alleen via skypequote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat Vas en Moira dat weleens gedaan hebben.
Oke man.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
IK HEB GVD HONGER
maar gelukkig wordt de chinees nu besteld
Hoeveel kost zo'n Chineesje nou, ben wel benieuwd naar de prijzen waarvoor ze weggedaan worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
IK HEB GVD HONGER
maar gelukkig wordt de chinees nu besteld
De maagden zijn wel duur toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n Chineesje nou, ben wel benieuwd naar de prijzen waarvoor ze weggedaan worden.
Met haar stinkende bami punaniquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
aj kostte al best veel iig 5000 euro
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
aj kostte al best veel iig 5000 euro
Die gaat vast Sherlocken. Hoi Angel-Joyquote:
Sowieso praten over iemand die er niet eens bij is. Daarbij is het een aardig meisje, toch Ro-ald?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Die gaat vast Sherlocken. Hoi Angel-Joy
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Sowieso praten over iemand die er niet eens bij is. Daarbij is het een aardig meisje, toch Ro-ald?
ik zeg niksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Sowieso praten over iemand die er niet eens bij is. Daarbij is het een aardig meisje, toch Ro-ald?
Fuck you.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:32 schreef Murdera het volgende:
Hahaha ik zie een fuckin Dikk. Versie Van vas hier, zou nog steeds doen
huiliequote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wil ik niet mee geassocieerd worden
kwooted voor troetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:55 schreef Moira. het volgende:
elke keer zeg ik tegen mezelf dat ik minder moet blowen omdat ik er een luie kut van word, en elke keer steek ik toch weer die jonko aan
Lekker boeiend alles naar de klotequote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:55 schreef Moira. het volgende:
elke keer zeg ik tegen mezelf dat ik minder moet blowen omdat ik er een luie kut van word, en elke keer steek ik toch weer die jonko aan
waarheidquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker boeiend alles naar de kloteJe hebt toch geen school ofzo
ok ik heb hem gevraagd er is echter alleen een game van anita27 openquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
ohja
hij zit klaar
wacht ik kom ook
Waar kan ik keezen? Ik doe mee, keettje proberenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
ik wil op start spel drukken, druk ik op verlaat spel
zeg dan gewoon niksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
dat is je anus laten bleken echt lekker is dat
100 EUR lukt nog welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou je eventueel kunnen afdingen tot 2-3 k
En een avondje voor FL.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef Flippiee het volgende:
EENMAAL ANDERMAAL SNOWIE IS VERKOCHT AAN FLIPS
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar kan ik keezen? Ik doe mee, keettje proberen
www.keezers.nlquote:
Lekker scharenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef Flippiee het volgende:
EENMAAL ANDERMAAL SNOWIE IS VERKOCHT AAN FLIPS
okquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon van elkaars gezelschap genieten
Hoe heet de groep?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
www.keezers.nl
Ff aanmelden is gewoon gratis, en dan ff die regeltjes doorlezen enzo, is best makkelijk, gewoon beetje mens erger je niet maar dan leuker
Ja maar flipsjebips, ik zeg het hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan.Ik vind het vrij respectloos en ongeïnteresseerd klinken. Dan hoor ik liever niks.
Fantastisch.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
ik ben aan het winnen met keezen goed he
FOKgroep, maar daar moet mono's broer je handmatig in toevoegen.quote:
Niceeequote:
Jaaa dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar flipsjebips, ik zeg het heJe kent Mono toch wel ?
Mijn hele portomonee zit vol met muntenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niceee
[..]
Jaaa dat weet ik ook wel
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:37 schreef Moira. het volgende:
ALLEMAAL EVEN UNSCREWED PESTEN DAT HIJ 15 IS WANT STRAKS KAN HET NIET MEER
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:38 schreef Monopoly het volgende:
HAHAHAHAHAH pubertje mag nog niets hiahaho piemels trkeken terwijl je de bobo leest hihaho fappen op katrienduck geen breezers mogen kopen hihaho
OMG OMG DE BOBOquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:38 schreef Monopoly het volgende:
HAHAHAHAHAH pubertje mag nog niets hiahaho piemels trkeken terwijl je de bobo leest hihaho fappen op katrienduck geen breezers mogen kopen hihaho
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Katrien Duck is gewoon een viezer hoer.
Altijd zonder broekje rond lopen en dan die walgelijke strik in d'r haar en haar dagboektopics
Die zouden ze gewoon moeten dood schoppen en op moeten bakken bij de Chinees op de hoek vieze kuthoer
Awwquote:
Ik ga er een openen om precies 0.00 en achterover kiepen.quote:
In plopsaland?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:40 schreef Unscrewed het volgende:
Morgen word ik ladder en ladder en ladder en ladderzat hehehe
Goeie toekomstplannen
quote:
ongeopendquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:48 schreef Unscrewed het volgende:
Nah, op de avond met vrienden. Lekker kratje kopen nu het kan bij de AH in Eindje... oh wacht..
Mr. Machinist, mag je een krat bier vervoeren met de trein?
Ja geen probleem.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:48 schreef Unscrewed het volgende:
Nah, op de avond met vrienden. Lekker kratje kopen nu het kan bij de AH in Eindje... oh wacht..
Mr. Machinist, mag je een krat bier vervoeren met de trein?
Ja dat bedoel ik.quote:
quote:
Maakt niet uit, je mag ook gewoon bier drinken in de trein. Zolang je maar niet anderen tot last bent en troep maakt enzo.quote:
9 euro ongeveer + 3,50 statiegeldquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Hoe duur is een krat Hertog-Jan (tevens het beste bier
)
Serieus? Ohja, daarvoor is de trein.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je mag ook gewoon bier drinken in de trein. Zolang je maar niet anderen tot last bent en troep maakt enzo.
oh wist ik nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je mag ook gewoon bier drinken in de trein. Zolang je maar niet anderen tot last bent en troep maakt enzo.
Zo goedkoop?!quote:
Damn, wat is lekker en heeft een alcohol percentage van onder maar wel tegen de 15% aan?quote:
Safari. Puur, 1 blokje ijs.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Damn, wat is lekker en heeft een alcohol percentage van onder maar wel tegen de 15% aan?
En geen wijn
Bacardi mojitoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Damn, wat is lekker en heeft een alcohol percentage van onder maar wel tegen de 15% aan?
En geen wijn
Ja nou alles beter dan dat gore petrikov spul ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee. Verschrikkelijk spul. Beter maak je het zelf met pure bacardi
True, dat is ook bende.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nou alles beter dan dat gore petrikov spul ofzo
Yolo, vroegah dronk ik ook alles wat ik niet lustte gewoon om dronken te wordenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True, dat is ook bende.
Maar die Mojito zooi is echt ranzig![]()
Toen dat spul net nieuw was hebben we zo'n fles open gemaakt in de supermarkt. Gewoon proeven
Wat een bocht, dat wil je de buurtpedo nog geeneens laten schenken
Haha!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Katrien Duck is gewoon een viezer hoer.
Altijd zonder broekje rond lopen en dan die walgelijke strik in d'r haar en haar dagboektopics
Die zouden ze gewoon moeten dood schoppen en op moeten bakken bij de Chinees op de hoek vieze kuthoer
Sowieso. Herkenbaar welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yolo, vroegah dronk ik ook alles wat ik niet lustte gewoon om dronken te worden
de lachende djquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:23 schreef Studeur het volgende:
bijna 5000 posts met dit account
met Dhaha erbij dan bijna 15.000
Zo weinigquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:23 schreef Studeur het volgende:
bijna 5000 posts met dit account
met Dhaha erbij dan bijna 15.000
okee mooiquote:
geirriteerd door paar dingen schatjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg dan meteen wat er is schimmelkut
Jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:36 schreef Onorgineel het volgende:
STUDEUR BEN JIJ DJ DHAHA DE LACHENDE DJ?!?!!?!!?!?!?!![]()
![]()
![]()
DJ koelkast is er ook nog hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dhaha en DJ Koelkast waren echt helden
Ik zit nu heerlijk voldaan in mijn gister compleet schoongemaakte kamerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |