ik kom weleens klaar in mijn eigen mond als er geen doekjes in de buurt zijn.quote:
Ja, erg interessantquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Maar als je dat graag wil zal ik het doen en een recensie posten.
Deze dame snapt hetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrouwen en vrouwen is wat anders dan mannen en mannen
Nja niet verder dan zoenen en tetten kneden dusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nope, maar jij klinkt wel een beetje bi
Waarom?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrouwen en vrouwen is wat anders dan mannen en mannen
Maar je vindt dan sommgie vrouwen wel aantrekkelijk dus? (lust)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja niet verder dan zoenen en tetten kneden dus
Denk niet dat ik echt verliefd zou kunnen worden op een meisje ofzo
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar je vindt dan sommgie vrouwen wel aantrekkelijk dus? (lust)
Dat heb jij ook met mannen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik sommige vrouwen aantrekkelijk, sommige vrouwen zíjn ook gewoon aantrekkelijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja niet logisch is dat toch?quote:
Weetniet, zoveel meiden die bicurious zijn terwijl ze gewoon hetero zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja niet logisch is dat toch?
Vrouw-vrouw is hetzelfde als man-man.
Alleen moet vrouw-vrouw maar maatschappelijk geaccepteerd zijn omdat mannen dat lekker vinden om naar te kijken ofzo. Maar wat nou als ik man-man lekker vind om naar te kijken?
Dan moeten mannen toch ook gewoon lekker tongen met een andere man om mij geil te krijgen? Net zoals het nu andersom gebeurt
Ja maar misschien zijn mannen dat ook wel, jeweethetnietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weetniet, zoveel meiden die bicurious zijn terwijl ze gewoon hetero zijn.
FL weet hier wel raad meequote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja niet logisch is dat toch?
Vrouw-vrouw is hetzelfde als man-man.
Alleen moet vrouw-vrouw maar maatschappelijk geaccepteerd zijn omdat mannen dat lekker vinden om naar te kijken ofzo. Maar wat nou als ik man-man lekker vind om naar te kijken?
Dan moeten mannen toch ook gewoon lekker tongen met een andere man om mij geil te krijgen? Net zoals het nu andersom gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |