quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe een schoon vagijn smaakt
Ook niet hoe een vies vagijn smaakt, trouwens
auquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:57 schreef Moira. het volgende:
Hihi ik maakte Mono net wakker omdat ik aan zn buikschaamhaar trok.
Niet jezelf geproefd hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe een schoon vagijn smaakt
Ook niet hoe een vies vagijn smaakt, trouwens
Ja hallon een beetje kutsap van een vinger aflikken is toch anders dan een kut beffenquote:
Good to know.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
Sperma vind ik ook anders smaken als je het ergens vanaf likt dan wanneer je het rechtstreeks opvangt
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel eens gedaan toch? Toch???? TOCH?????
No alcohol mimangquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:58 schreef Beach het volgende:
[..]
vriendin laten kotsen of ga jij deze keer weer
elke jongen proeft ook zn eigen kwakkiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan ga je opzoek naar een kutje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hallon een beetje kutsap van een vinger aflikken is toch anders dan een kut beffen
I'll passquote:
Dan kan vingeren er toch nog wel bij?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
I'll pass
Heb een keer een triootje gedaan maar meer dan zoenen en tetten kneden heb ik geen behoefte aan
Nee eigenlijk niet. Maar als je dat graag wil zal ik het doen en een recensie posten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou jij een andere vent rukken, ja?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan kan vingeren er toch nog wel bij?
Ja!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Maar als je dat graag wil zal ik het doen en een recensie posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |