Ja idunno, ik heb vrouwen altijd seksueel aantrekkelijk gevonden dus ik kijk er anders tegenaanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar misschien zijn mannen dat ook wel, jeweethetniet
Waar denk je dat al die homohaat vandaan komt? Precies, om maar niet toe te hoeven geven aan dat beetje wat binnen zit bij henquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar misschien zijn mannen dat ook wel, jeweethetniet
woooooh vasje is biiiiiiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja idunno, ik heb vrouwen altijd seksueel aantrekkelijk gevonden dus ik kijk er anders tegenaan
Nou iddquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die homohaat vandaan komt? Precies, om maar niet toe te hoeven geven aan dat beetje wat binnen zit bij hen
Vind ik niet erg hoor, weleens vaker gehoord.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dacht eerst dat jij gay was dus sssht.
Ik denk dat Vas en Moira dat weleens gedaan hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:13 schreef FL_Freak het volgende:
Nouja ik heb dan iig geen man gezoend zoals iemand hier wel waar ik de naam niet van ga noemen.
kloptquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat Vas en Moira dat weleens gedaan hebben.
Alleen via skypequote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat Vas en Moira dat weleens gedaan hebben.
Oke man.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
IK HEB GVD HONGER
maar gelukkig wordt de chinees nu besteld
Hoeveel kost zo'n Chineesje nou, ben wel benieuwd naar de prijzen waarvoor ze weggedaan worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
IK HEB GVD HONGER
maar gelukkig wordt de chinees nu besteld
De maagden zijn wel duur toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n Chineesje nou, ben wel benieuwd naar de prijzen waarvoor ze weggedaan worden.
Met haar stinkende bami punaniquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
aj kostte al best veel iig 5000 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |