9 euro ongeveer + 3,50 statiegeldquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Hoe duur is een krat Hertog-Jan (tevens het beste bier
)
Serieus? Ohja, daarvoor is de trein.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je mag ook gewoon bier drinken in de trein. Zolang je maar niet anderen tot last bent en troep maakt enzo.
oh wist ik nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je mag ook gewoon bier drinken in de trein. Zolang je maar niet anderen tot last bent en troep maakt enzo.
Zo goedkoop?!quote:
Damn, wat is lekker en heeft een alcohol percentage van onder maar wel tegen de 15% aan?quote:
Safari. Puur, 1 blokje ijs.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Damn, wat is lekker en heeft een alcohol percentage van onder maar wel tegen de 15% aan?
En geen wijn
Bacardi mojitoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Damn, wat is lekker en heeft een alcohol percentage van onder maar wel tegen de 15% aan?
En geen wijn
Ja nou alles beter dan dat gore petrikov spul ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee. Verschrikkelijk spul. Beter maak je het zelf met pure bacardi
True, dat is ook bende.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nou alles beter dan dat gore petrikov spul ofzo
Yolo, vroegah dronk ik ook alles wat ik niet lustte gewoon om dronken te wordenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True, dat is ook bende.
Maar die Mojito zooi is echt ranzig![]()
Toen dat spul net nieuw was hebben we zo'n fles open gemaakt in de supermarkt. Gewoon proeven
Wat een bocht, dat wil je de buurtpedo nog geeneens laten schenken
Haha!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Katrien Duck is gewoon een viezer hoer.
Altijd zonder broekje rond lopen en dan die walgelijke strik in d'r haar en haar dagboektopics
Die zouden ze gewoon moeten dood schoppen en op moeten bakken bij de Chinees op de hoek vieze kuthoer
Sowieso. Herkenbaar welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yolo, vroegah dronk ik ook alles wat ik niet lustte gewoon om dronken te worden
de lachende djquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:23 schreef Studeur het volgende:
bijna 5000 posts met dit account
met Dhaha erbij dan bijna 15.000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |