Al 2x slot van een gejatte fiets doorlaten knippen door hunquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom nooit gejatte fietsen laten reparerenfucking fietsemakers zijn mad snitchy nsb'ers.
slap gewordenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon ff schoonspuiten met vaginale douche
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
Ik heb er tegenwoordig een spel van gemaakt, na de daad zo hard mogelijk alles er weer uit queefen.
Gaat steeds beter, ligt ook een beetje aan het standje waarin ik volgeblaft ben.
Achterlangs levert de beste resultaten op.
Heb jij dat ja?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon ff schoonspuiten met vaginale douche
jezus moiraquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
Ik heb er tegenwoordig een spel van gemaakt, na de daad zo hard mogelijk alles er weer uit queefen.
Gaat steeds beter, ligt ook een beetje aan het standje waarin ik volgeblaft ben.
Ja heb ik, tis gewoon niet chill dat m'n hele broekje dan vol zit met sperma als ik ga slapenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb jij dat ja?
Ik verkocht die dingen bij de Etos, eigenlijk nog best handig aangezien je in de douche of in bad alleen het buitenste schoon kan maken
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
oh, ik dacht dat ze bedoelde dat ze naar de wc ging om te pissenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
nou dan![]()
Dat is toch ook wat vas bedoelt?
Na de seks schoon ondergoed aandoen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja heb ik, tis gewoon niet chill dat m'n hele broekje dan vol zit met sperma als ik ga slapenDat stinkt echt 's ochtends godallemachtig
.
En misselijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja heb ik, tis gewoon niet chill dat m'n hele broekje dan vol zit met sperma als ik ga slapenDat stinkt echt 's ochtends godallemachtig
.
Dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat ze bedoelde dat ze naar de wc ging om te pissen
Ja schat, dan lekt er toch sperma in die schone onderbroek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na de seks schoon ondergoed aandoen?
douchekop van de slang schroeven en inbrengen, kan je jezelf helemaal volspuiten met warm water waarna je alles uit kunt squirtenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb jij dat ja?
Ik verkocht die dingen bij de Etos, eigenlijk nog best handig aangezien je in de douche of in bad alleen het buitenste schoon kan maken
Laat maarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja schat, dan lekt er toch sperma in die schone onderbroek.
Booh ik ga die shit echt kopen dan. Maar is dat geen onprettig gevoel als je de binnenkant van je vagijn uitspuit met water?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
.
is wel goede shit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Booh ik ga die shit echt kopen dan. Maar is dat geen onprettig gevoel als je de binnenkant van je vagijn uitspuit met water?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |