sstquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij is te skeer om normale verf te kopen om de muren te witten, daarom./
watquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik pijnig mezelf om jou het grootste genot te laten ervaren.
Ga motorrijdenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk wat hij bedoelt.
ga je hem verkopen? Ik wil een nieuwe fietsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:05 schreef Monopoly het volgende:
Peukie roken, zo ff de stad in. Avondeten halen, peukie roken met Moira op d'r werk als ze pauze heeft. bier halenWant bier
En dan haar fiets mee nemen
In Zwolle kon je voor 3-4 peuken 's nachts een fiets kopen bij zo'n negertquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga je hem verkopen? Ik wil een nieuwe fiets
Ik koop liever niet van dieven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In Zwolle kon je voor 3-4 peuken 's nachts een fiets kopen bij zo'n negert
Oude stationsbarrrels, maar hey, het werkte wel
Hahahha ja dan wel,quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar goed als je dronken bent is zo'n beslissing tot heling sneller gemaakt
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:09 schreef Monopoly het volgende:
Een keer in Lelystad na het stappen had een maat van mij een fiets gekocht van een junk. Hij was best dronken maar had ook zijn eigen fiets nog.
Dus hij fietste naar huis met die andere fiets naast hem. Kwam hij politie tegen
Hij dus opgepakt voor heling en moest een nacht in de cel doorbrengen.
Het meest vervelende: Die zondag was hij dus jarig, en alle visite zat op hem te wachten terwijl zijn pa hem uit de cel kwam halen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het broertje van een ex van me was opgepakt voor heling toen hij zijn fiets liet repareren.Hij wist niet eens dat hij gejat was.
Stond te wachten op zn fiets, komt de politie binnen.
Daarom nooit gejatte fietsen laten reparerenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Whehehehe, dat is ook zuur hahahah
daag me niet uit Gquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:14 schreef Beach het volgende:
Gewoon lopen is gezond, je benen kunnen tenminste nooit gejat worden.
Let jij maar opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:14 schreef Beach het volgende:
Gewoon lopen is gezond, je benen kunnen tenminste nooit gejat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |