Later man. Veel plezierquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben effe douchen enzo. En daarna weet ik niet of ik nog online kom.
Enniewee. Hef a koet dee vokkkers
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]zit je daar met een stijve voor een stel doktoren
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:32 schreef Monopoly het volgende:
En Mur die de stroomschokken rechtstreeks uit het stopcontact krijgt.
230volt en gewoon met een enorme harde lul daar zitten en bij elke schok een lading zaad over het gezicht van die dokters heen kwakken
Heb het ook op een paar plekken onder m'n haar, waardoor ik wat plukjes wit haar heb :pquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah dat valt mee gelukkig, moeder van een vriendinnetje van vroeger had echt vitiligo in d'r gezicht en nek enz.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze moeten die stroomschokjes gewoon aan je piemel doen ipv aan je pols
Doen we het gewoon samenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
"eeuhm ja dit zijn de dingetjes waar de schokjes uitkomen" Af pakken en aan mn leuter hangen.
Misschien schrijf ik me wel gewoon in
Zeg dat je daar zelf wat voor meegenomen hebt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O wacht er komt ook iets in de kutHehehe. Lame
Mi kankiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeg dat je daar zelf wat voor meegenomen hebt.
KOM IK IN JE KUT WHAHAHAHHAHOWHOWHOWHO wow
haha ja, maar volgens mij gaat iedereen datquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mi kankiMaar ghehe volgensmij ga ik echt kei zenuwachtig zitten lachen als er vibraties beneden zijn
Oeh hihiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja, maar volgens mij gaat iedereen dat
Godverquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeh hihiDokter, ben een beetje nat geworden wilt u mij helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
GodverSo easySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor jou altijd toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |