Goede gespreksstof voor de meetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja idd
Laatste keer dat ik dat had lag ik echt compleet zeiknat van het zweet (ik zweet niet snel) een half uur helemaal kapot op een zitzak uit te hijgen.
Arme Moira, die kon niet meer bewegen en lag laveloos op bed een beetje na te trillen
Dat is wel het toffe aan de mensen uit deze reeksquote:
Ik kan dat niet, gewoon blijven liggen en slapen, moet toch altijd wel ff naar de wcquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep![]()
Alles plakte en het matras was zeiknat. Maarja, schijt aan, gewoon gaan liggen en slapen, want kapot moe
Ik moest er wel van blozen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is wel het toffe aan de mensen uit deze reeks
Gewoon, dit kan je zeggen zonder dat het 'vreemd' is weetje![]()
Diepe gesprekken, luchtige gesprekken, de vibe is altijd goed
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is wel het toffe aan de mensen uit deze reeks
Gewoon, dit kan je zeggen zonder dat het 'vreemd' is weetje![]()
Diepe gesprekken, luchtige gesprekken, de vibe trillingen zijn altijd goed
Ja maar jij weet toch. Hoe wij onze liefde een tijd lang hebben getoond aan ellkaarquote:
Nog steeds last bij het zitten, maar was elke seconde waard.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar jij weet toch. Hoe wij onze liefde een tijd lang hebben getoond aan ellkaar![]()
Die kettingen
De poppers
De pijn aan onze anus dagen lang
De bloedspetters van geforceerde verkrachtingen
Gezien zijn FoBo is Mono een highroller.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeveelste fokster was moir ookalweer?.
highrollers kunnen nooit breezerboys zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gezien zijn FoBo is Mono een highroller.
Breezerboysletje
Geen idee, maar er waren een hoop voor haarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeveelste fokster was moir ookalweer?.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gezien zijn FoBo is Mono een highroller.
Breezerboysletje

Dat weet heel FOK! ook wel hoor, jouw liefde voor haarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, maar er waren een hoop voor haar
Dat weet ze ook. Maar het wezenlijke verschil is: Dat was allemaal fun/zonder gevoel.
Met Moira is het anders. Ik ben echt verliefd op d'r
En Facebook sinds gisterenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat weet heel FOK! ook wel hoor, jouw liefde voor haar
ons geheimpje zal voor altijd bewaard worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in het bewaren van geheimpjes
Sobersoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ons geheimpje zal voor altijd bewaard worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |