dat past niet in het ritmequote:
Maar dat ze ook mogen spelen niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:58 schreef ddx het volgende:
Was al enige tijd duidelijk dat ze ging winnen hoor
volgens mij was deze Freaknacht z'n move...... zo is Sander wel. flink groots uitpakken over eigenlijk helemaal niksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:05 schreef minthy het volgende:
Is trouwens nog bekendgemaakt wat Sander gaat doen qua carrièremove?
Euw... Valt tegenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij was deze Freaknacht z'n move...... zo is Sander wel. flink groots uitpakken over eigenlijk helemaal niks![]()
Maar is dat dan vooruitgang tov zaterdag/zondag ochtend ?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij was deze Freaknacht z'n move...... zo is Sander wel. flink groots uitpakken over eigenlijk helemaal niks![]()
geen idee? ik weet ook niet of dit daadwerkelijk z'n "grote move" wasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:15 schreef ddx het volgende:
[..]
Maar is dat dan vooruitgang tov zaterdag/zondag ochtend ?
hier ook, wat goed is, want ik moest eigenlijk eenmkwartier geleden al tennissen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:59 schreef ddx het volgende:
![]()
Stopt hier eindelijk met regenen en de zon komt langzaam door de wolken
Hier ff een kort maar fel buitjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:59 schreef ddx het volgende:
![]()
Stopt hier eindelijk met regenen en de zon komt langzaam door de wolken
Pas vanaf 18u wordt er geschakeld naar Landgraaf vandaag... tot 22u.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:07 schreef 3rdRock het volgende:
Timur vanuit de studio![]()
![]()
mooi 2 uurtjes meepikken
Wel 4 uurquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pas vanaf 18u wordt er geschakeld naar Landgraaf vandaag... tot 22u.
Morgen komen Timur en Rámon trouwens wél vanuit Landgraaf!
oh, dan ga ik ook wel luisteren naar Timur, maar moet op tijd weg. Between the Buried and Me in sneek! ff iets harder dan alles wat op Pinkpop staatquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kan korter!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu ook het nieuws al..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:56 schreef Holenmens het volgende:
Ster al om 13:54![]()
En wat zijn er de laatste weken weinig vragen van luisteraars
ja, dat deed Dennis Mooij!quote:
Op een blauwe maandag geschreven dat liedje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:39 schreef Cee het volgende:
Wat een ongeïnspireerde bagger, die MH. Ach ja. Oorlog is erger.
?quote:
Oh. Ik kijk ondertussen naar het tergend slechte optreden van Fun. op Pinkpop.quote:
Live klinkt dat aardig bagger, jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh. Ik kijk ondertussen naar het tergend slechte optreden van Fun. op Pinkpop.
Passenger vond ik ook tof. Ik verbaasde me er wel over dat hij daar alleen stond. Je moet het maar durven in je eentje voor meer dan 10.000 man.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:56 schreef ChatGirl het volgende:
Daarentegen was Passenger wel tof. Hij alleen op het podium met zijn gitaar
Ja, dat zag er goed uit vanaf TV, met hun wall of deathquote:
zelfe als vorige week en de week daarvoor.quote:
sorry jongens, nog steeds geen Orang Oetang als UI!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zelfe als vorige week en de week daarvoor.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zelfe als vorige week en de week daarvoor.
ik kan het ook niet helpen....quote:
Ik geef geen neuk meer om dat brakke rotlied. Next.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan het ook niet helpen....
maar ik moet zeggen, ik ben niet heel snel geraakt door een liedje, maar dat nummer van Maaike raakt me toch wel ergens. ik zit hier niet tranen met tuiten te huilen ofzo, maar wel een kleine brokje in m'n keel
subtielquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk meer om dat brakke rotlied. Next.
Wat breng je het weer lekker onder woordenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rolf!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zenden ze dat nog steeds uit?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:21 schreef minthy het volgende:
Waarom is Jeff Dunham er zo vaak op de laatste weken?
Ja, op Comedy Centralquote:
Ik heb die show van hem voor het eerst gezien toen ongeveer 10 jaar geleden ergens stage liep. Er was daar zo weinig te doen dat ik gewoon hele dagen stand-up comedy kon zitten kijkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, op Comedy Central![]()
De eerste keer was het grappig maar nu ben ik het zat
Dat klinkt als een heerlijk rustige werkplekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb die show van hem voor het eerst gezien toen ongeveer 10 jaar geleden ergens stage liep. Er was daar zo weinig te doen dat ik gewoon hele dagen stand-up comedy kon zitten kijken
Vaak wel ja. Totdat de telefoon ging en er een boze klant aan de andere kant hing die helemaal uit z'n vel gingquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heerlijk rustige werkplek
quote:
Hulde voor jou!!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:20 schreef Pino112 het volgende:
Deadline verslag: 23.59.
Ingeleverd: 23.59.
Boh
timing is allesquote:Op zondag 16 juni 2013 00:20 schreef Pino112 het volgende:
Boh
Geeft niks, Pino komt er wel mee weg. En anders slaat hij ze op school allemaal in elkaarquote:Op zondag 16 juni 2013 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
timing is alles
maarja laatst had je deadline wel overschreden
Netjes toch? Scheelt je een hoop last-minute gedoequote:Op zondag 16 juni 2013 00:53 schreef Pino112 het volgende:
.
Ik moet wel zeggen dat we deze deadline als klas hebben vastgesteld. Maandag moet alles worden ingeleverd maar deadline iets eerder gesteld zodat het sowieso allemaal af is.
Gelukkig wel. Chille zondag is chilquote:Op zondag 16 juni 2013 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Netjes toch? Scheelt je een hoop last-minute gedoe
Goed bezig Pino!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:20 schreef Pino112 het volgende:
Boh
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef minthy het volgende:
Als Pino zich vandaag hier meldt, doe een stap achteruit en geef het jong de ruimte. Hij heeft het nodig![]()
![]()
Sorry, maar die was gewoon geniaal...quote:
Nee dat dan weer nietquote:Op zondag 16 juni 2013 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, maar die was gewoon geniaal...![]()
Heb je nu ook een bordje op je rug hangen? "Pas op, zwenkt uit"?
Het is een overwegingquote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet!
En ik ga nu maar eens slapen. Trusten alvast!![]()
met z'n grote Pino!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef minthy het volgende:
Als Pino zich vandaag hier meldt, doe een stap achteruit en geef het jong de ruimte. Hij heeft het nodig![]()
![]()
Jammer dat ze nu niet de programmanaam zoals ze die op Caz! hadden kunnen gebruiken, Timur Open Air.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
ah, Timur en Ramon zitten weer buiten, net als vorig jaar volgens mij
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
http://go.3fm.nl/festival(...)om%3A-Goed-smeren%21![]()
Check Domien losgaan danquote:Op zondag 16 juni 2013 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
http://go.3fm.nl/festival(...)om%3A-Goed-smeren%21![]()
ga lekker Timur luisteren en klik ff op het linkje in mijn post een paar posts boven je. ga je je gegarandeerd beter voelen!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef minthy het volgende:
35 graden en volgens die kerel net moeten "we er maar even van genieten".
Toen ik 35 hoorde moest ik al huilen, wat nou genieten!
Tevens goedemorgen met koppijn en humeurtje, mocht dat laatste nog niet duidelijk zijn
35 graden is wel meteen weer het andere uiterste jaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef minthy het volgende:
Tevens goedemorgen met koppijn en humeurtje, mocht dat laatste nog niet duidelijk zijn
Radio staat al aan, al vraag ik me af of ik de goede zender heb. Het ding is crapquote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga lekker Timur luisteren en klik ff op het linkje in mijn post een paar posts boven je. ga je je gegarandeerd beter voelen!
Preciesquote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
35 graden is wel meteen weer het andere uiterste ja
lekker dan gaat mn werkdag om 6 uur beginnenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef minthy het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies![]()
Doe mij dit maar, veel lekkerder
Haiquote:Op zondag 16 juni 2013 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker dan gaat mn werkdag om 6 uur beginnen
Ik doe het in m'n broek van onweer. Ik vrees...quote:Op zondag 16 juni 2013 13:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Aan het einde van de week regent het gewoon weer hoor. Nederland en zijn zomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:24 schreef ChatGirl het volgende:
Maar tenminste wel een goed excuus om de hele dag ijsjes te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:24 schreef ChatGirl het volgende:
Maar tenminste wel een goed excuus om de hele dag ijsjes te etenFestini fruit peerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Geen idee hoe dat elders voelt, maar hier vind ik het kut!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
+ 30 graden is prima, maar niet in Nederland. Benauwde kutzooi.
leifv noesjequote:
Michiel heeft weer een emomomentjetwitter:michielveenstra twitterde op zondag 16-06-2013 om 13:21:40Dat je weet waar je het voor doet. <3 radio, <3 muziek, <3 festivals, <3 beste luisteraars van de wereld. <3 #3FM dus. reageer retweet
HOU OP WOLF!quote:
Niet zo drukkend en benauwd iig, en het voelt niet als 30 graden, maar meer als 25 ofzo.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat elders voelt, maar hier vind ik het kut!
Ik trek de airco wel weer tevoorschijn
Met die pasta erin?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
leifv noesje
ik zit nu te lunchen met kasa uienbolluh en een kopjen cupasoup extra omnomnom
Ik moet gewoon eens op vakantie, vrees ikquote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet zo drukkend en benauwd iig, en het voelt niet als 30 graden, maar meer als 25 ofzo.
Goeie shit wel! Alleen veranderde ik niet in een operazanger, dat was enigszins teleurstellend...quote:
Ik volg het ook allemaal gewoon wat hij typt, want wolfjequote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik vraag me af hoe Wolfjes toetsenbord eruit ziet, die typt echt de grootste wartaal![]()
heb jij toevallig nog zo'n Universal WolfRolf Translator in de aanbieding?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik volg het ook allemaal gewoon wat hij typt, want wolfje
ktiep mn pots op mn ipohne n dta gaatta nog wle enes fuot @: nuoja ik heb mn sopeej op en ga nu scijhten grquote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik vraag me af hoe Wolfjes toetsenbord eruit ziet, die typt echt de grootste wartaal![]()
Nee joh en die bestaan ook niet! Ik communiceer al jaren veel via internet/telefoon, ook op m'n werk. Typfouten/gekke woorden/autocorrect lees ik 9 vd 10 keer overheenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb jij toevallig nog zo'n Universal WolfRolf Translator in de aanbieding?
Vel pelzeir ik ag zo emedeonquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ktiep mn pots op mn ipohne n dta gaatta nog wle enes fuot @: nuoja ik heb mn sopeej op en ga nu scijhten gr
Hij is gevonden. Stond dus schijnbaar onder de douchequote:
naaktquote:Op zondag 16 juni 2013 13:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij is gevonden. Stond dus schijnbaar onder de douche
Ik mag het hopenquote:
Ja, misschien is hij waanzinnig preuts en houdt hij zijn kleren aan. Zou best een beetje vreemd zijn...quote:
Wat een show was datquote:Op zondag 16 juni 2013 14:16 schreef ChatGirl het volgende:
En nu gaat er kleding uit bij The Opposites tijdens de containersessie
geintje poepino!quote:
Pino poept niet want dat krijg je niet meer uit je veren...quote:
Wat ben je kort van stofquote:
Dat is wederzijdsquote:Op zondag 16 juni 2013 18:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds heel leuk dat ik in je sig sta
En dat vind ik onwijs lief en het getuigt van heldenmoedquote:
Waarom geen Coen dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:50 schreef Holenmens het volgende:
Morgenmiddag weer Sander achter de knoppen, volgens mijMet Domien, denk ik.
Die zit toch in Barcelona of ergens?quote:
Dat wordt mij wel vaker verweten, maar dat is niet zoquote:
Vrouwen. Onbegrijpelijkquote:Op zondag 16 juni 2013 19:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wordt mij wel vaker verweten, maar dat is niet zo
Nope, Rob Stenders (die te laat is)quote:
quote:
Ik ben geen gamer!quote:
Schop zijn installatie aan gortquote:Op zondag 16 juni 2013 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
Gvd. Mijn bovenbuurman snapt de zin 'mag de muziek wat zachter' niet.
Dat zou wel dé oplossing zijn ja. Heb net geloof ik 15x achter elkaar Blurred Lines gehoord.quote:
Foei, dat word je gauw zat...quote:Op zondag 16 juni 2013 20:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat zou wel dé oplossing zijn ja. Heb net geloof ik 15x achter elkaar Blurred Lines gehoord.
Best wel. Nu is het weer stil gelukkig.quote:
Alleen die koppen al...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
Tetten en lul groeien terug door God
Niet eens van Djeez
Masseur pijpt slapende klant
![]()
![]()
Ohja dat was een poosje geleden ook hip op 3FM jaquote:Op zondag 16 juni 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
Wat hebben dj's toch met het woord "integraal"?
Geen idee! Was het niet tijdens ESNS?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja dat was een poosje geleden ook hip op 3FM ja
Met welk concert was dat toch?
Godverdommequote:Op zondag 16 juni 2013 23:40 schreef heloef het volgende:
Ik heb gisteren weer eens een onwisbare indruk achter gelaten.
https://soundcloud.com/lerayen/buitengesloten-bij-3fm
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:40 schreef heloef het volgende:
Ik heb gisteren weer eens een onwisbare indruk achter gelaten.
https://soundcloud.com/lerayen/buitengesloten-bij-3fm
Nogal omdat hij altijd op een kier blijft denk je dat hij open is. Maar dan is ie dus dicht.quote:
M&Squote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja dat was een poosje geleden ook hip op 3FM ja
Met welk concert was dat toch?
Branddeur zekerquote:
Opkrullende mondhoekquote:Op maandag 17 juni 2013 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kan je mooi je peuk mee aansteken hihaho
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kan je mooi je peuk mee aansteken hihaho
Jan Smeetsquote:Op maandag 17 juni 2013 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even hier luisteren naar de pinkpop-roundup
quote:
Vraag het een bepaalde userquote:Op maandag 17 juni 2013 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een glas azijn. Zou je daarvan uit je doos gaan bloeden?
Pino, is ie er nog?quote:
Jij weet of je van een glas azijn uit je doos gaat bloeden.quote:
Vraag Atze.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet of je van een glas azijn uit je doos gaat bloeden.
Ik heb geen twitter, kun jij dat even voor mij doen?quote:
Nee, ik ben m'n wachtwoord vergeten.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter, kun jij dat even voor mij doen?
Wat een toeval.quote:
Wacht wat?twitter:sanderbax twitterde op zondag 16-06-2013 om 23:39:51RT @atzedevrieze Jan Smeets sluit Pinkpop gezellig af: "Al die kankerberichten op Twitter: ik zeg fuck you. En Nieuwe Revu: fuck you!" #pp13 reageer retweet
Ja blijkbaar. Als Atze het zegt klopt hetquote:Op maandag 17 juni 2013 00:30 schreef heloef het volgende:
Wacht wat?twitter:sanderbax twitterde op zondag 16-06-2013 om 23:39:51RT @atzedevrieze Jan Smeets sluit Pinkpop gezellig af: "Al die kankerberichten op Twitter: ik zeg fuck you. En Nieuwe Revu: fuck you!" #pp13 reageer retweet
Zei ie dat echt overigens?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:30 schreef heloef het volgende:
Ik denk niet dat Atze het uit zijn duim zuigt. Het is niet zomaar een twitteraar.quote:
Atzegodquote:Op maandag 17 juni 2013 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Atze het uit zijn duim zuigt. Het is niet zomaar een twitteraar.
Haten op Atzegod. Atzegod staat boven Strootgodquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haten op Atzegod. Atzegod staat boven Strootgod
Ik zou bijna een UI van hem nemen.
Kreeg een 3,5 van Atze, dus was slecht. Atzegodquote:
Als iemand een UI kan maken die overschakelt tussen Atze en De Stroot neem ik mquote:
Iddquote:Op maandag 17 juni 2013 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kreeg een 3,5 van Atze, dus was slecht. Atzegod
Ik zal m'n post wel intrekkenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kreeg een 3,5 van Atze, dus was slecht. Atzegod
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als iemand een UI kan maken die overschakelt tussen Atze en De Stroot neem ik m
Bedankt. Baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |