dat past niet in het ritmequote:
Maar dat ze ook mogen spelen niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:58 schreef ddx het volgende:
Was al enige tijd duidelijk dat ze ging winnen hoor
volgens mij was deze Freaknacht z'n move...... zo is Sander wel. flink groots uitpakken over eigenlijk helemaal niksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:05 schreef minthy het volgende:
Is trouwens nog bekendgemaakt wat Sander gaat doen qua carrièremove?
Euw... Valt tegenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij was deze Freaknacht z'n move...... zo is Sander wel. flink groots uitpakken over eigenlijk helemaal niks![]()
Maar is dat dan vooruitgang tov zaterdag/zondag ochtend ?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij was deze Freaknacht z'n move...... zo is Sander wel. flink groots uitpakken over eigenlijk helemaal niks![]()
geen idee? ik weet ook niet of dit daadwerkelijk z'n "grote move" wasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:15 schreef ddx het volgende:
[..]
Maar is dat dan vooruitgang tov zaterdag/zondag ochtend ?
hier ook, wat goed is, want ik moest eigenlijk eenmkwartier geleden al tennissen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:59 schreef ddx het volgende:
![]()
Stopt hier eindelijk met regenen en de zon komt langzaam door de wolken
Hier ff een kort maar fel buitjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:59 schreef ddx het volgende:
![]()
Stopt hier eindelijk met regenen en de zon komt langzaam door de wolken
Pas vanaf 18u wordt er geschakeld naar Landgraaf vandaag... tot 22u.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:07 schreef 3rdRock het volgende:
Timur vanuit de studio![]()
![]()
mooi 2 uurtjes meepikken
Wel 4 uurquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pas vanaf 18u wordt er geschakeld naar Landgraaf vandaag... tot 22u.
Morgen komen Timur en Rámon trouwens wél vanuit Landgraaf!
oh, dan ga ik ook wel luisteren naar Timur, maar moet op tijd weg. Between the Buried and Me in sneek! ff iets harder dan alles wat op Pinkpop staatquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kan korter!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu ook het nieuws al..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:56 schreef Holenmens het volgende:
Ster al om 13:54![]()
En wat zijn er de laatste weken weinig vragen van luisteraars
ja, dat deed Dennis Mooij!quote:
Op een blauwe maandag geschreven dat liedje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:39 schreef Cee het volgende:
Wat een ongeïnspireerde bagger, die MH. Ach ja. Oorlog is erger.
?quote:
Oh. Ik kijk ondertussen naar het tergend slechte optreden van Fun. op Pinkpop.quote:
Live klinkt dat aardig bagger, jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh. Ik kijk ondertussen naar het tergend slechte optreden van Fun. op Pinkpop.
Passenger vond ik ook tof. Ik verbaasde me er wel over dat hij daar alleen stond. Je moet het maar durven in je eentje voor meer dan 10.000 man.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:56 schreef ChatGirl het volgende:
Daarentegen was Passenger wel tof. Hij alleen op het podium met zijn gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |