dat past niet in het ritmequote:
Maar dat ze ook mogen spelen niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:58 schreef ddx het volgende:
Was al enige tijd duidelijk dat ze ging winnen hoor
volgens mij was deze Freaknacht z'n move...... zo is Sander wel. flink groots uitpakken over eigenlijk helemaal niksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:05 schreef minthy het volgende:
Is trouwens nog bekendgemaakt wat Sander gaat doen qua carrièremove?
Euw... Valt tegenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij was deze Freaknacht z'n move...... zo is Sander wel. flink groots uitpakken over eigenlijk helemaal niks![]()
Maar is dat dan vooruitgang tov zaterdag/zondag ochtend ?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij was deze Freaknacht z'n move...... zo is Sander wel. flink groots uitpakken over eigenlijk helemaal niks![]()
geen idee? ik weet ook niet of dit daadwerkelijk z'n "grote move" wasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:15 schreef ddx het volgende:
[..]
Maar is dat dan vooruitgang tov zaterdag/zondag ochtend ?
hier ook, wat goed is, want ik moest eigenlijk eenmkwartier geleden al tennissen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:59 schreef ddx het volgende:
![]()
Stopt hier eindelijk met regenen en de zon komt langzaam door de wolken
Hier ff een kort maar fel buitjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:59 schreef ddx het volgende:
![]()
Stopt hier eindelijk met regenen en de zon komt langzaam door de wolken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |