SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
1 week per maand, is er een standaard vergoeding per stage? Of is het de korting niet waard?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef Erasmo het volgende:
Geen idee hoe vaak die lui met stage gaan tegenwoordig. Vroegah was het 2x3 drie weken en en twee snuffelstages
http://www.belastingdiens(...)/loonheffingskortingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Defensie vraagt of ik loonheffingskorting bij hun van toepassing wil hebben, momenteel zit die er al in bij mijn huidige werkgever alleen vanaf volgend jaar werk ik daar nog maar maximaal 6 uurtjes per week = max 120,- per maand. Er staat niks over wat Defensie nou uitbetaald dus...?
Da's aardig vaak. Ik zou het even *wait for it* navragen per telefoon, die cijfers zou buro admin wel moeten hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
1 week per maand, is er een standaard vergoeding per stage? Of is het de korting niet waard?
Ga ik dat doen. dankquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Da's aardig vaak. Ik zou het even *wait for it* navragen per telefoon, die cijfers zou buro admin wel moeten hebben.
Is, tenzij je het geld echt nodig hebt, eigenlijk ook wel verstandiger. Vraag je bij meer dan een werkgever om loonheffingskorting is de kans groot dat je aan het einde van het jaar moet terugbetalen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn luitenant wist niet wat dat papier met die loonheffingskorting was dus moest ik maar gewoon met T-biljet aan het einde van het jaar doen
Ah, ja, even vergeten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:02 schreef Erasmo het volgende:
BB woont nog thuis dus dat zal wel meevallen
Defensie is mijn enige werkgever, dat wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is, tenzij je het geld echt nodig hebt, eigenlijk ook wel verstandiger. Vraag je bij meer dan een werkgever om loonheffingskorting is de kans groot dat je aan het einde van het jaar moet terugbetalen.
Dan was het voor jou slimmer geweest om bij defensie de loonheffingskorting op te geven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Defensie is mijn enige werkgever, dat wel.
Ik gaf dat formulier aan mijn pelotonscommandant. Die keek me aan van: ''Wtf is dit dan!?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan was het voor jou slimmer geweest om bij defensie de loonheffingskorting op te geven.
Als hij daar meer loon ontvangt wel ja. Moet hij wel bij zijn huidige werkgever dat loondingesheffingskortingsgebeuren opzeggen. Anders moet hij geheid volgend jaar gaan terugbetalen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:36 schreef Thaboel het volgende:
Sws loondinges bij def. Dat vakkenvullen van BB zet geen zoden aan de dijk
Jeetje, en er was geen admeur in de buurt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik gaf dat formulier aan mijn pelotonscommandant. Die keek me aan van: ''Wtf is dit dan!?''
Aan het eind van de avond kwam hij bij me: ''Ik weet niet wat het is, niemand anders heeft ervan gehoord op de staf, doe maar aan het eind van het jaar gewoon met een T-biljet''.
Yep, lees nog wel mee, geef incidenteel nog wel een linkje naar een bron, maar verder is het in en in triest. En zoals altijd de beste stuurlui staan aan walquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:26 schreef Royyy het volgende:
Wat een triestheid in die JSF topics weer...
Jups.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:41 schreef Harde_Mepper het volgende:
Iemand ervaring met staticline springen?![]()
Ik mis de dole en delmonte bananenstickertjes van Jitzzzzequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, okee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:28 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Voor de sport, na de sport, maar niet tijdens de sport, zolang je nog niet afgemeld bent bij de sport mag je niet roken
Dat is ook nog maar net bij defensie dat we dat formulier in moeten vullen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik gaf dat formulier aan mijn pelotonscommandant. Die keek me aan van: ''Wtf is dit dan!?''
Aan het eind van de avond kwam hij bij me: ''Ik weet niet wat het is, niemand anders heeft ervan gehoord op de staf, doe maar aan het eind van het jaar gewoon met een T-biljet''.
Is het een aanradertje of het geld niet waard? Wil die opleiding in Teuge doen en daarna 2 dagen springen.quote:
Ik heb jou gemist gisterenquote:
Ik kon helaas niet.quote:
Ze zeiden het jaquote:
goede start van de dagquote:
Broodbakmasjien kopenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
Zo dames, gaan we nog iets nuttigs doen vandaag?
Yepzquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, haar verjaardagsfeestje is weer op tv?
login?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:43 schreef samthegreat5 het volgende:
http://luchtmachtdagen.po(...)er&view=player&id=46
Het ziet er wel drukker uit dan toen ik er wasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh, dit dan?
http://www.defensie.nl/luchtmachtdagen/live_stream/
Dan zijn de verkenners net zo SFquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:48 schreef Thaboel het volgende:
Ja flink baaschAlleen lmb weer bestempeld als sf
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan zijn de verkenners net zo SF
Ik zeg dat als LMB ''SF'' is, dat dan de verkenners net zo ''SF'' zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je vergelijkt verkenners met LMB?
Omdat het beide geen SF is, duhquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zeg dat als LMB ''SF'' is, dat dan de verkenners net zo ''SF'' zijn.
Exact, hehe.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat het beide geen SF is, duh
Doodsverwensing, ban, BAN BAN BAN!! BAN!!@$%quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Juist ik. Oh kut, dat was geheim.![]()
Waarom ben jij niet in een jet intake terecht gekomen?
Daar ben ik te waardevol voorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Juist ik. Oh kut, dat was geheim.![]()
Waarom ben jij niet in een jet intake terecht gekomen?
Ik maak ook een keer de opmerking dat ik het grappig vind dat Verkenners vaak geen elastieken dragenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:03 schreef Thaboel het volgende:
Mare sammie hadden ze bij de demo wel allemaal elastieken?
Waar zeg ik dan dat hij dood moet? Leer toch eens lezen, verrekte reservist dat je der bentquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doodsverwensing, ban, BAN BAN BAN!! BAN!!@$%![]()
![]()
Oh oke, dan is het goed.quote:
Droeg tijdens mn wachtklik/tfo in het veld ook geen elastieken meerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik maak ook een keer de opmerking dat ik het grappig vind dat Verkenners vaak geen elastieken dragen...
Je vraagt waarom hij niet in een jet intake terechtgekomen is. En deze -->quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
Waar zeg ik dan dat hij dood moet? Leer toch eens lezen, verrekte reservist dat je der bent
En waar precies wens ik hem dan dood? Gij smerige reservetokkiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je vraagt waarom hij niet in een jet intake terechtgekomen is. En deze --><-- smiley duidt erop dat je ontevreden bent met het feit dat dat niet is gebeurd.
Nou, door ontevreden te zijn met de voor hem gelukkige afloop impliceer je dat je liever de andere afloop had gezien en dus wens je hem met terugwerkende kracht dood! Gij waterhappende bootmogool!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En waar precies wens ik hem dan dood? Gij smerige reservetokkie
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, door ontevreden te zijn met de voor hem gelukkige afloop impliceer je dat je liever de andere afloop had gezien en dus wens je hem met terugwerkende kracht dood! Gij waterhappende bootmogool!
Haha, goede poging om jezelf in te dekkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Jij ziet echt dingen die er niet zijn
Jij moet psycholoog wordenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, goede poging om jezelf in te dekken.
Meehh, zijn er al veel te veel van. Prut baankansen. Ik doe het wel lekker in m'n vrije tijd ^^.quote:
"I will never accept defeat"quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik win toch altijd, no point in trying!
Duh, weekend..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het ziet er wel drukker uit dan toen ik er was
Ik dek mezelf nergens in, als ik BB dood zou willen dan zou ik dat direct zeggenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, goede poging om jezelf in te dekken.
Een jet intake is niet per se dodelijk, daadwerkelijk de motor ingezogen worden is een ander verhaal, dames.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doodsverwensing, ban, BAN BAN BAN!! BAN!!@$%![]()
![]()
Ja, geen harde muziek, en niet voor lange perioden een koptelefoon op.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Zeg, is je gehoor beter als je 24u lang geen muziek/whatsoever luisterd? Dan moet ik namelijk nu dus stoppen
Nou ja, je luistert überhaupt nergens naar dus je hoeft nergens mee te stoppenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Zeg, is je gehoor beter als je 24u lang geen muziek/whatsoever luisterd? Dan moet ik namelijk nu dus stoppen
En jij wenst hem nu te waterhappen, alsmede een verandering in zijn chromosoombestand. Als laatste associeer je hem met de vloot, en dat is pas echt een grove belediging.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, door ontevreden te zijn met de voor hem gelukkige afloop impliceer je dat je liever de andere afloop had gezien en dus wens je hem met terugwerkende kracht dood! Gij waterhappende bootmogool!
Naar jou iig nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, je luistert überhaupt nergens naar dus je hoeft nergens mee te stoppen
Mij associëren met de vloot is een belediging?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En jij wenst hem nu te waterhappen, alsmede een verandering in zijn chromosoombestand. Als laatste associeer je hem met de vloot, en dat is pas echt een grove belediging.
Niet echt fair.
Ah oke, zacht muziekje mag wel?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, geen harde muziek, en niet voor lange perioden een koptelefoon op.
Die Turken kunnen er anders ook wel wat vanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Hahahaha, oh godverdomme. Die Italiaanse commentator op de KLu dagen. Wat een ongelofelijke ADHD patient. Baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |