quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Tem het volgende:
Hexje heeft weer geluk dat ik nog geen FA ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zie hem niet
Nu is het tijd voor een leuk gifje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zie hem niet
Nu is het tijd voor een leuk gifje
[ afbeelding ]
Nee ik hoef geen kat, vind ik engquote:
Ik bedoelde bij njos....quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen kat, vind ik eng
Tv maar uit gedaan. Is echt niks op.quote:
ik kijk Sherlock Holmes ofzo op NL3quote:
Ik heb zelfs een tijdje geleden een topic hierover geopend in OUD dus ik kende ze al:quote:
Ik wilde die eerste uit je topic gebruiken. Maar van de Sun kreeg ik hem niet gecct.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een tijdje geleden een topic hierover geopend in OUD dus ik kende ze al:
OUD / Enge babytaarten
Bij The Sun (en sommige andere sites) moet je de link uit de bron halen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik wilde die eerste uit je topic gebruiken. Maar van de Sun kreeg ik hem niet gecct.
Mooi meisje, lijkt op haar moeder. En ze is pas 17 of 18quote:
Ik ook niet. Sp3c heeft mijn tt veranderd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ow jawel hoor, gemeen (ASCII) grappig zelfs. Hey ik verzin de TT niet.
Weet er eigenlijk niet zoveel meer van...ik kom niet verder dan Turks eten in Utrecht terwijl iedereen behoorlijk ladder was.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:12 schreef Tem het volgende:
Ja, vertel nog eens over die goede oude tijd.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:12 schreef Tem het volgende:
Ja, vertel nog eens over die goede oude tijd.
Omroep Max taferelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:14 schreef Karina het volgende:
Gelukkig ben ik al boodschappen wezen doen, want het begint me hier toch te stortregenenAlleen moet ik straks ook nog even weg, hopelijk is het dan weer afgelopen.
Die heb ik ook eens gezien. Ik vond will.i.am helemaal niet leuk toen, viel een beetje tegen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:24 schreef Karina het volgende:
Will.i.Am bij Graham Norton nu trouwens. En een ouwe taart die het heeft over klysma's met olie
Ik val er net in, tot nu toe heeft hij nog niet echt veel gezegd. Bij Voice UK lijkt hij wat vlotter.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die heb ik ook eens gezien. Ik vond will.i.am helemaal niet leuk toen, viel een beetje tegen.
Schooluniform maar eens invoeren op die scholen dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:53 schreef Tem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-tienermeisjes.dhtml
En terecht.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:53 schreef Tem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-tienermeisjes.dhtml
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
Heej wat is deze![]()
Doden haten Dries Roelvink
Is ook maar gewoon een stock foto.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind dat plaatje bij het artikel helemaal geen kort broekje trouwens.
[ afbeelding ]
De kont wordt gewoon netjes bedekt, en het zit niet eens strak ofzo.
Die vind ik leuk, ik heb nog steeds zoiets hangenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
Wij liepen vroeger hier in:
[ afbeelding ]
Als iemand een harde ruk aan het rokje gaf dan stond je in je onderbroek
Ja? Jeetje ik heb die dingen echt in jaren niet meer gezien. Niet dat ik er in zou gaan lopen, met mijn melkflessenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die vind ik leuk, ik heb nog steeds zoiets hangen
Is ook wel van een een paar jaar geleden, maar leer en suede blijft heel mooi.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja? Jeetje ik heb die dingen echt in jaren niet meer gezien. Niet dat ik er in zou gaan lopen, met mijn melkflessen
Genoeg tijd om ze een kleurtje te geven voor de meet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja? Jeetje ik heb die dingen echt in jaren niet meer gezien. Niet dat ik er in zou gaan lopen, met mijn melkflessen
Ik heb nog een spijkerjasje in de kast van toen ik 18 was, kan ik ook nog zo aan, niks mis meequote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is ook wel van een een paar jaar geleden, maar leer en suede blijft heel mooi.
Ik loop nu nog in een leren jas die van mijn moeder is geweest, 40jaar oud, maar als ik hem aantrek krijg ik altijd complimenten.
Duurt bij mij altijd heel lang voordat ik een beetje bruine benen heb, alleen 2 weken Spanje lukt dat, maar dat zit er niet meer in.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:33 schreef hexje het volgende:
[..]
Genoeg tijd om ze een kleurtje te geven voor de meet.
Ik heb wel een kleurtje, maar nu steken er van die anorexiastokjes onder mijn rokjes uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog een spijkerjasje in de kast van toen ik 18 was, kan ik ook nog zo aan, niks mis mee
[..]
Duurt bij mij altijd heel lang voordat ik een beetje bruine benen heb, alleen 2 weken Spanje lukt dat, maar dat zit er niet meer in.
Korte rokjes staan ook alleen leuk als je lekkere gekleurde, mooie benen hebt. OF als het wat kouder is met een leuke panty.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wel een kleurtje, maar nu steken er van die anorexiastokjes onder mijn rokjes uit.
Ook geen gezicht
Zelfs met een panty vind ik het nu zozo, had pas laarzen aan, en die lubberde.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Korte rokjes staan ook alleen leuk als je lekkere gekleurde, mooie benen hebt. OF als het wat kouder is met een leuke panty.
Ik vond nog een foto van mezelf met dat jasje net
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfs met een panty vind ik het nu zozo, had pas laarzen aan, en die lubberde.
Ik zie er al jonger uit dan ik ben, maar nu heb ik helemaal zo'n kinderlichaampje.
Oooh bah bah bah ik ben aan het etenquote:
Hij ligt lief te slapen hoor of te relaxen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:24 schreef hexje het volgende:
Een kikker die last heeft van harde poep is ook geen leuk plaatje.
Platen zijn leuk man. Soms tenminste. Je moet wel elke keer opstaan om hem om te draaien als hij is afgelopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:26 schreef Drugshond het volgende:
LP's... mijn broer heett al mijn platen.Credo je bent toch digitaal...Wat ergens ook wel klopt/
Gelukkig was ik niet zo'n platenboer... Sloeg die periode zelfs over.. 1984-> CD'squote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Platen zijn leuk man. Soms tenminste. Je moet wel elke keer opstaan om hem om te draaien als hij is afgelopen.
Ik had er ook niet zoveel, pas recent weer een platenspeler gekocht, vandaar de teruggekeerde interesse.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gelukkig was ik niet zo'n platenboer... Sloeg die periode zelfs over.. 1984-> CD's
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:23 schreef Karina het volgende:
Ja die is mooi.
Ik zat net op bol.com bij de LP's te kijken (ik heb nog wat kadobonnen van ze) en moest lachten, bij heel veel LP's staat deze "waarschuwing": (Voor dit artikel heb je een platenspeler nodig)Gek genoeg staat bij de CD's staat niet dat je een cd-speler nodig hebt.
Van chagrijnig doen wordt ook niemand vrolijk, Corrie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:15 schreef Karina het volgende:
Tijd voor een leuk plaatje, al wat hier allemaal gepost wordt, word ik niet echt vrolijk van
[ afbeelding ]
Ik doe helemaal niet sjaggerijnig man.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van chagrijnig doen wordt ook niemand vrolijk, Corrie.
Met je kikker.
Mijn ex had een keer een plaat gekocht op amazon, hij dacht dat het een cd was haha. Zo'n groot ding terugsturen naar de UK was duur ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:23 schreef Karina het volgende:
Ja die is mooi.
Ik zat net op bol.com bij de LP's te kijken (ik heb nog wat kadobonnen van ze) en moest lachten, bij heel veel LP's staat deze "waarschuwing": (Voor dit artikel heb je een platenspeler nodig)Gek genoeg staat bij de CD's staat niet dat je een cd-speler nodig hebt.
Mmm blijkbaar is die waarschuwing dus nog nodig ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn ex had een keer een plaat gekocht op amazon, hij dacht dat het een cd was haha. Zo'n groot ding terugsturen naar de UK was duur ook.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm blijkbaar is die waarschuwing dus nog nodig ook.
Haha wees maar blij dat je daar vanaf bent, hij lijkt me niet al te snugger.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]sommige mensen letten gewoon niet op als ze iets kopen.
Toen het al een paar maanden uit was had hij ook 'per ongeluk' pacman oorbellen () voor zijn nieuwe vriendin gekocht met mijn ebay account. Daar kreeg ik dus een bevestigingsmail van.
Haha, tja. Hij is wel heel slim hoor, veel slimmer dan ik iig, maar gewoon niet zo oplettend i guess. En dat van die oorbellen was gewoon om mij te vervelen denk ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha wees maar blij dat je daar vanaf bent, hij lijkt me niet al te snugger.
Wel slim maar een beetje gemeen dus... als hij dat met opzet had gedaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, tja. Hij is wel heel slim hoor, veel slimmer dan ik iig, maar gewoon niet zo oplettend i guess. En dat van die oorbellen was gewoon om mij te vervelen denk ik
Ik was vanmiddag ook naar de super gegaan om een kaasbroodje te halen maar toen waren ze al dicht![]()
Morgen maar weer proberen.
Dan noemen we het verstrooid.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, tja. Hij is wel heel slim hoor, veel slimmer dan ik iig, maar gewoon niet zo oplettend i guess. En dat van die oorbellen was gewoon om mij te vervelen denk ik
Ik was vanmiddag ook naar de super gegaan om een kaasbroodje te halen maar toen waren ze al dicht![]()
Dan noemen we het dementie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij komt het doordat ik bejaard ben dat ik altijd van alles vergeet.
Om 11 uur al?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:04 schreef Karina het volgende:
Ik heb dat kaasbroodje vanmorgen bij de bakker gehaald, die zijn zo lekkerJe moet wel vroeg zijn, als je rond een uur of 11 komt dan is heel veel al uitverkocht, zeker het brood wat ik altijd koop.
Hm maar verstrooid is toch meer dat je dingen vergeet? Want dat was het niet echt, hij lette gewoon niet goed op. Ook bijvoorbeeld op plaatsen parkeren waar het niet mocht enzo.quote:
Ze gaan om 8 uur open, vooral op zaterdag is het 's morgens behoorlijk druk, dubbel donker (wat ik altijd wil) is dan heel vaak al uitverkocht. Sommige gebakjes, tompoucen ook. Loopt als een tierelier die zaak.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Om 11 uur al?![]()
Zo vroeg doe ik nooit boodschappen haha.
Hij nam wel de goeie opening?........Ik bedoel je hebt er geen navelbreuk aan overgehouden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm maar verstrooid is toch meer dat je dingen vergeet? Want dat was het niet echt, hij lette gewoon niet goed op. Ook bijvoorbeeld op plaatsen parkeren waar het niet mocht enzo.
Je bent best wel warrig... love it.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze gaan om 8 uur open, vooral op zaterdag is het 's morgens behoorlijk druk, dubbel donker (wat ik altijd wil) is dan heel vaak al uitverkocht. Sommige gebakjes, tompoucen ook. Loopt als een tierelier die zaak.
Op zaterdag ga ik om 9 uur al.
Omg hexje hou opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Hij nam wel de goeie opening?........Ik bedoel je hebt er geen navelbreuk aan overgehouden.
Twee deuren verder zit een hele goed kaasboer en weer daarnaast een Franse bakker, maar daar kom ik eigenlijk nooit. Die heeft het OOK hardstikke druk, daar staan ze zaterdagmorgen tot ver buiten op de stoep in de rijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Ideaal om zo'n zaak in de buurt te hebben.
Ik bedoelde de navel. Dat er mensen zijn die wat anders dachten is niet mijn verantwoordelijkheid.quote:
Oh al is het verzonnen, maakt niet uit. Het verhaaltje is wel grappig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha, die is leuk ja. Too good to be true.
Achteraf bleek wel dat het (deels) nep was geloof ik, dat het niet echt een documentaire is bedoel ik.
Ja dat welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh al is het verzonnen, maakt niet uit. Het verhaaltje is wel grappig.
quote:
Geen idee, ik kijk niet zo vaak meer naar MTV, ik zag dit toevallig voorbijkomen tijdens het zappen en herkende de naam van het programma.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat wel
Is ook een serie over gemaakt door diezelfde jongen op MTV toch? Heb het nog nooit gezien maar wel eens de reclames zien langskomen.
[..]
Oh is dit de serie die je nu kijkt? Of de film?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk niet zo vaak meer naar MTV, ik zag dit toevallig voorbijkomen tijdens het zappen en herkende de naam van het programma.
Serie inderdaad. Oh ja er was natuurlijk ook een film, die heb ik nooit gezien.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh is dit de serie die je nu kijkt? Of de film?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:12 schreef Modus het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/14611394/Saturday_Night_Fever/
Karina de beentjes in de lucht.
Disco en soulmuziek zijn mijn ding Dh.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:54 schreef Drugshond het volgende:
Ken je niet K. qua muzieksmaak.... we can tango.
I heb oren (Quark).
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:05 schreef Drugshond het volgende:
Ah wacht... meet NWS.. lijkt me wel lachen. ff een loop afzagen.
Shit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]Wel lief zijn he? Niks lopen afzagen. Zaag maar wat bloemsteeltjes af en neem een bloemetje mee voor de dames.
Prima toch, het is niet alsof we een zaaltje hebben gehuurd of zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:12 schreef Drugshond het volgende:
Ik Dm Sp3C wel.... dan maar save (1,5 mnd geloof ik). Ik denk niet verder dan 3 dagen.
quote:
Deze ook wel tochquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Dat nummer ken ik helemaal niet van ze, ik ken ze alleen van Sunshine Reggae.
Verrek ja, die ken ik wel, maar eigenlijk nooit geweten (of op gelet) dat het van dezelfde was.quote:
Parachutepringen dat doe ik dus ECHT nooit van mijn leven he? Doodeng.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:37 schreef Drugshond het volgende:
Dat nummer is wel "da song" als je gaat parachute spingen.
Tja ik was al controversieel toen ik hier 1 stap zette.... de rest bullocks.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Het wordt wel een beetje een liedjestopic zo heOK eentje voor jou Dh, beetje je naam
Past zelfs in POL-SC.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Crosspost uit een ander topic, werd er weer vrolijk van
quote:
Die houden wel van een borrel?quote:
Het is rustig dus we zaten maar wat liedjes te posten. Zometeen is er toch voetballen, dan ben ik ook pleitos.quote:
Toch deze maarquote:
Geen Modus, maar Moquote:
Stop er een tampon in.quote:
Nee ik was echt goed. Maar ja, je spreekt het nooit, dan zakt het weg. Spaanse websites kan ik wel nog prima lezen.quote:
Ik heb MAVO Spaans gedaan. Niet op de middelbare school maar later op de moedermavo, ja helaas heette het zoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar hebben jullie dat geleerd? Ik kan er niks van.
Tweede klas basisschool.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar hebben jullie dat geleerd? Ik kan er niks van.
Moedermavoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb MAVO Spaans gedaan. Niet op de middelbare school maar later op de moedermavo, ja helaas heette het zomaar wel toen certificaat Mavo gehaald.
Nou waar ik ben geweest spraken ze echt geen woord Engels.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef Drugshond het volgende:
2 a 3 per jaar zit ik in Spanje. Engels kennen ze daar ook.
In spanje op school gezeten?quote:
Het was eigenlijk gewoon avondschool. What's in a name.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moedermavo![]()
Maar wel tof om zo goed spaans te kunnen. Zou ik ook wel eens willen leren.
Ik spreek vloeiend frans en dacht dat spaans daar veel op leek. Maar toen ik eens naar Barcelona ging bleek dat ik met franse woorden met een o er achter niet zo ver kwam
Zoiets ja. Zo rond die tijd dacht ik: toch misschien wel leuk om Spaans te leren. Havo heb ik niet meer afgemaakt, niet omdat ik niet wilde, maar die school werd toen opgeheven en dat was de enige in de buurt, toen had ik er geen zin meer in, om verder weg verder te gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef Tem het volgende:
Hij dacht natuurlijk beurre vervoegen naar burro.
Z-spanje is niet N-spanje (dialect is heel anders)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou waar ik ben geweest spraken ze echt geen woord Engels.
Ooit met mijn ex in een winkel daar, hij wilde boter kopen: burro. Dat betekent dus ezel
Oh in de buurt van Barcelona versta ik er ook geen zak van, dat Catalaans.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Z-spanje is niet N-spanje (dialect is heel anders)
Nee dat zijn fransenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef Tem het volgende:
Nederlanders in het buitenland.Gewoon heel hard in het Nederlands om een heel brood schreeuwen en dan denken dat mensen het begrijpen.
_!
Er zit ook nog een fout in.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef Tem het volgende:
Ik kom in het frans niet verder dan: Paul et le chat en vacance a Paris.
Nooit geen last van gehad. Bestel ook nooit moeilijke dingen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef Tem het volgende:
Nederlanders in het buitenland.Gewoon heel hard in het Nederlands om een heel brood schreeuwen en dan denken dat mensen het begrijpen.
_!
Gewoon patatas fritas y una cerveza.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nooit geen last van gehad. Bestel ook nooit moeilijke dingen.
Praten Zuid-Amerikanen niet heel anders? Zoals brits- en amerikaans-engels ook veel verschilt bijvoorbeeld?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:05 schreef Karina het volgende:
In Frans ben ik ook heel slecht, Duits gaat nog wel, sowieso versta en lees ik bijna alles.
Met Spaans versta ik de Zuidamerikanen overigens meestal wel beter, Argentijnen bijvoorbeeld.
Ik heb het idee dat zij wat "netter" praten, in ieder geval versta ik ze meestal wel beter.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Praten Zuid-Amerikanen niet heel anders? Zoals brits- en amerikaans-engels ook veel verschilt bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |