SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Rasfriet of Raspatat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:41 schreef Klojo120 het volgende:
Hahahah patat ha patat ha discussies willen starten ha ik ha trap er niet in ha ha ha
HET IS FRIET
zit jij in een insane asylum?? (ik weet even niet meer hoe dat in het nederlands noemt)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:41 schreef Ro-ald het volgende:
Maar heb al mijn doelen behaald hier,dus heb bijna geen begeleiding meer nodig
Nouja maar als je het niet zou moeten deed je het wss ook niet hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja,maar heb bijna geen begeleiding meer nodig
Ik zit in een huis met begeleiding van 14:00 tot 22:00.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
zit jij in een insane asylum?? (ik weet even niet meer hoe dat in het nederlands noemt)
Ja wel ben best netjes van mijzelfquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja maar als je het niet zou moeten deed je het wss ook niet he.
Maar soms schaam ik mij om het te zeggen dat ik begeleid woon,maar de meeste mensen gaan er goed mee omquote:
wil je vechtenquote:
wil jij ook vechtenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
KUTBRABANDER, STERF.
Nee grapje niet sterven we houden van je xxx
sorryquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar soms schaam ik mij om het te zeggen dat ik begeleid woon,maar de meeste mensen gaan er goed mee om
Moeten klo en jij wel elkaars kleren scheuren enzo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vecht wel voor je, kan je met je lul spelen.
Maakt niet uit ik kan heus wel tegen een grapje hoor,doen mijn vrienden ookquote:
is okayquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moeten klo en jij wel elkaars kleren scheuren enzo.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:50 schreef Ro-ald het volgende:
Toen ik hier kwam wonen ging ik bijna elke dag bier halen van mijn uitkering
En nu heb ik twee banen
Hier mag je eigenlijk ook niet blowen,maar als de begeleiding weg is wordt hier natuurlijk gewoon geblowd.quote:
Jeeetje Ro! Waaghalzen zijn jullie wel, wat gebeurt er als ze erachter komen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hier mag je eigenlijk ook niet blowen,maar als de begeleiding weg is wordt hier natuurlijk gewoon geblowd.
Beetje jammer dat mensen nog niet inzien dat wiet minder gevaarlijk is dan alcohol.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jeeetje Ro! Waaghalzen zijn jullie wel, wat gebeurt er als ze erachter komen?
al een kaart gehad?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:55 schreef Ro-ald het volgende:
Als de begeleiding je betrapt op blowen krijg je een gele kaart,als je het nog een keer doet ook,en daarna nog een keer rode kaart en dan kan je optyfen
waar zit je nu dan? :pquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:55 schreef Ro-ald het volgende:
Als de begeleiding je betrapt op blowen krijg je een gele kaart,als je het nog een keer doet ook,en daarna nog een keer rode kaart en dan kan je optyfen
Hahaha nee ik speel het spelletje slimquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha nee ik speel het spelletje slim![]()
Wel een keer gevraagd de ochtend daarna of ik geblowd had,zei ik gewoon dat ik mij niet lekker voelde
wat wou je er over vertellen dan, het is toch geen spreekbeurt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:00 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb een wajong-uitkering zeg maar,maar ga er niet te veel over vertellen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog geen kaart. Maar heb een eigen kamer in een begeleid wonen traject.
Gewoon in Almere.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:59 schreef Ro-ald het volgende:
Maar huisgenoten zijn chil en zo dus vermaak me prima.
Nee je vertelt inderdaad niet veelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:00 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb een wajong-uitkering zeg maar,maar ga er niet te veel over vertellen.
Nee preciesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat wou je er over vertellen dan, het is toch geen spreekbeurt?
Nee johquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
als we lang genoeg stil waren gebleven was je vast blijven vertellen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
to bed or not to bed, that's the question
alleen vrouwen mogen afentoe een middagdutje doen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Not to bed natuurlijk, je bent godverdomme toch een man.
wel zin in een pilletjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:06 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon koffie,energy drinken of drugs nemen.
Sowieso is het nu geen middag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen vrouwen mogen afentoe een middagdutje doen?
na aperquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat postte ik srs nog een uur geleden
Fuck.quote:
quote:
Goed zo pussyyyyquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
na aper
[..]
Fuck.Dan maar opblijven.
[..]
Jij regelt 't spul gr grquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:09 schreef Murdera het volgende:
http://www.lvc.nl/?p=2993
Kom, allemaal pilletje en spacen ouwe.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Mur G, Kaneel zei dat ik vlak bij je was
Er word deephouse gedraaidquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:09 schreef Murdera het volgende:
http://www.lvc.nl/?p=2993
Kom, allemaal pilletje en spacen ouwe.
Zo makkelijk om eraan te komen johquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet nooit iemand voor dat.meestal via flippie
Die binnenkomers van jou soms.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef Ugjerke het volgende:
Bij deze verklaar ik jullie allemaal man of vrouw.
Flippie als in Flippiee als in ik?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet nooit iemand voor dat.meestal via flippie
Ik wile en man zijn, mag dat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef Ugjerke het volgende:
ff finishen met gr sossa jwzquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tuurlijk en nog een gram ket gaan we k-hole helemaal leipoes.
Ik zie er uit als vrouw en kan mij soms gedragen als man. Geef eens wat duidelijkheid hier.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef Ugjerke het volgende:
Alleen als je squat en een piemel hebt, voldoe je niet aan deze 2 criteria dan ben je een chick of een faggot.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee man gtje om de comedown van de pillen tegen te gaan
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]Maat van me had een tijdje terug een dopje genomen achter zn pc, en de volgende dag werd hij wakker, met het dopje nog in zijn hand en zijn toetsenbord in zijn voorhoofd afgedrukt.
dopje g.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Nigger pls, educate me. Wtf is een dopje?
Gewoon een flesdopje met ghb erinquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Nigger pls, educate me. Wtf is een dopje?
Bedoel je niet Moir?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik check net mijn favorieten door op Youtube, moest bij deze aan jou denken Mur
Dat je niet gecrushed wordt door de 300 kilo die je squat omdat er aan de zijkanten safety bars zijn die de bar opvangen.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Nog gefaalde youtube tags ernaast ookquote:
Bhehehehequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:23 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nog gefaalde youtube tags ernaast ookNiet eens nodig
Ik wist toch helemaal niet dat Moira zwendelaar wou wordenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat die creatieve therapie gaat doen
Komt omdat je teveel over squatten bezig bentquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wist toch helemaal niet dat Moira zwendelaar wou worden
Nigger pls, vandaag een FOK!ker gemeetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat je teveel over squatten bezig bent
Vertelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nigger pls, vandaag een FOK!ker gemeet
Wat deed jij in Leiden dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kaneelstokje, ik was in Leiden. Kom nog wel vaak terug trouwens
zin in booty nuquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Keiharde topickill, Drommel is buiten de grenzen van Groningen geweest
[ afbeelding ]
(Niet gerelateerd met Vas dr vraag)
Dus k krijg ook geen antwoord op mn vraag, wollah sjeg wat onbeleefd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Likequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Watjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:18 schreef Murdera het volgende:
neh
gisteren en eergisteren al gedaan
vandaag is rusttdag
Voor volgende weekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:19 schreef Onorgineel het volgende:
Jahoor, ben ik klaar met dweilen, pleur ik bier op de grond
Sow,, dan is het wel heel ergquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:20 schreef Murdera het volgende:
van pure ellende mn kamer en woonkamer gestofzuigd.
ahw poepie tochquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
heb geen geld heb geen 18 jaar levenslengte
Wahhahaha fuckquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dezehaha zo relatable
Mij behandelen als een kindquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mij behandelen als een kind
Niet weten dat ik mentaal volwassen ben
Duitsland
Je heb toch die dieler?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
heb geen geld heb geen 18 jaar levenslengte
ja maar die wil ook geld, bovendien heb ik geen tabak om te draaienquote:
quote:
ik vind het wel chill.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
tosh o moet echt stoppen met dat programma
ridiculousness ja, dat is ook irritant met die chanel west coastquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik vind het wel chill. beter dan dat slappe aftreksel ridiculous ofzo
quote:
Da's echt een irritant kutwijf jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ridiculousness ja, dat is ook irritant met die chanel west coast
En die neger die de knopjes bedient, nou leuk hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Da's echt een irritant kutwijf ja
En die Rob die denkt dat hij famous is ofzoSwaggaboy
Rob dyrdekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:48 schreef Murdera het volgende:
heb het pas even gezien, maar wie is die ouwe zwerver die denkt dat hij met een petje op een coole hiphop gast is
jeuzus man zo'n ding kan je nieteens vasthouden zonder dat ie dubbel klapt.quote:
Ligt er aan hoe hij gerold isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
jeuzus man zo'n ding kan je nieteens vasthouden zonder dat ie dubbel klapt.
doe mij maar 10 fatsoenlijke L'letjes die je normaal kunt oproken ipv zo'n lang ding waar je met moeite aan kunt hijsen
jij blowde toch niet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor mn 15e verjaardag kreeg ik er een van 35 cm
Fucking moeilijk te rollen ofniet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor mn 15e verjaardag kreeg ik er een van 35 cm
Ik blow niet, van mn 12e tot mn 18e wel dagelijks.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
jij blowde toch niet?
of ben ik nou weer in de war
Ze hadden rolvloe om een keu dichtgerold, en dan gewoon opgevuld.quote:
aha that explainsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik blow niet, van mn 12e tot mn 18e wel dagelijks.
ja ik weet het.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
aha that explains
12 is wel echt absurd jong trouwens
ik begon op mn 14e wat ik al jong vind.
blow je echt helemaal niet meer of af en toe wel? (hint ; meet)quote:
Oh dat is best een goeie moet ik zeggenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze hadden rolvloe om een keu dichtgerold, en dan gewoon opgevuld.beetje cheaten, maar hij was echt te lang, tot 25 kan je met 2 tegelijk naast elkaar rollen maar langer en dan is het gewoon kut
nog geen hijs.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
blow je echt helemaal niet meer of af en toe wel? (hint ; meet)
Zou ik niet weten eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat is best een goeie moet ik zeggenhoeveel gram zat erin?
Vind jij het normaal om de hele dag Shultenbrau te drinken op een kratje bier voor de deur met Hazes schellend op de achtergrond?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:12 schreef generaal_graftak het volgende:
Vinden jullie dat normaal ofzo? Hele dag blowen enzo?
Ja eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vind jij het normaal om de hele dag Shultenbrau te drinken op een kratje bier voor de deur met Hazes schellend op de achtergrond?
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:12 schreef generaal_graftak het volgende:
vervang het bier voor wiet, het kratje voor tipjes en de hazes muziek voor chille-vibe-relax-muziek en je hebt een beeld van dagelijkse blowersquote:
In nederland is dit een normaal fenomeen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:12 schreef generaal_graftak het volgende:
nee man. daar zouden de hoge here in den haag is wa aan motte doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:12 schreef generaal_graftak het volgende:
Vroeger niet hoor, in mijn tijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In nederland is dit een normaal fenomeen.
Lekker spannend, rare jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
vervang het bier voor wiet, het kratje voor tipjes en de hazes muziek voor chille-vibe-relax-muziek en je hebt een beeld van dagelijkse blowers
Nee.quote:
Omroep Max generatie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:19 schreef generaal_graftak het volgende:
[..]
Vroeger niet hoor, in mijn tijd.
[..]
Lekker spannend, rare jeugd van tegenwoordig.
[..]
Nee.
Blame it on the weedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:19 schreef generaal_graftak het volgende:
Die quotes hoor werken ook voor geen meter hier.
Toen waren de gabbers en pillen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:19 schreef generaal_graftak het volgende:
[..]
Vroeger niet hoor, in mijn tijd.
Hoax.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:23 schreef generaal_graftak het volgende:
[..]
Nee, enkel beschaafde mensen.
Goeie gesprekken met mamaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef Studeur het volgende:
goed gesprek gehad met mama vandaag. over mn pa waar zij bij weg ging toen ik 5 was en ik toen ik 12 was. eindelijk mn hart een beetje kunnen luchten. blijkt dat waar ik mee zit zij heel veel in herkent, en ze begrijpt me volledig.
de afgelopen jaren amper een woord hierover gerept. moest wel ff een traantje laten op een vol terras maar het voelt goed om erover gepraat te hebben. een stap dichterbij de persoon die ik écht ben, maar er moeten er nog vele volgen.
Nee, niet die malloot: http://forum.fok.nl/user/profile/hoaxquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef Studeur het volgende:
goed gesprek gehad met mama vandaag. over mn pa waar zij bij weg ging toen ik 5 was en ik toen ik 12 was. eindelijk mn hart een beetje kunnen luchten. blijkt dat waar ik mee zit zij heel veel in herkent, en ze begrijpt me volledig.
de afgelopen jaren amper een woord hierover gerept. moest wel ff een traantje laten op een vol terras maar het voelt goed om erover gepraat te hebben. een stap dichterbij de persoon die ik écht ben, maar er moeten er nog vele volgen.
Bij mij komt dat altijd uit op het onderwerp dat ik gewoon weg liep van huisquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:28 schreef Murdera het volgende:
ik praat liever niet meer met mijn moeder over mijn jeugd, het eindigt altijd op het onderwerp dat ze me uit huis wilden laten plaatsen. En dat voelt toch elke keer weer fucking kut
Das mooi Stuquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef Studeur het volgende:
Dat is naar jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:28 schreef Murdera het volgende:
ik praat liever niet meer met mijn moeder over mijn jeugd, het eindigt altijd op het onderwerp dat ze me uit huis wilden laten plaatsen. En dat voelt toch elke keer weer fucking kut
kan je het nu wel weer goed met ze vinden?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij mij komt dat altijd uit op het onderwerp dat ik gewoon weg liep van huis
Ja, zeker, maar de eerste 2 á 3 jaar daarna was het awkward. Trekt vaak wel weg heb ik het idee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je het nu wel weer goed met ze vinden?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar de eerste 2 á 3 jaar daarna was het awkward. Trekt vaak wel weg heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:28 schreef Murdera het volgende:
Ja sommige zien dat niet. Zonde.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
en toch is erover praten (miss ook met anderen) de enige manier om de knopen die in je zitten los te krijgen. makkelijk is het niet maar t zal toch ooit gebeuren.
bij mij is het mn vader to blame, alleen zal hij dat zelf nooit erkennen, hij lult er wel weer omheen. zal die man nooit kunnen vergeven wat ie gedaan heeft, al heeft ie er zelf geen besef van en is ie nog trots ook op de manier waarop hij mij heeft opgevoed. maar als je je zoon op zn 12e meerdere malen jankend naar zijn moeder laat gaan met de woorden "het is niet jouw schuld maar die van je moeder, daarom stuur ik je naar haar", moet je toch wel beseffen dat je iets goed fout hebt gedaan.
Ik denk haast dat er ooit wel een dag zal komen dat je vader dat ook zal in zien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
en toch is erover praten (miss ook met anderen) de enige manier om de knopen die in je zitten los te krijgen. makkelijk is het niet maar t zal toch ooit gebeuren.
bij mij is het mn vader to blame, alleen zal hij dat zelf nooit erkennen, hij lult er wel weer omheen. zal die man nooit kunnen vergeven wat ie gedaan heeft, al heeft ie er zelf geen besef van en is ie nog trots ook op de manier waarop hij mij heeft opgevoed. maar als je je zoon op zn 12e meerdere malen jankend naar zijn moeder laat gaan met de woorden "het is niet jouw schuld maar die van je moeder, daarom stuur ik je naar haar", moet je toch wel beseffen dat je iets goed fout hebt gedaan.
de plek zal het niet krijgen voordat ik hem recht in zijn ogen kan vertellen wat ie me aangedaan heeft, maar dat kan ik niet, nog niet. ooit zal dat moment komen en daarom kan ik het wel rust geven, ben er ook zeker niet elke dag mee bezig maar t speelt wel altijd op de achtergrond.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja sommige zien dat niet. Zonde.
Weetje, het moet er om gaan dat je zelf het een plek geeft.
Gewoon leven zoals jij het wilt, en vergeet het verleden niet, maar bouw wel aan je toekomst
dat dus. die dag komt wel, dat weet ik, ik zal degene moeten zijn die erover begint maar moet daarvoor eerst zeker van mn zaak zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk haast dat er ooit wel een dag zal komen dat je vader dat ook zal in zien.
Dan is het veel te laat, daar niet van.
Maar het is nooit te laat om te leren van je fouten, vind ik altijd.
Maar nogmaals: ben blij voor jeIs altijd fijn dat soort gesprekken
Kun je nóg beter van de vakantie genieten
Mooi zoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
de plek zal het niet krijgen voordat ik hem recht in zijn ogen kan vertellen wat ie me aangedaan heeft, maar dat kan ik niet, nog niet. ooit zal dat moment komen en daarom kan ik het wel rust geven, ben er ook zeker niet elke dag mee bezig maar t speelt wel altijd op de achtergrond.
[..]
dat dus. die dag komt wel, dat weet ik, ik zal degene moeten zijn die erover begint maar moet daarvoor eerst zeker van mn zaak zijn.
het lucht op en voor mn moeder ook, dat zie ik meteen. maakt de vakantie al een stuk beter
We zijn toch bezig ja.quote:
daarom nu ophouden over struggles en on-topicquote:
Een sigaar? Neppe, dit is het stonertopicquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We zijn toch bezig ja.
Deel je hart. Ome Mono steekt een sigaar op, wierook aan en de sessie kan beginnen.
Vreemd, je zou het zo moeten krijgen. Maar hoe was je nacht gister dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom nu ophouden over struggles en on-topic
nog steeds geen hash gevonden hier
harde struggles zonder hashquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom nu ophouden over struggles en on-topic
nog steeds geen hash gevonden hier
zou wel een uitkomst zijn, aangezien praten juist datgene is wat ik niet kan bij hem en ik goed in schrijven ben. goeden tipquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:46 schreef Monopoly het volgende:
Misschien old fashion style Stu, maar schrijf het op papier en stuur die brief naar hem op als je er klaar voor bent.
Oldschool hand geschreven brief met gevoelens etc... Lucht op voor jou, en je hebt iets tastbaars voor het goede moment.
Truequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een sigaar? Neppe, dit is het stonertopic
ja saai, die bars waren helemaal leeg op mij na. miss morgenavond echt op zoek naar t uitgaansleven hier, en dan ook wat meer geld dan 30 lira (15 euro) meequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vreemd, je zou het zo moeten krijgen. Maar hoe was je nacht gister dan?
Bummer zegquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja saai, die bars waren helemaal leeg op mij na. miss morgenavond echt op zoek naar t uitgaansleven hier, en dan ook wat meer geld dan 30 lira (15 euro) mee
in italie had ik altijd geluk met nederlandersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Whehe in spanje waar ik was rook je idd overal hasj
Nee leg eens uit?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:07 schreef Ro-ald het volgende:
Bier & wiet,enerG haha snap je?
Ik chil op hem hiphop thuis in de tuin
I'll bring the marshmallowsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik sta in de fik meisje, je weet niks.
#shaniquastem
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WANT DIT IS JA DIT IS DIE LEIPE MOCRO FLAVOUR, IEDEREEN DIE DOET MEE MET LEIPE MOCRO FLAVOUR!
Ik moet je een geheimpje verklappenquote:
ik was in groep 8 fan van brainpowerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet je een geheimpje verklappen
In groep 8 was ik dikke fan van ali b, had al z'n liedjes en kende alles uit mn hoofd dus dit liedje kan ik ook nog feilloos meerappen en dat ga ik ff doenStoned zijn is leuk gr.
quote:
NOU ENquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
keezen en moet zo slapen omdat morgen werken
misschien als keezen klaar is eventjesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:19 schreef Studeur het volgende:
tc app downloaden en testen.
als hij het doet moeten moirapoly ook komen anders word ik boos gr gr
ga upgraden danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:20 schreef Studeur het volgende:
o oke lukt niet want moet hogere ios hebben. apple____
gaat moeilijk zonder pc in de buurt heh. applequote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
misschien als keezen klaar is eventjes
[..]
ga upgraden dan
huh mijne deed dat zonder pcquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
gaat moeilijk zonder pc in de buurt heh. apple
Raar, ik zie geen nieuwe berichten en de cams werken nog gewoonquote:
nou mijne nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |