Omroep Max generatie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:19 schreef generaal_graftak het volgende:
[..]
Vroeger niet hoor, in mijn tijd.
[..]
Lekker spannend, rare jeugd van tegenwoordig.
[..]
Nee.
Blame it on the weedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:19 schreef generaal_graftak het volgende:
Die quotes hoor werken ook voor geen meter hier.
Toen waren de gabbers en pillen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:19 schreef generaal_graftak het volgende:
[..]
Vroeger niet hoor, in mijn tijd.
Hoax.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:23 schreef generaal_graftak het volgende:
[..]
Nee, enkel beschaafde mensen.
Goeie gesprekken met mamaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef Studeur het volgende:
goed gesprek gehad met mama vandaag. over mn pa waar zij bij weg ging toen ik 5 was en ik toen ik 12 was. eindelijk mn hart een beetje kunnen luchten. blijkt dat waar ik mee zit zij heel veel in herkent, en ze begrijpt me volledig.
de afgelopen jaren amper een woord hierover gerept. moest wel ff een traantje laten op een vol terras maar het voelt goed om erover gepraat te hebben. een stap dichterbij de persoon die ik écht ben, maar er moeten er nog vele volgen.
Nee, niet die malloot: http://forum.fok.nl/user/profile/hoaxquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef Studeur het volgende:
goed gesprek gehad met mama vandaag. over mn pa waar zij bij weg ging toen ik 5 was en ik toen ik 12 was. eindelijk mn hart een beetje kunnen luchten. blijkt dat waar ik mee zit zij heel veel in herkent, en ze begrijpt me volledig.
de afgelopen jaren amper een woord hierover gerept. moest wel ff een traantje laten op een vol terras maar het voelt goed om erover gepraat te hebben. een stap dichterbij de persoon die ik écht ben, maar er moeten er nog vele volgen.
Bij mij komt dat altijd uit op het onderwerp dat ik gewoon weg liep van huisquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:28 schreef Murdera het volgende:
ik praat liever niet meer met mijn moeder over mijn jeugd, het eindigt altijd op het onderwerp dat ze me uit huis wilden laten plaatsen. En dat voelt toch elke keer weer fucking kut
Das mooi Stuquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef Studeur het volgende:
Dat is naar jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:28 schreef Murdera het volgende:
ik praat liever niet meer met mijn moeder over mijn jeugd, het eindigt altijd op het onderwerp dat ze me uit huis wilden laten plaatsen. En dat voelt toch elke keer weer fucking kut
kan je het nu wel weer goed met ze vinden?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij mij komt dat altijd uit op het onderwerp dat ik gewoon weg liep van huis
Ja, zeker, maar de eerste 2 á 3 jaar daarna was het awkward. Trekt vaak wel weg heb ik het idee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je het nu wel weer goed met ze vinden?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar de eerste 2 á 3 jaar daarna was het awkward. Trekt vaak wel weg heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:28 schreef Murdera het volgende:
Ja sommige zien dat niet. Zonde.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
en toch is erover praten (miss ook met anderen) de enige manier om de knopen die in je zitten los te krijgen. makkelijk is het niet maar t zal toch ooit gebeuren.
bij mij is het mn vader to blame, alleen zal hij dat zelf nooit erkennen, hij lult er wel weer omheen. zal die man nooit kunnen vergeven wat ie gedaan heeft, al heeft ie er zelf geen besef van en is ie nog trots ook op de manier waarop hij mij heeft opgevoed. maar als je je zoon op zn 12e meerdere malen jankend naar zijn moeder laat gaan met de woorden "het is niet jouw schuld maar die van je moeder, daarom stuur ik je naar haar", moet je toch wel beseffen dat je iets goed fout hebt gedaan.
Ik denk haast dat er ooit wel een dag zal komen dat je vader dat ook zal in zien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
en toch is erover praten (miss ook met anderen) de enige manier om de knopen die in je zitten los te krijgen. makkelijk is het niet maar t zal toch ooit gebeuren.
bij mij is het mn vader to blame, alleen zal hij dat zelf nooit erkennen, hij lult er wel weer omheen. zal die man nooit kunnen vergeven wat ie gedaan heeft, al heeft ie er zelf geen besef van en is ie nog trots ook op de manier waarop hij mij heeft opgevoed. maar als je je zoon op zn 12e meerdere malen jankend naar zijn moeder laat gaan met de woorden "het is niet jouw schuld maar die van je moeder, daarom stuur ik je naar haar", moet je toch wel beseffen dat je iets goed fout hebt gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |