nog geen hijs.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
blow je echt helemaal niet meer of af en toe wel? (hint ; meet)
Zou ik niet weten eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat is best een goeie moet ik zeggenhoeveel gram zat erin?
Vind jij het normaal om de hele dag Shultenbrau te drinken op een kratje bier voor de deur met Hazes schellend op de achtergrond?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:12 schreef generaal_graftak het volgende:
Vinden jullie dat normaal ofzo? Hele dag blowen enzo?
Ja eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vind jij het normaal om de hele dag Shultenbrau te drinken op een kratje bier voor de deur met Hazes schellend op de achtergrond?
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:12 schreef generaal_graftak het volgende:
vervang het bier voor wiet, het kratje voor tipjes en de hazes muziek voor chille-vibe-relax-muziek en je hebt een beeld van dagelijkse blowersquote:
In nederland is dit een normaal fenomeen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:12 schreef generaal_graftak het volgende:
nee man. daar zouden de hoge here in den haag is wa aan motte doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:12 schreef generaal_graftak het volgende:
Vroeger niet hoor, in mijn tijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In nederland is dit een normaal fenomeen.
Lekker spannend, rare jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
vervang het bier voor wiet, het kratje voor tipjes en de hazes muziek voor chille-vibe-relax-muziek en je hebt een beeld van dagelijkse blowers
Nee.quote:
Omroep Max generatie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:19 schreef generaal_graftak het volgende:
[..]
Vroeger niet hoor, in mijn tijd.
[..]
Lekker spannend, rare jeugd van tegenwoordig.
[..]
Nee.
Blame it on the weedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:19 schreef generaal_graftak het volgende:
Die quotes hoor werken ook voor geen meter hier.
Toen waren de gabbers en pillen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:19 schreef generaal_graftak het volgende:
[..]
Vroeger niet hoor, in mijn tijd.
Hoax.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:23 schreef generaal_graftak het volgende:
[..]
Nee, enkel beschaafde mensen.
Goeie gesprekken met mamaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef Studeur het volgende:
goed gesprek gehad met mama vandaag. over mn pa waar zij bij weg ging toen ik 5 was en ik toen ik 12 was. eindelijk mn hart een beetje kunnen luchten. blijkt dat waar ik mee zit zij heel veel in herkent, en ze begrijpt me volledig.
de afgelopen jaren amper een woord hierover gerept. moest wel ff een traantje laten op een vol terras maar het voelt goed om erover gepraat te hebben. een stap dichterbij de persoon die ik écht ben, maar er moeten er nog vele volgen.
Nee, niet die malloot: http://forum.fok.nl/user/profile/hoaxquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef Studeur het volgende:
goed gesprek gehad met mama vandaag. over mn pa waar zij bij weg ging toen ik 5 was en ik toen ik 12 was. eindelijk mn hart een beetje kunnen luchten. blijkt dat waar ik mee zit zij heel veel in herkent, en ze begrijpt me volledig.
de afgelopen jaren amper een woord hierover gerept. moest wel ff een traantje laten op een vol terras maar het voelt goed om erover gepraat te hebben. een stap dichterbij de persoon die ik écht ben, maar er moeten er nog vele volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |