En die neger die de knopjes bedient, nou leuk hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Da's echt een irritant kutwijf ja
En die Rob die denkt dat hij famous is ofzoSwaggaboy
Rob dyrdekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:48 schreef Murdera het volgende:
heb het pas even gezien, maar wie is die ouwe zwerver die denkt dat hij met een petje op een coole hiphop gast is
jeuzus man zo'n ding kan je nieteens vasthouden zonder dat ie dubbel klapt.quote:
Ligt er aan hoe hij gerold isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
jeuzus man zo'n ding kan je nieteens vasthouden zonder dat ie dubbel klapt.
doe mij maar 10 fatsoenlijke L'letjes die je normaal kunt oproken ipv zo'n lang ding waar je met moeite aan kunt hijsen
jij blowde toch niet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor mn 15e verjaardag kreeg ik er een van 35 cm
Fucking moeilijk te rollen ofniet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor mn 15e verjaardag kreeg ik er een van 35 cm
Ik blow niet, van mn 12e tot mn 18e wel dagelijks.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
jij blowde toch niet?
of ben ik nou weer in de war
Ze hadden rolvloe om een keu dichtgerold, en dan gewoon opgevuld.quote:
aha that explainsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik blow niet, van mn 12e tot mn 18e wel dagelijks.
ja ik weet het.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
aha that explains
12 is wel echt absurd jong trouwens
ik begon op mn 14e wat ik al jong vind.
blow je echt helemaal niet meer of af en toe wel? (hint ; meet)quote:
Oh dat is best een goeie moet ik zeggenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze hadden rolvloe om een keu dichtgerold, en dan gewoon opgevuld.beetje cheaten, maar hij was echt te lang, tot 25 kan je met 2 tegelijk naast elkaar rollen maar langer en dan is het gewoon kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |