is okayquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moeten klo en jij wel elkaars kleren scheuren enzo.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:50 schreef Ro-ald het volgende:
Toen ik hier kwam wonen ging ik bijna elke dag bier halen van mijn uitkering
En nu heb ik twee banen
Hier mag je eigenlijk ook niet blowen,maar als de begeleiding weg is wordt hier natuurlijk gewoon geblowd.quote:
Jeeetje Ro! Waaghalzen zijn jullie wel, wat gebeurt er als ze erachter komen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hier mag je eigenlijk ook niet blowen,maar als de begeleiding weg is wordt hier natuurlijk gewoon geblowd.
Beetje jammer dat mensen nog niet inzien dat wiet minder gevaarlijk is dan alcohol.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jeeetje Ro! Waaghalzen zijn jullie wel, wat gebeurt er als ze erachter komen?
al een kaart gehad?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:55 schreef Ro-ald het volgende:
Als de begeleiding je betrapt op blowen krijg je een gele kaart,als je het nog een keer doet ook,en daarna nog een keer rode kaart en dan kan je optyfen
waar zit je nu dan? :pquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:55 schreef Ro-ald het volgende:
Als de begeleiding je betrapt op blowen krijg je een gele kaart,als je het nog een keer doet ook,en daarna nog een keer rode kaart en dan kan je optyfen
Hahaha nee ik speel het spelletje slimquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha nee ik speel het spelletje slim![]()
Wel een keer gevraagd de ochtend daarna of ik geblowd had,zei ik gewoon dat ik mij niet lekker voelde
wat wou je er over vertellen dan, het is toch geen spreekbeurt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:00 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb een wajong-uitkering zeg maar,maar ga er niet te veel over vertellen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog geen kaart. Maar heb een eigen kamer in een begeleid wonen traject.
Gewoon in Almere.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:59 schreef Ro-ald het volgende:
Maar huisgenoten zijn chil en zo dus vermaak me prima.
Nee je vertelt inderdaad niet veelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:00 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb een wajong-uitkering zeg maar,maar ga er niet te veel over vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |