Vreemd, je zou het zo moeten krijgen. Maar hoe was je nacht gister dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom nu ophouden over struggles en on-topic
nog steeds geen hash gevonden hier
harde struggles zonder hashquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom nu ophouden over struggles en on-topic
nog steeds geen hash gevonden hier
zou wel een uitkomst zijn, aangezien praten juist datgene is wat ik niet kan bij hem en ik goed in schrijven ben. goeden tipquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:46 schreef Monopoly het volgende:
Misschien old fashion style Stu, maar schrijf het op papier en stuur die brief naar hem op als je er klaar voor bent.
Oldschool hand geschreven brief met gevoelens etc... Lucht op voor jou, en je hebt iets tastbaars voor het goede moment.
Truequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een sigaar? Neppe, dit is het stonertopic
ja saai, die bars waren helemaal leeg op mij na. miss morgenavond echt op zoek naar t uitgaansleven hier, en dan ook wat meer geld dan 30 lira (15 euro) meequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vreemd, je zou het zo moeten krijgen. Maar hoe was je nacht gister dan?
Bummer zegquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja saai, die bars waren helemaal leeg op mij na. miss morgenavond echt op zoek naar t uitgaansleven hier, en dan ook wat meer geld dan 30 lira (15 euro) mee
in italie had ik altijd geluk met nederlandersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Whehe in spanje waar ik was rook je idd overal hasj
Nee leg eens uit?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:07 schreef Ro-ald het volgende:
Bier & wiet,enerG haha snap je?
Ik chil op hem hiphop thuis in de tuin
I'll bring the marshmallowsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik sta in de fik meisje, je weet niks.
#shaniquastem
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WANT DIT IS JA DIT IS DIE LEIPE MOCRO FLAVOUR, IEDEREEN DIE DOET MEE MET LEIPE MOCRO FLAVOUR!
Ik moet je een geheimpje verklappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |