Is dat raar dan?quote:

Nee hoor, heb ik ook, werkt als een speerquote:

omg...quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Toen ze hier foto's gingen maken voor op de personeelspas moest ik expliciet vragen om alleen mijn gezicht op de foto te zetten, ik wilde mijn borsten er echt niet op hebben...die had de fotograaf namelijk wel in beeld![]()

kan je ook nogal moeilijk omheen bij jou als ik me goed kan herinnerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Toen ze hier foto's gingen maken voor op de personeelspas moest ik expliciet vragen om alleen mijn gezicht op de foto te zetten, ik wilde mijn borsten er echt niet op hebben...die had de fotograaf namelijk wel in beeld![]()

...en je avatar danquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef Isabeau het volgende:

Ja sorry, daar kan ik ook niets aan doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:11 schreef Joene het volgende:
kan je ook nogal moeilijk omheen bij jou als ik me goed kan herinneren

Moet je ook vooral niet doen , je hebt wat mij betreft 2 pluspunten op je sollicitatiequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja sorry, daar kan ik ook niets aan doenKan ze moeilijk zo insnoeren dat het niet zo veel meer lijkt

Ik draag overal van die spaghetti truitjes onder, omdat met grote tieten, alles een diep decollete is...quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Nou, normaliter helpt het geen reet, in tegendeelhttp://www.nu.nl/werk-en-(...)citatie-kosten-.html

als ik banen zoek die ik met mijn opleiding (die ik nu ga doen) kan doen vind ik niets,quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik draag overal van die spaghetti truitjes onder, omdat met grote tieten, alles een diep decollete is...
Heb overigens ook een foto bij mijn cv. Wie weet is dat het probleem.
Ondanks jaarcontract, toch voorzichtig nog aan het rond snuffelen, drie collegas hebben alweer uren mogen inleveren. Een 5.5 uur, een 6 uur en eentje 3 uur...
Overigens dafuq:
http://www.werkinkinderop(...)echt_kdv-polly_.aspx
HBO voor pm'er.... Welja joh, moet niet gekker worden.

Het hangt een beetje van de branche af maar het is heel normaal geworden om HBO'ers aan te nemen voor MBO-functies. Waarom ook niet? Keuze genoeg!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Silmarwen het volgende:
HBO voor pm'er.... Welja joh, moet niet gekker worden.

of telefonisch.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef SandwichIslands het volgende:
Ik zou vandaag nog mijn koffers pakken als ik iets in het buitenland had gevonden. Met mijn opleiding is dat wat moeilijk; bedrijfskunde en ondernemingsrecht (nationaal en weinig internationals geleerd).
Hoe wordt een sollicitatie gesprek gevoerd? Skype?

En antwoord...quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Sommige afwijzingen trek ik toch slechter dan anderen. Vandaag een afwijzing voor een functie van Productmanager voor een bedrijf dat offshore software ontwikkeld (team in Roemenië) wegens "onvoldoende aanleiding in CV en motivatie om verder te praten".
Ik heb 5 jaar ervaring als productmanager in een technische omgeving en ervaring met offshore software ontwikkeling onder mijn supervisie (in Rusland en China).
Tja, vinkjes zetten dus waarbij op eigen kracht (bewezen) hetzelfde niveau bereiken blijkbaar minder waard is.quote:We hebben behoorlijk veel reacties ontvangen op deze vacature, dus dit geeft ons de riante positie om kritisch te kunnen zijn. Dan wordt er op verschillende punten gelet: opleidingstraject, opleidingsniveau, werkervaring, leeftijd, etc. Bij jou heeft het eerste punt een rol gespeeld, je opleidingstraject. Als je dan een CV hebt van iemand met VWO en aansluitend een afgeronde HBO/WO opleiding, dan heeft diegene nu eenmaal een streepje voor.

quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit op mevrouw d'r linkedin te kijken en ze heeft zelf geen enkele relevante opleidng in de richting van HR

Oh die had J ook al paar maanden terug.. Leuke vacature, voldeed aan alle eisen, behalve het hbo papiertje...quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En antwoord...
[..]
Tja, vinkjes zetten dus waarbij op eigen kracht (bewezen) hetzelfde niveau bereiken blijkbaar minder waard is.

Daar zijn die ervaringscertificaten toch voor?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:33 schreef Isabeau het volgende:
Een papiertje is veel meer waard dan bewezen kennis en ervaring. Mijn vriend wordt ook helemaal simpel van het diploma-staren in Nederland. Jarenlang in de UK aan het werk geweest in de ICT, in Nederland geen baan kunnen vinden omdat hij geen HBO-diploma oid heeft (wel een aantal jaar gestudeerd, maar kon tijdens zijn studie in een leuke baan aan de slag en is daar blijven hangen - in Engeland maakt een diploma ook minder uit dan in Nederland).

Hoor wel vaker dat er sowieso minder op opleiding/ervaring gelet wordt in Engeland en meer op het enige wat het belangrijkste zou moeten zijn: "is hij/zij goed in zijn/haar werk?" Verhuizen begint meer en meer de moeite waard te lijken voor mij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:33 schreef Isabeau het volgende:
Een papiertje is veel meer waard dan bewezen kennis en ervaring. Mijn vriend wordt ook helemaal simpel van het diploma-staren in Nederland. Jarenlang in de UK aan het werk geweest in de ICT, in Nederland geen baan kunnen vinden omdat hij geen HBO-diploma oid heeft (wel een aantal jaar gestudeerd, maar kon tijdens zijn studie in een leuke baan aan de slag en is daar blijven hangen - in Engeland maakt een diploma ook minder uit dan in Nederland).

In dit geval zal dit waarschijnlijk geen diploma-staren zijn geweest maar gewoon het feit dat ie geen opleiding afgemaakt heeft. Dat komt over als een zwakte en roept meteen vragen op.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:33 schreef Isabeau het volgende:

Lekker kort door de bocht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In dit geval zal dit waarschijnlijk geen diploma-staren zijn geweest maar gewoon het feit dat ie geen opleiding afgemaakt heeft. Dat komt over als een zwakte en roept meteen vragen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |