abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127988710
quote:
6s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Van je blote jesters zeker?
Is dat raar dan?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_127988816
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:49 schreef Ticootje het volgende:

Is dat raar dan?
Nee hoor, heb ik ook, werkt als een speer *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127988897
Toen ze hier foto's gingen maken voor op de personeelspas moest ik expliciet vragen om alleen mijn gezicht op de foto te zetten, ik wilde mijn borsten er echt niet op hebben...die had de fotograaf namelijk wel in beeld :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127989489
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Toen ze hier foto's gingen maken voor op de personeelspas moest ik expliciet vragen om alleen mijn gezicht op de foto te zetten, ik wilde mijn borsten er echt niet op hebben...die had de fotograaf namelijk wel in beeld :')
omg... :')

Van de week overleg met mannelijke collega die uit het niets opeens zei, ik probeer trouwens naar je ogen te kijken hoor.
pi_127989544
quote:
kan je ook nogal moeilijk omheen bij jou als ik me goed kan herinneren ;)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_127989802
quote:
...en je avatar dan ^O^
Zij wilde de wereld zien; hij installeerde Google Earth
pi_127989893
Goh, ik ben afgewezen op de 'factuur' waar ik vorige week op had gereageerd. :')

Kreeg een standaard mail beginnende met 'Beste <naam kandidaat>' en dat de vacature niet meer open staat en ze me daarom niet voor kunnen stellen.

Vreemd, want vorige week toen ik belde waren er nog geen kandidaten voorgesteld... Kan er dus van uitgaan dat er niets is gebeurd met mijn sollicitatie en ze er vandaag achterkwamen. Prutsers.

Uiteraard een mail teruggestuurd en om opheldering gevraagd. Ben benieuwd naar de reactie, als ik die al krijg.
pi_127989989
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:11 schreef Joene het volgende:

kan je ook nogal moeilijk omheen bij jou als ik me goed kan herinneren ;)
Ja sorry, daar kan ik ook niets aan doen :{w Kan ze moeilijk zo insnoeren dat het niet zo veel meer lijkt :P
pi_127990228
quote:
12s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja sorry, daar kan ik ook niets aan doen :{w Kan ze moeilijk zo insnoeren dat het niet zo veel meer lijkt :P
Moet je ook vooral niet doen , je hebt wat mij betreft 2 pluspunten op je sollicitatie ;)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_127990309
Nou, normaliter helpt het geen reet, in tegendeel -O- http://www.nu.nl/werk-en-(...)citatie-kosten-.html
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:36:13 #71
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_127990604
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Nou, normaliter helpt het geen reet, in tegendeel -O- http://www.nu.nl/werk-en-(...)citatie-kosten-.html
Ik draag overal van die spaghetti truitjes onder, omdat met grote tieten, alles een diep decollete is...

Heb overigens ook een foto bij mijn cv. Wie weet is dat het probleem. :')
Ondanks jaarcontract, toch voorzichtig nog aan het rond snuffelen, drie collegas hebben alweer uren mogen inleveren. Een 5.5 uur, een 6 uur en eentje 3 uur...

Overigens dafuq:

http://www.werkinkinderop(...)echt_kdv-polly_.aspx

HBO voor pm'er.... Welja joh, moet niet gekker worden.
pi_127990851
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik draag overal van die spaghetti truitjes onder, omdat met grote tieten, alles een diep decollete is...

Heb overigens ook een foto bij mijn cv. Wie weet is dat het probleem. :')
Ondanks jaarcontract, toch voorzichtig nog aan het rond snuffelen, drie collegas hebben alweer uren mogen inleveren. Een 5.5 uur, een 6 uur en eentje 3 uur...

Overigens dafuq:

http://www.werkinkinderop(...)echt_kdv-polly_.aspx

als ik banen zoek die ik met mijn opleiding (die ik nu ga doen) kan doen vind ik niets,
en hier kom ik ze toevallig tegen ..
hmm silma kun jij later baan voor me zoeken :$ haha
  woensdag 19 juni 2013 @ 18:36:39 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_127997258
Ik snap het wel, naast dat een lekker ding waar iedereen naar kijkt de productiviteit niet verhoogt denken veel managers dat ze ruzie met moeders de vrouw krijgen als ze zo'n lekker wijf aannemen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_127999235
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Silmarwen het volgende:

Het hangt een beetje van de branche af maar het is heel normaal geworden om HBO'ers aan te nemen voor MBO-functies. Waarom ook niet? Keuze genoeg!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_128002322
Zijn sommige van jullie bereid om naar het buitenland te vertrekken (voor een baan)?

2 jaar geleden vertrokken uit Nederland en als ik zo naar mijn vrienden/studiegenoten kijk :( het ziet er niet rooskleurig uit.

Alternatieve tips
Tip: Baan in het buitenland
https://ec.europa.eu/eures/home.jsp?lang=nl
pi_128005183
Ik zou vandaag nog mijn koffers pakken als ik iets in het buitenland had gevonden. Met mijn opleiding is dat wat moeilijk; bedrijfskunde en ondernemingsrecht (nationaal en weinig internationals geleerd).

Hoe wordt een sollicitatie gesprek gevoerd? Skype?
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:23:42 #77
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_128005441
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef SandwichIslands het volgende:
Ik zou vandaag nog mijn koffers pakken als ik iets in het buitenland had gevonden. Met mijn opleiding is dat wat moeilijk; bedrijfskunde en ondernemingsrecht (nationaal en weinig internationals geleerd).

Hoe wordt een sollicitatie gesprek gevoerd? Skype?
of telefonisch.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:58:16 #78
164283 Luco
Buongiorno!
pi_128007858
Helaas, eerste sollicitatie op een functie na mijn afstuderen is niks geworden. Ik was er te vroeg bij. Studeer in december af, ben er vroeg bij. Categorietje niet geschoten, altijd mis.
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_128009599
Eerste gesprek zit erop ! Even wat nadenken nog , gesprek was wat mijbetreft ok . Afgesproken dat we elkaar vrijdag weer spreken , en dan aangeven of we een 2e gesprek zien zitten!
pi_128011713
Morgen m'n linkedin profiel maar even netjes bijwerken.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 juni 2013 @ 09:13:07 #81
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128023303
quote:
18s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Sommige afwijzingen trek ik toch slechter dan anderen. Vandaag een afwijzing voor een functie van Productmanager voor een bedrijf dat offshore software ontwikkeld (team in Roemenië) wegens "onvoldoende aanleiding in CV en motivatie om verder te praten".

Ik heb 5 jaar ervaring als productmanager in een technische omgeving en ervaring met offshore software ontwikkeling onder mijn supervisie (in Rusland en China).
En antwoord...

quote:
We hebben behoorlijk veel reacties ontvangen op deze vacature, dus dit geeft ons de riante positie om kritisch te kunnen zijn. Dan wordt er op verschillende punten gelet: opleidingstraject, opleidingsniveau, werkervaring, leeftijd, etc. Bij jou heeft het eerste punt een rol gespeeld, je opleidingstraject. Als je dan een CV hebt van iemand met VWO en aansluitend een afgeronde HBO/WO opleiding, dan heeft diegene nu eenmaal een streepje voor.
Tja, vinkjes zetten dus waarbij op eigen kracht (bewezen) hetzelfde niveau bereiken blijkbaar minder waard is.
pi_128023747
Een papiertje is veel meer waard dan bewezen kennis en ervaring. Mijn vriend wordt ook helemaal simpel van het diploma-staren in Nederland. Jarenlang in de UK aan het werk geweest in de ICT, in Nederland geen baan kunnen vinden omdat hij geen HBO-diploma oid heeft (wel een aantal jaar gestudeerd, maar kon tijdens zijn studie in een leuke baan aan de slag en is daar blijven hangen - in Engeland maakt een diploma ook minder uit dan in Nederland).
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 juni 2013 @ 09:39:36 #83
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128023886
Ik zit op mevrouw d'r linkedin te kijken en ze heeft zelf geen enkele relevante opleidng in de richting van HR :o
pi_128024164
Zo weer certificaatje erbij , windows 2008 server admin examen gehaald vanmorgen!
pi_128029550
quote:
18s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit op mevrouw d'r linkedin te kijken en ze heeft zelf geen enkele relevante opleidng in de richting van HR :o
:') typisch
pi_128029703
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En antwoord...

[..]

Tja, vinkjes zetten dus waarbij op eigen kracht (bewezen) hetzelfde niveau bereiken blijkbaar minder waard is.
Oh die had J ook al paar maanden terug.. Leuke vacature, voldeed aan alle eisen, behalve het hbo papiertje...

Leuk dat diploma staren, ik heb HBO, maar ik weet bijvoorbeeld dat J veel meer kennis van zaken heeft door zijn lange ervaring. En toch maak ik dan meer kans op dat soort banen.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:29:20 #87
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128031777
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:33 schreef Isabeau het volgende:
Een papiertje is veel meer waard dan bewezen kennis en ervaring. Mijn vriend wordt ook helemaal simpel van het diploma-staren in Nederland. Jarenlang in de UK aan het werk geweest in de ICT, in Nederland geen baan kunnen vinden omdat hij geen HBO-diploma oid heeft (wel een aantal jaar gestudeerd, maar kon tijdens zijn studie in een leuke baan aan de slag en is daar blijven hangen - in Engeland maakt een diploma ook minder uit dan in Nederland).
Daar zijn die ervaringscertificaten toch voor?
pi_128032052
quote:
Hoor wel vaker dat er sowieso minder op opleiding/ervaring gelet wordt in Engeland en meer op het enige wat het belangrijkste zou moeten zijn: "is hij/zij goed in zijn/haar werk?" Verhuizen begint meer en meer de moeite waard te lijken voor mij. :)
Hallon!
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:14:18 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_128033533
quote:
In dit geval zal dit waarschijnlijk geen diploma-staren zijn geweest maar gewoon het feit dat ie geen opleiding afgemaakt heeft. Dat komt over als een zwakte en roept meteen vragen op.
Een gedicht over Maanvis
pi_128034492
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

In dit geval zal dit waarschijnlijk geen diploma-staren zijn geweest maar gewoon het feit dat ie geen opleiding afgemaakt heeft. Dat komt over als een zwakte en roept meteen vragen op.
Lekker kort door de bocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')