SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:05 schreef AchJa het volgende:
Gister ook weer de onzin van de eeuw meegemaakt.
Stroomstoring in mijn hok, ik loop naar de stoppenkast, deur op slot... Allerlei sleutels fixen maar niks past. Een hele shitload lui afbellen moet er dus een storingsmelding gemaakt worden, dan komt misschien vandaag of morgen iemand langs met de sleutel en die zet dan even de desbetreffende aardlekschakelaar om...
Ik ben toch gvd geen debiel? We mogen wel radarsystemen, aggregaten, hoogspanning en weet ik veel wat voor meuk van miljoenen euro's in bedrijf houden met minimale middelen, maar een aardlek terug duwen is rocketscience en gevaarlijk ofzo...
Bezuinig maar eens op die onzin, wat moet dat wel niet kosten zo'n vent die voor komt rijden...
quote:Regels zijn regels, ook op R'oog
De gemeente Eemsmond wil dat Staatsbosbeheer straatnaambordjes plaatst op Rottumeroog en Rottumerplaat, twee Waddeneilanden waar niemand woont.
Wethouder Bouman van Eemsmond begrijpt dat dit besluit vragen oproept, zei hij tegen RTV Noord. Maar de gemeente moet zich zich aan de wet houden. De wet schrijft voor dat ieder gebouw in Nederland een straatnaam en huisnummer heeft.
Elke dag een postbode
Bouman vreest de gevolgen als hij zich niet aan de wet houdt. "Op het moment dat wij als gemeente een straat geen naam geven, komt onze gemeente te boek staan als een gemeente die zijn zaakjes niet op orde heeft." Dat kost meer energie dan je aan de wet houden, zegt hij.
Staatsbosbeheer is beheerder van de twee eilanden en heeft daar gebouwen staan. Het bedrijf heeft bij de gemeente geprotesteerd. Als Eemsmond voet bij stuk houdt, wil Staatsbosbeheer dat er ook elke dag een postbode naar Rottummeroog komt om post te bezorgen.
Genoeg te bezuinigen op andere gebieden dus. Op oa gemeentelijk bestuurquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hou toch op zegWat een godvergeten onzin weer
Ook, en in de zorg en in de sociale voorzieningen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Genoeg te bezuinigen op andere gebieden dus. Op oa gemeentelijk bstuur
Dit bericht vond ik ook de aanfluiting van de laatste tien jaar:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Genoeg te bezuinigen op andere gebieden dus. Op oa gemeentelijk bestuur
ADquote:Werkloze straatveger moet voor uitkering straten vegen
Door bezuinigingen verloor Hagenaar Harry (53) 3 jaar geleden zijn baan als straatveger. Nu hanteert hij als werkloze opnieuw de bezem en de prikker, in ruil voor een bijstandsuitkering. 'Ik krijg 400 euro per maand minder dan vroeger,' verzucht hij in het AD. 'Ik voel me uitgebuit, als een slaaf.'
De Hagenaar begrijpt er niets van dat hij geen gewoon contract kan krijgen, zoals destijds. 'Ik doe precies hetzelfde werk, werk dat hoognodig moet worden gedaan in de stad. Dan wil ik daar ook net als voorheen naar worden betaald.'
De Haagse wethouder Henk Kool (PvdA, sociale zaken) benadrukt dat er geen sprake is van een tegenprestatie voor de bijstand. 'Dit zijn re-integratietrajecten,' zegt zijn woordvoerder. 'Het is goed dat werklozen werkritme en -ervaring opdoen."
'Ik dacht dat ik gek werd toen ze me dat vertelden,' reageert Harry. 'Werkervaring opdoen? Ik heb dit werk toch al jaren gedaan?'
Zeker in de zorg ja. Blijft té veel aan de strijkstok hangen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook, en in de zorg en in de sociale voorzieningen.
Re-integratie projecten my assquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit bericht vond ik ook de aanfluiting van de laatste tien jaar:
[..]
AD
Je krijgt voor elke scheet een uitkering, tegemoetkoming of weet ik wat. Daar mag best een kritisch naar gekeken worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeker in de zorg ja. Blijft té veel aan de strijkstok hangen.
Sociale voorzieningen, hangt er vanaf welke.
daar ben ik het mee eens. Maar als dat zo gaat wat AchJa net quotte, dan is men verkeerd bezig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je krijgt voor elke scheet een uitkering, tegemoetkoming of weet ik wat. Daar mag best een kritisch naar gekeken worden.
Dan zijn het verkapte bezuinigingen. Ik neem aan dat de gemeente eerst het salaris van die Harry betaalde, door hem te ontslaan komt hij ten laste van de overheid.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens. Maar als dat zo gaat wat AchJa net quotte, dan is men verkeerd bezig.
Zo gaat het helaas wel, het wordt echt tijd dat daar iemand naar kijkt. En niet de sluitposten van de begroting nog kleiner maken. Dat is ook een manier van bezuinigen, maar je kan je afvragen of je daar op lange termijn echt gelukkiger van wordt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens. Maar als dat zo gaat wat AchJa net quotte, dan is men verkeerd bezig.
Het is toch van de zotte?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zijn het verkapte bezuinigingen. Ik neem aan dat de gemeente eerst het salaris van die Harry betaalde, door hem te ontslaan komt hij ten laste van de overheid.
Dat ook jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat rondpompen van geld doet ook geen goeds. HRA, Huursubsidie etc. Zorgtoeslag.
Ik kijk alleen al maar ff naar mijzelf. Ik zal de WAO ingaan hoogstwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo gaat het helaas wel, het wordt echt tijd dat daar iemand naar kijkt. En niet de sluitposten van de begroting nog kleiner maken. Dat is ook een manier van bezuinigen, maar je kan je afvragen of je daar op lange termijn echt gelukkiger van wordt.
dat dus. En als je geen huis kan betalen moet je dat gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ook jaJe krijg poen als HRA en je moet gemeente belasting betalen etc. Verreken dat nou eens met elkaar ipv van dat constante overmaken naar elkaar toe
Dat snap ik, en als er een goede reden bestaat om die hele baan weg te bezuinigen heb ik er beeld bij. Maar schijnbaar is die baan hard nodig en wordt een goedkoop pulletje personeel aangesproken. Dat hele werk had dus nooit wegbezuinigd kunnen worden inclusief die vent.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zijn het verkapte bezuinigingen. Ik neem aan dat de gemeente eerst het salaris van die Harry betaalde, door hem te ontslaan komt hij ten laste van de overheid.
Dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat dus. En als je geen huis kan betalen moet je dat gewoon niet doen.
Zo gaat dat dus ook bij oa PostNL.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snap ik, en als er een goede reden bestaat om die hele baan weg te bezuinigen heb ik er beeld bij. Maar schijnbaar is die baan hard nodig en wordt een goedkoop pulletje personeel aangesproken. Dat hele werk had dus nooit wegbezuinigd kunnen worden inclusief die vent.
Maar ja, ik zie dat in de toekomst ook nog wel bij defensie gebeuren met het reservistenbeleid. Vaste krachten het hek over en het werk dan door een reservist laten doen, want lekker goedkoop.
Daar gaan we wel heen op basis van één van de laatste berichten van de Minister.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snap ik, en als er een goede reden bestaat om die hele baan weg te bezuinigen heb ik er beeld bij. Maar schijnbaar is die baan hard nodig en wordt een goedkoop pulletje personeel aangesproken. Dat hele werk had dus nooit wegbezuinigd kunnen worden inclusief die vent.
Maar ja, ik zie dat in de toekomst ook nog wel bij defensie gebeuren met het reservistenbeleid. Vaste krachten het hek over en het werk dan door een reservist laten doen, want lekker goedkoop.
Dat, we snappen elkaar dus. Ik verwoordde het wellicht verkeerdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Ik bedoel dat je van 4 instanties poen krijgt (in de vorm van HRA, toeslagen, bijslagen) en aan 4 instanties moet betalen (gemeentebelasting, waterschap, motorrijtuigen). Dat kan je toch prima met elkaar verrekenen zodat er per huishouden/persoon 1 bedrag overblijft wat je of krijgt of moet bijleggen.
parttime militairen idd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar gaan we wel heen op basis van één van de laatste berichten van de Minister.
Eens dat die baan dus niet had mogen worden wegbezuinigd. Op papier is die gemeente nu goedkoper uit. Want die uitkering komt toch uit de andere overheidspot. Dus op papier goedkoper. Dat er weer echter een hele dienst van controleurs etc. achter die uitkeringen zitten en dus Harry nu Nederland waarschijnlijk meer kostquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het levert de staat geen inkomstenbelasting op, plus Harry heeft minder te besteden en zal dus minder uitgeven...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eens dat die baan dus niet had mogen worden wegbezuinigd. Op papier is die gemeente nu goedkoper uit. Want die uitkering komt toch uit de andere overheidspot. Dus op papier goedkoper. Dat er weer echter een hele dienst van controleurs etc. achter die uitkeringen zitten en dus Harry nu Nederland waarschijnlijk meer kost![]()
I know...quote:Er wordt al regelmatig gehint dat er meer werk door reservisten gedaan kan worden.
Is al een ouder artikel (november 2012) maar nog oh zo actueel. http://www.beursgorilla.nl/nederland_wordt_kapotbezuinigdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
Balkenende heeft gelijk, alleen het zuur duurt wel erg lang. Ipv nog meer bezuinigen zou de overheid moeten beslissen om te investeren.
Juist, want door als overheid te blijven bezuinigen breng je het land in een negatieve spiraal. Als men nu zou beslissen "fuck die 3 procent norm" en zou stoppen met bezuinigen kan je die spiraal doorbreken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is al een ouder artikel (november 2012) maar nog oh zo actueel. http://www.beursgorilla.nl/nederland_wordt_kapotbezuinigd
Het concept is goed, maar het zou meer naar Amerikaans voorbeeld moeten denk ik om echt effectief te zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Brussel vind ik gewoon een dictatoriaal gedrocht wat zeer veel geld kost.
Ach, die nitwits in Brussel kosten enkel geld, ze hebben zelf niet eens de begroting op ordequote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het concept is goed, maar het zou meer naar Amerikaans voorbeeld moeten denk ik om echt effectief te zijn.
Dat is waar. Ik denk dat we een keuze moeten maken: óf we gaan naar een Amerikaans model toe waarbij de de USE worden óf Brussel doet een stap terug en bemoeid zich alleen met zaken waar je samen voordeel uit kan halen (zoals energie, defensie).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, die nitwits in Brussel kosten enkel geld, ze hebben zelf niet eens de begroting op orde
Idd, buitenlands EU beleid oid's. Landen intern moeten zelf hun afwegingen maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik denk dat we een keuze moeten maken: óf we gaan naar een Amerikaans model toe waarbij de de USE worden óf Brussel doet een stap terug en bemoeid zich alleen met zaken waar je samen voordeel uit kan halen (zoals energie, defensie).
Of we gaan nog verder en ze worden de federale overheid en de lidstaten worden staten net zoals in de USA. Maar op deze manier proberen ze van beide een beetje te zijn en dat kost veel geld en tijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, buitenlands EU beleid oid's. Landen intern moeten zelf hun afwegingen maken.
dan krijg je weer dat geneuzel in Brussel, er moet nl. consensus zijn, en je daar het al, dat zal in de EU nooit zijn, net als hun buitenland beleid.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of we gaan nog verder en ze worden de federale overheid en de lidstaten worden staten net zoals in de USA. Maar op deze manier proberen ze van beide een beetje te zijn en dat kost veel geld en tijd.
Daar moeten we ook echt vanaf; wat is er mis met een eenvoudige meerderheid?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dan krijg je weer dat geneuzel in Brussel, er moet nl. consensus zijn, en je daar het al, dat zal in de EU nooit zijn, net als hun buitenland beleid.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:14 schreef samthegreat5 het volgende:
Gvd wat was ik gisteren smakeloos bezig.. Pff. Voel me een beetje beschaamd
En ik dacht nog dat je het tegen mij en AchJa hadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou voel ik de noodzaak om tegen haar van m'n hart te doen dat ik toch eigenlijk best smakeloos bezig was. Hmm doen of niet..
Pritserquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:14 schreef samthegreat5 het volgende:
Gvd wat was ik gisteren smakeloos bezig.. Pff. Voel me een beetje beschaamd.
Eerst een meid die me had afgewezen eerder, proberen up te chatten. Niet gelukt vervolgens 1 of ander niet zo knappe meid in haar zicht gezoend...
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik dacht nog dat je het tegen mij en AchJa had
rare woorden?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het niet voor het eerst dat ik je allerlei rare woorden zie posten
Heldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:54 schreef AchJa het volgende:
Zo, DCP weer in de tas en weer teveel gedaan...
En ik was gvd nog maar de enige die rookte bij de finish....
Direct na finish een peuk opsteken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:54 schreef AchJa het volgende:
Haha, baasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar leg ik altijd mijn traininsbroek met shag neer... Sportspier dom kijken...
Die broekventjes van tegenwoordig kennen niks meer, enkel aan de Red Bull zittenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar leg ik altijd mijn traininsbroek met shag neer... Sportspier dom kijken...
Vroegah was dat sport om zo snel mogelijk een peuk in je kanaal te drukken... Tegenwoordig niet meer begreep ik net... Of ik was de enige die rookte, dat kan ook nog.quote:
Kan ook; het wordt steeds meer ontmoedigd. Niet alleen in de maatschappij, maar ook bij de baas.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroegah was dat sport om zo snel mogelijk een peuk in je kanaal te drukken... Tegenwoordig niet meer begreep ik net... Of ik was de enige die rookte, dat kan ook nog.
Fixed.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Vroegah zaten wij met 8 man op de legeringskamer, en echt geen rookmelder, je mocht nog gewoon neuken.8 stomende mannen op 1 kamer
Dat kan nog steeds, inclusief rookmelder...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Vroegah zaten wij met 8 man op de legeringskamer, en echt geen rookmelder, je mocht nog gewoon peuken roken.8 rokende mannen op 1 kamer
beetje ducttape zeker met plastieken zakje?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds, inclusief rookmelder...
Als je maar zo'n rood kapje hebtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds, inclusief rookmelder...
Nee, is speciaal kapje om rookmelders te disablen. We gebruiken ze aan boord bij brandoefeningen of warme werkzaamheden.quote:
dat is echt ergquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:06 schreef AchJa het volgende:
Mwoah, ramen een beetje open en er niet onder staan te paffen, dan gaat het lang goed.
hmmmmm, heb jij er eentje over? Kan ik in hotelkamers paffen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, is speciaal kapje om rookmelders te disablen. We gebruiken ze aan boord bij brandoefeningen of warme werkzaamheden.
quote:
Nee, ik heb ze niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmmmm, heb jij er eentje over? Kan ik in hotelkamers paffen.
Eigenlijk alles wat je erover kan doen werkt. Een plastic zakje tegen het plafond tapen werkt ook.quote:
Dit moet een ONZ-Fok!er zijnquote:
Ik zie trouwens net dat mijn rookmelder geel van de nicotine aanslag is...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
Natuurlijk wel om de rookmelder, anders ziet het er zo raar uit
Weet je zeker dat je batterij niet leeg is?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie trouwens net dat mijn rookmelder geel van de nicotine aanslag is...
Werken op 220... Worden jaarlijks getest, en dezen hingen er al toen er nog in de gebouwen gerookt mocht worden. Is bij ons pas sinds een jaar ofzo verboden op de legering. Daarvoor zaten we hier max te roken en er ging nooit een melder af.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je batterij niet leeg is?
Dan valt het allemaal wel mee. Werkt je 220 alweer?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Werken op 220... Worden jaarlijks getest, en dezen hingen er al toen er nog in de gebouwen gerookt mocht worden. Is bij ons pas sinds een jaar ofzo verboden op de legering. Daarvoor zaten we hier max te roken en er ging nooit een melder af.
Ja. Storingsknaap met busje... Deur open, klik aardlek, tot ziens...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan valt het allemaal wel mee. Werkt je 220 alweer?
En als je er wat van zegt tegen je provoost of FAP dan wijzen ze allemaal naar elkaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja. Storingsknaap met busje... Deur open, klik aardlek, tot ziens...![]()
![]()
Doe mij die sleutel! Nee, dat mag niet...
Dat heeft er meer mee te maken dat dat bij de batterij niet is toegestaanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:54 schreef AchJa het volgende:
En het mooiste is, in mijn loods hangen 8 stoppenkasten krachtstroom 64/128 ampere... En daar mag ik gewoon aanzitten...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En als je er wat van zegt tegen je provoost of FAP dan wijzen ze allemaal naar elkaar
Oh... vandaar...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:25 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Dat heeft er meer mee te maken dat dat bij de batterij niet is toegestaan
Ik zou de volgende keer direct de storingsdienst bellen, als er iets mee isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het mooiste is, in mijn loods hangen 8 stoppenkasten krachtstroom 64/128 ampere... En daar mag ik gewoon aanzitten...![]()
Vergeet je QP niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga ff lekker een wandelingetje maken, pillen ophalen![]()
Gr Gr, ER
De media hebben de beslissing al genomen, hoeft niet meer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
De JSF word toch niet vandaag besproken in de ministerraad
Neequote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
De JSF word toch niet vandaag besproken in de ministerraad
Met of zonder tolk?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:47 schreef Rave_NL het volgende:
NWS / Soldaten oefenen praten met moslims inWest en Nieuw-West
Als we daarmee alsnog de JSF krijgen vind ik het primaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
De media hebben de beslissing al genomen, hoeft niet meer.
Is dat dat barakkenkamp vlakbij de Burger King, PX etc?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:02 schreef Pumatje het volgende:
zo, uit coma gekomen. Kop koffie gezet en ik leef weer.
Ik heb op kamp Aachen gezeten. Het was een aparte oefening..
Halve PX leeggekocht.
Ik ben huiswaarts gekeerd met ongeveer 12 liter olie voor mijn auto's
1 liter Castrol 10w40 voor 3 dollar 50..whuut![]()
Dat b(a)rakke(n) kamp inderdaadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is dat dat barakkenkamp vlakbij de Burger King, PX etc?
Dan ken ik het wel denk ik, heb daar op verschillende locatie's gezeten. Ook op Nainhoff ofzo volgens mij, zit niet zover van het Warehouse.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat b(a)rakke(n) kamp inderdaad.
Drie weken op een veldbed. Mijn lichaam voelt als dat van een bejaarde
Altijd mooi die PX-enquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:02 schreef Pumatje het volgende:
zo, uit coma gekomen. Kop koffie gezet en ik leef weer.
Ik heb op kamp Aachen gezeten. Het was een aparte oefening..
Halve PX leeggekocht.
Ik ben huiswaarts gekeerd met ongeveer 12 liter olie voor mijn auto's
1 liter Castrol 10w40 voor 3 dollar 50..whuut![]()
Cilindersleutel of technische sleutel?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja. Storingsknaap met busje... Deur open, klik aardlek, tot ziens...![]()
![]()
Doe mij die sleutel! Nee, dat mag niet...
Da's minder. Oplossing: Iedere dag de 220 trippen tot ze het zat zijn en je wel toegang krijgt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo'n ding met certificaat enzo... Dus ook niet 1,2,3 bij te maken.
Dat zijn van die vage dingen "omdat het in het boekje staat".... De luftwaffe hier is daar ook heel sterk in, op vlakke platen wielblokken plaatsen....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:12 schreef Pumatje het volgende:
Die Amerikanen, moeten die hun hummers altijd vastzetten met wiggen om te voorkomen dat ze wegrollen?
De baas hier kennende zal ik eerder op parade komen...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Da's minder. Oplossing: Iedere dag de 220 trippen tot ze het zat zijn en je wel toegang krijgt.
Hahaha.. Nochten is beter dan Kamp Aachen hoor!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan ken ik het wel denk ik, heb daar op verschillende locatie's gezeten. Ook op Nainhoff ofzo volgens mij, zit niet zover van het Warehouse.
Maar Nochten (tegenwoordig bekend als Oberlausitz) spant de kroon vwb ouwe bende...
Fixed.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:12 schreef Pumatje het volgende:
Die Amerikanen, moeten die hun hummers altijd vastzetten met wiggen om te voorkomen dat ze wegrollen?
Ja maar je hebt toch geen idee hoe het kan komen dat het er telkens uit klapt? Als je nou eens toegang had tot die kast kon er misschien verandering inkomen...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
De baas hier kennende zal ik eerder op parade komen...
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zijn van die vage dingen "omdat het in het boekje staat".... De luftwaffe hier is daar ook heel sterk in, op vlakke platen wielblokken plaatsen....![]()
![]()
Zelfs wielblokken als een auto op stempels staat en met de wielen in de lucht hangt...
Nou dan is het misschien verbouwd... Toen ik in Nochten zat hadden ze volgens mij net de laatste dienstplichtige Russen eruit gejaagd... Wat een kolere zooi was dat. Douchen in een kelder, bedden die instorten als je er al naar keek, WC's zal ik het maar niet over hebben...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:19 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Hahaha.. Nochten is beter dan Kamp Aachen hoor!![]()
.
Believe me. Fokkin hell.. de crack gebouwen waar wij in hebben geslapen was een ramp. De verwarming kon niet uit, ze waren vochtig en facilitair gezien niet al te best.
Nochten ( oberlausitz ) hebben normale bedden met matrassen! Schone goede kamers met een wc en dergelijke. We zaten naast een partij 4-ever-drunk britten van de RAF. Die verdenk ik ervan halverwege de oefening poep op de wc brillen en deurklinken van een wc gebouw tehebben gesmeerd.
Oh wat een lui waren dat zeg.
Dat klinkt meer als die kleine barakken kazerne van Bergen hohne. Zo'n bijkamp in de buurt van de Britten.. als ik daar in het bovenste bed van het stapelbed ging liggen raakte ik met het matras de buik van mijn onderbuurmanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou dan is het misschien verbouwd... Toen ik in Nochten zat hadden ze volgens mij net de laatste dienstplichtige Russen eruit gejaagd... Wat een kolere zooi was dat. Douchen in een kelder, bedden die instorten als je er al naar keek, WC's zal ik het maar niet over hebben...
Ok.. het echte nieuws hiervan is dat hiermee wordt aangegeven dat de integratie compleet is mislukt he...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:22 schreef hcwp het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)_in_Amsterdam__.htmlZou dat de LMB weer zijn? If zijn het dit keer de Marns die hun versie van de vlindertuin beleven?
[edit] Oh, ik ben al te laat
Het was ruim erger dan Bergen Hohne/ Oerbke...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:27 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als die kleine barakken kazerne van Bergen hohne. Zo'n bijkamp in de buurt van de Britten.. als ik daar in het bovenste bed van het stapelbed ging liggen raakte ik met het matras de buik van mijn onderbuurman![]()
Ik denk idd ook dat wij op Oberlausitz de nieuwe gebouwen hebben gebruikt, maar dat is nu ook maar 3 jaar geleden.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:40 schreef AchJa het volgende:
http://www.panzergrenadie(...)9fb62706a30034913d08
Beelden van Nochten van destijds...![]()
![]()
![]()
De douche!
[ afbeelding ]
Lager:
[ afbeelding ]
Kolere zeg, diep droef.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:40 schreef AchJa het volgende:
http://www.panzergrenadie(...)9fb62706a30034913d08
Beelden van Nochten van destijds...![]()
![]()
![]()
De douche!
[ afbeelding ]
Lager:
[ afbeelding ]
En daar dan dik 3 weken bivakkeren...quote:
quote:
Las dat er lui waren die zich alleen maar aan de wasbakken wasten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
En daar dan dik 3 weken bivakkeren...
Het was ook een oud Oostblok schietterrein, van de paden af was ook niet zo slim, het lag nog vol met raketten, mijnen, springstof, blindgangers etc. De tracks zaten vol met kogels toen we terug in Nederland waren...
nicequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:34 schreef AchJa het volgende:
Dit was zo'n beetje de algehele aanblik toen...![]()
[ afbeelding ]
quote:
Yes.. stukken beter.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
En daar dan dik 3 weken bivakkeren...
Het was ook een oud Oostblok schietterrein, van de paden af was ook niet zo slim, het lag nog vol met raketten, mijnen, springstof, blindgangers etc. De tracks zaten vol met kogels toen we terug in Nederland waren...
Die Duschen im Lager waren der Hit: Beim Duschen ist einem der Putz auf den Kopf gefallen. Der Ekelfaktor war teilweise so hoch das wie in Überstiefeln zum duschen gegangen sind. Es soll auch Kameraden gegeben habe die sich 2 Wochen nur am Waschbecken gewaschen haben. So hat's auch im Zug auf dem Rückmarsch gerochen!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Las dat er lui waren die zich alleen maar aan de wasbakken wasten.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er stonden na die oefening ook diverse "aparte" asbakken in het stuco-hok...
Whehehehehe....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik was altijd aan het azen op een zuiger van een MTU v12 van een leo2 die op het bureau van onze smod stond.... I love creative ashtrays
quote:Das Lager Heide war zu NVA Zeiten Sitz der U-Schule (Unteroffizierschule). Das Lager sah aus wie Kraut und Rüben und war ein Paradis für Militaria Sammler.
In Nochten ligt volgens mij het het zwaarste springpunt van Europa, idd iets van 400kg als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:14 schreef Pumatje het volgende:
overigens zijn de Amerikanen en andere luchtmachten wel erg actief met explosieven en bommen. Constant oefeningen voor hun vliegtuigen, en de genie met een springlimiet van 400 KG beleefde ook de drie weken van haar dromen.
Paar bekende onderofficieren bij de Genie vertelden me dat ook in Grafenwohr de limiet op 400 kilo ligt. maar dat het in noorwegen nog veel hoger is. Ach.. het was leuk om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
In Nochten ligt volgens mij het het zwaarste springpunt van Europa, idd iets van 400kg als ik me niet vergis.
Wij reden daar toen midden in de nacht black-out langs na een kaartlees fout van de PC... De genie stond net op het punt om 400kg trotyl weg te hoesten... Heeee, wat komt daar aan rijden???
Ah, okee. Ze vertelden me dat toen over dat springpunt in Nochten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:20 schreef Pumatje het volgende:
Paar bekende onderofficieren bij de Genie vertelden me dat ook in Grafenwohr de limiet op 400 kilo ligt. maar dat het in noorwegen nog veel hoger is. Ach.. het was leuk om naar te luisteren.
Had ik toen in mijn Stinger stelling, sta ik wat in het voorterrein te kijken komt er in 1 keer een Bolkow PAH voor mij hangen op een meter of 15 afstand 2 meter boven de grond... Na ja, zal mijn tijd wel duren, eigen troepen. Begint die idioot in 1 keer die hele lading HOT raketten te verstoken...quote:We hadden ook een Fob. 30 km van het kamp ofzo..
Midden in de nacht mijn hele shelter op en neer.. hels kabaal. Ik gooi die deur open, hing er een blackhawk twee meter boven mijn hut.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, okee. Ze vertelden me dat toen over dat springpunt in Nochten.
[..]
Had ik toen in mijn Stinger stelling, sta ik wat in het voorterrein te kijken komt er in 1 keer een Bolkow PAH voor mij hangen op een meter of 15 afstand 2 meter boven de grond... Na ja, zal mijn tijd wel duren, eigen troepen. Begint die idioot in 1 keer die hele lading HOT raketten te verstoken...![]()
Later zat ik in de rust en had in het bos mijn snurkzak uitgerold... Hels kabaal, dikke boemen, stonden er 4 120MM mortieren over mijn slaapplek heen te schieten... Gvd, heb ik weer....
Dat was al verpest in mijn veldartillerie tijd...quote:
Haha, 90 graden links uit de flank van het pad af en klaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was al verpest in mijn veldartillerie tijd...
Maar Nochten was wel 1 van de gaafste oefeningen die ik ooit gedraaid heb, met hele Duitse en Nederlandse brigades gewoon scherp schieten daar.![]()
Alles kon daar ook gewoon, camoufleren betekende daar gewoon het dichtst begroeide bos inrijden... Bomen, palen alles ging om.
Welke foto?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:54 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ik zag net een paar foto's van die oefening op Flickr, en het viel me op dat er een vent rondliep met zowel een plopper als een pantserbuks (UGL & Pzf3), terwijl vlak naast hem een vent loopt met een standaard C7, vanwaar is dat zo?
Dat ja, wij hadden natuurlijk een broertje dood aan dat gepruts met camo netten. Toen AchJa te horen kreeg dat levende camo en door het bos crossen geen probleem was liet ik die kans natuurlijk niet liggen... In de laatste week van de oefening is dat weer teruggedraaid, het werd iets te gek met al die rupskutten...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Haha, 90 graden links uit de flank van het pad af en klaar
Je snapt em niet, zowel een panzerfaust als een underslung op een pax.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
Omdat de UGL ook als granaatwerper gebruikt kan worden?
quote:
Wacht, de UGL is de granaatwerper. Maar zo spannend is het toch niet? Deze sjakie is van zowel de granaten als de RPG's. Hij zal wel het kortste strotje getrokken hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:09 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Je snapt em niet, zowel een panzerfaust als een underslung op een pax.
[..]
[ afbeelding ]
Losse veters, geen broekelastiekjesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze lopen er iig weer bij als veenflikkers...
En wat Rave zegt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:12 schreef Rave_NL het volgende:
Als jullie trouwens zaad ruiken, aangezien het een foto is van lui zonder elastiekjes in de broek gok ik op Sam.
En wat is die rommel wat een beetje los op hun rug hangt te bungelen?quote:
Dat is 'max opie, jonguh'quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wat is die rommel wat een beetje los op hun rug hangt te bungelen?
Of is dat iets "functioneels"?
Dat krijg je als je een luie klont bent die niet eens fatsoenlijk zijn SAAB-simulatiesysteemharnas in kan snoeren op zijn opsvest.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wat is die rommel wat een beetje los op hun rug hangt te bungelen?
Of is dat iets "functioneels"?
En een Arktis gevechtsbroek twv 80 gouden dukaten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:12 schreef Rave_NL het volgende:
Als jullie trouwens zaad ruiken, aangezien het een foto is van lui zonder elastiekjes in de broek gok ik op Sam.
Aha, SAAB dus... Nog nooit mee gewerkt, ben nog van de generatie MILES, daar kon je tenminste het gele sleuteltje van saboteren zodat je zelf het circus kon resetten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een luie klont bent die niet eens fatsoenlijk zijn SAAB-simulatiesysteemharnas in kan snoeren op zijn opsvest.
Defensie kennende zal het wel op nalevering staan...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:25 schreef Aapsoldaat het volgende:
Nu we het toch over PGU hebben, waarom zijn er zoveel pax die hun helmovertrek niet over de helm heen trekken? Zo heel veel werk is het nou toch ook weer niet om dat ding ook schoon te maken? Lopen ze er compleet gecamoufleerd bij, maar dan zie je zo'n groene schildpad uitsteken.
Ik wilde laatst een M-fregat bestellen bij het KPU, staat ie ook op naleveringquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Defensie kennende zal het wel op nalevering staan...
Ik heb het ook niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:25 schreef Aapsoldaat het volgende:
Nu we het toch over PGU hebben, waarom zijn er zoveel pax die hun helmovertrek niet over de helm heen trekken? Zo heel veel werk is het nou toch ook weer niet om dat ding ook schoon te maken? Lopen ze er compleet gecamoufleerd bij, maar dan zie je zo'n groene schildpad uitsteken.
Mijn GW-er heb ik maar afbesteldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een M-fregat bestellen bij het KPU, staat ie ook op nalevering
Ja, vandaar dat iedereen er weer van afstapt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
Grijze camo zou je nog wel iets aan hebben.
Hm, oke, dus eigenlijk zou camoufleren ook niet nodig zijn?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet.
Helmcamouflage is overbodig in de huidige manier van opereren.
Zoiets dus? Drie tinten grijsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
Grijze camo zou je nog wel iets aan hebben.
Waarom? In bv. the green in Uruzgan heb ik toch liever camo op mijn helm.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet.
Helmcamouflage is overbodig in de huidige manier van opereren.
Trends in de camoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat iedereen er weer van afstapt.
Juist die, vooral met die MARNS camo erbijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hm, oke, dus eigenlijk zou camoufleren ook niet nodig zijn?
[..]
Zoiets dus? Drie tinten grijs![]()
[ afbeelding ]
Ligt aan de manier van opereren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hm, oke, dus eigenlijk zou camoufleren ook niet nodig zijn?
We zijn al dik verwend met nieuwe schoenen, nieuwe camo kan er niet meer vanaf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:38 schreef Aapsoldaat het volgende:
Over grijze camo gesproken, las op camopedia dat de nieuwe camo ook alweer is uitgesteld tot 2017, een pluim voor wie kan raden waarom het uitgesteld is.![]()
Incapabele inkopers? Katoenoogst mislukt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:38 schreef Aapsoldaat het volgende:
Over grijze camo gesproken, las op camopedia dat de nieuwe camo ook alweer is uitgesteld tot 2017, een pluim voor wie kan raden waarom het uitgesteld is.![]()
Dat is je goed recht. Sinds de rabotex is er bij mij nooit meer iets opgeweest.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom? In bv. the green in Uruzgan heb ik toch liever camo op mijn helm.
Dat is al heel lang niet meer dat je met jute en elastiek een compleet struikgewas op je helm moest breien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ligt aan de manier van opereren.
De koude oorlog doctrines van compleet omgehangen met de grassprieten achter de elastiekjes van je helmcover zijn al een tijdje voorbij.
Dan nog loop ik in zo'n gebied liever compleet gecamoufleerd rond.quote:In Afghanistan zijn er acties geweest waarin men compleet afgecamoufleerd in de green zat. Maar over het algemeen zijn ze op de hoogte van je locatie van het moment dat je de poort uitgaat tot je terugkomt.
Dat is dan ook erg dom.quote:Vooral als je telkens dezelfde routine hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Incapabele inkopers? Katoenoogst mislukt?
Fighters first he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Fighters first he!We moeten toch beschermd worden heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Godzijdank niet nee, zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is al heel lang niet meer dat je met jute en elastiek een compleet struikgewas op je helm moest breien.
Nogmaals dat is je goed recht en het afwegen waard.quote:[..]
Dan nog loop ik in zo'n gebied liever compleet gecamoufleerd rond.
Inderdaad, een van de redenen waarom de resultaten bij de laatste drie shifts Uruzgan beduidend succesvoller waren in het contra-G.quote:[..]
Dat is dan ook erg dom.
Ik zat daar in de begin periode en toen deden ook al geen twee keer hetzelfde patroon. Ook meerdaagse patrouilles verder het gebied in gingen via andere routes, ook de heen en terugweg waren niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:48 schreef Rave_NL het volgende:
Inderdaad, een van de redenen waarom de resultaten bij de laatste drie shifts Uruzgan beduidend succesvoller waren in het contra-G.
[..]
Fighters first he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is altijd al geweest, godzijdank.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zat daar in de begin periode en toen deden ook al geen twee keer hetzelfde patroon. Ook meerdaagse patrouilles verder het gebied in gingen via andere routes, ook de heen en terugweg waren niet hetzelfde.
Hetzelfde geldt voor de tijden en duur etc.
Gaaf, toen werd er nog aandacht besteedt aan de boekwerken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:51 schreef Rave_NL het volgende:
In overig nieuws:
Ik heb de hand weten te leggen op het Voorschrift Velddienst deel 1 uit '34.
Pepper de pepquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:51 schreef Rave_NL het volgende:
In overig nieuws:
Geval 1:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gaaf, toen werd er nog aandacht besteedt aan de boekwerken.
Idd...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Geval 1:
De divisie rukt op met marschgroepen, de rechter marschgroep bestaande uit één regiment, de linker uit twee regimenten infanterie.
Ja, daar houdt het tegenwoordig al op...
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kom jij nog uit de tijd van het berichtkokerterrein?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:51 schreef Rave_NL het volgende:
In overig nieuws:
Okee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar was ik zelf natuurlijk ook al achter gekomen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, van niks doen ga je moe worden
Hmmmm, nee, Lotusss en ik gaan straks beneden uit eten bij de Griek, dat is alles. We houden het sober in deze donkere crisisjarenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga je nog wild je verjaardag vieren, ouwe bok?
Als je toch in de ziektewet zit maar je kunt nog wel wat doen lijkt dit mij een logische oplissingquote:
Idd, met de hoge drukspuit je lusten op botvieren hehehequote:
Hé, gadverquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, met de hoge drukspuit je lusten op botvieren hehehe
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je toch in de ziektewet zit maar je kunt nog wel wat doen lijkt dit mij een logische oplissing
Beter nuttig zijn dan niks doen.
Van 08:00 tot 12:00 wat werk rond voetbalveld uitvoeren
Ooit een oefenwedstrijd als voorbereiding op seizoen tegen gespeeld. Gefeliciteerd met je verjaardag en gesprek!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Yess!!!!!!
Maandag bij de lokale voetbal vereniging SVW op gesprek ivm vrijwilligerswerk. Heb ik toch wat te doen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:08 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ooit een oefenwedstrijd als voorbereiding op seizoen tegen gespeeld. Gefeliciteerd met je verjaardag en gesprek!
Heb geen vrouw in de kleedkamer gezienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Dan heb jij mijn vriendin vast eens ontmoet
Ohhquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Heb geen vrouw in de kleedkamer gezien
is wel een hele chique kantine geworden nuquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:18 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Misschien in de kantine na de wedstrijd, maar goed dat weet ik natuurlijk niet.
Lieverd!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
is wel een hele chique kantine geworden nu
Ja dabk je schatquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd!!
Fijne verjaardag, veel plezier met je intieme etentje straks!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
HJ is prima bier, maar die clown hoeft niet bij mij langs te komen, dan spuit het bier eruitquote:
Ik heb hem net op weg gestuurd naar jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
HJ is prima bier, maar die clown hoeft niet bij mij langs te komen, dan spuit het bier eruit
ESTA?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb hem net op weg gestuurd naar je
Sla hem/haar kapotquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit te wachten op mijn lift naar de BBQ
En dan zijn auto jatten?quote:
Car-jacking idd, en dan naar de Mc Drek gaanquote:
Om voor jou een BigTasty te halen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Car-jacking idd, en dan naar de Mc Drek gaan
[..]
Fighters first he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja want ik kan er natuurlijk HEEL VEEL aan doen dat ik al het nieuwe spul krijg. Ik had op het KPU natuurlijk gewoon pertinent moeten weigeren om het SMP pakket aan te nemen en ik had om de commandant moeten vragen en tegen hem moeten zeggen dat ik het bokkentuigje, pukkeltje, en oude kisten EISTE!!quote:
Ik heb maat 295 S beroepsgegadigden om ze op te komen halen? Komt u maar. Dan doe ik mijn diensten wel op blote voeten lopen.![]()
![]()
Niet zo happen, sjakiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Ja want ik kan er natuurlijk HEEL VEEL aan doen dat ik al het nieuwe spul krijg. Ik had op het KPU natuurlijk gewoon pertinent moeten weigeren om het SMP pakket aan te nemen en ik had om de commandant moeten vragen en tegen hem moeten zeggen dat ik het bokkentuigje, pukkeltje, en oude kisten EISTE!!
Ik heb maat 295 S beroepsgegadigden om ze op te komen halen? Komt u maar. Dan doe ik mijn diensten wel op blote voeten lopen.![]()
Haha, mooie topickillerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:37 schreef Rave_NL het volgende:
KLB / Vrouwen die hun truitje rechttrekken
Nou, je lijkt wel een wijfquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een ''beetje'' cynisme is nooit mis he
Ja jullie dan met dat gezeur, alsof de ontvangende reservisten er iets aan kunnen doenquote:
Trek het nou niet steeds op jezelf manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja jullie dan met dat gezeur, alsof de ontvangende reservisten er iets aan kunnen doen.
Kijk het KPU erop aan.
Waar trek ik het op mezelf?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Trek het nou niet steeds op jezelf manJe bent niet, ik herhaal niet, de personificatie van de NatRes
Dat beweert toch ook niemandquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar trek ik het op mezelf?Ik zeg nergens we
. Je ziet dingen die je wilt zien.
Reservisten kunnen aan het feit dat het ''fighters first'' principe verweg te zoeken valt, niks doen. Punt.
Dat zegt dan ook werkelijk helemaal niemand koekebakkerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja jullie dan met dat gezeur, alsof de ontvangende reservisten er iets aan kunnen doen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat beweert toch ook niemandJij vrouwmensch
Ok, mooi!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat zegt dan ook werkelijk helemaal niemand koekebakker
Door hoe je reageert denk ik eerder het tegenovergestelde. Jij lijkt wel ongesteldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoe weet je dat ik me verkleed als vrouw Jitze?
De vorm van ongesteldheid waarbij er bloed uit den penis komt kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Door hoe je reageert denk ik eerder het tegenovergestelde. Jij lijkt wel ongesteld
Netjes.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:37 schreef Rave_NL het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:37 schreef Rave_NL het volgende:
Voor de sport, na de sport, maar niet tijdens de sport, zolang je nog niet afgemeld bent bij de sport mag je niet rokenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh... vandaar...
Maar die asbak staat toch niet voor niets bij het bankje bij de uitgang?
Kwam er nou AC of DC uit de aardlek?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
In een AC/DC mood door het aardlekschakel incidentje van AchJa, Nibb-it?
Ik mag hopen dat de aardlek er op AC uitgeklapt is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kwam er nou AC of DC uit de aardlek?
Bij een bepaalde waarde aan lekstroom gaat ie uit (of aan, maar net hoe je het uitlegtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de aardlek er op AC uitgeklapt is.
Aardlek klapt er toch juist uit als er een lekstroom ontstaat tussen de twee polen?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
In een AC/DC mood door het aardlekschakel incidentje van AchJa, Nibb-it?
Oei, weer in een sjaggie mood zie ikquote:
Richting aarde.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de aardlek er op AC uitgeklapt is.
Aardlek klapt er toch juist uit als er een lekstroom ontstaat tussen de twee polen?
Oh, ja dat was het. Dank, elektra is al weer meer dan 20 jaar terug, dus ben nogal roestig op dat gebied.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:14 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb er nog dagelijks mee te maken voor het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |