Debiel die dat bedacht heeftquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:23 schreef donroyco het volgende:
De tonen van het inchecken bij het GVB zijn gewijzigd:
• Eén toon: ingecheckt.
• Twee tonen: uitgecheckt.
• Drie tonen: Fout.
Ja, ik vind het irritantquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Debiel die dat bedacht heeft.
De toon die eerst voor "fout" was is nu voor ingchecked, echt niemand snapt het.
Ik ga niet meer zoveel met OV, maar gisteren dus voor het eerst in een week ofzo wel weer, en ik dacht dat mijn chipkaart weer eens stuk wasquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga niet meer zoveel met OV, maar gisteren dus voor het eerst in een week ofzo wel weer, en ik dacht dat mijn chipkaart weer eens stuk was.
toontjes zouden nu gelijk zijn aan toontjes van NS. Handig, is de bedoelingquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Debiel die dat bedacht heeft.
De toon die eerst voor "fout" was is nu voor ingchecked, echt niemand snapt het.
Ach, het went snel genoeg denk ik, maar het is wel gewoon knullig zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
toontjes zouden nu gelijk zijn aan toontjes van NS. Handig, is de bedoeling
en waarom is het zo hard? ik schrok me de pleurisquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:23 schreef donroyco het volgende:
Hé, wat zeg je? Ik kan je heel slecht verstaan, want die dingen staan zo hard afgesteld...quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:19 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
en waarom is het zo hard? ik schrok me de pleuris
De toon is gezetquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:23 schreef donroyco het volgende:
Ik zou zeggen: loop een paar fietsenmakers bij jou in de buurt binnen, en kijk wat ze hebben staan. Maar goed:ik heb een paar keer een fiets gekocht bij A+M op de De Clercqstraat, en daar heeeeeeel vaak reparaties laten uitvoeren. Was toen (alweer een aantal jaar geleden) een prettige zaak, met goede service.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:00 schreef Clappindemcheekz het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer een concreet adres
Ah, Ringdijk, bedankt voor het meldenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:07 schreef Bleie het volgende:
Andere fietsvraag: zouden jullie een gloednieuwe Gazelle met alleen een Axa-slot een paar uur laten staan op de Ringdijk? Ik ben mijn hangslot vergeten, en ga daar vanavond uit eten...
Ik sprak mijn zus net en bingo, die had er ook eentje gekregen.quote:
Waar in de buurt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:00 schreef Clappindemcheekz het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer een concreet adres
wat kost dat?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had gister de fietsenmaker aan huis gebeld, hij kwam dezelfde avond en binnen no time had hij mijn achterband vervangenecht ideaal, niet meer fiets naar fietsenmaker slepen
aanrader dus!
Ik heb een elektrische fiets en mijn achterband moest dus vervangen worden en was alles bij elkaar 28 euro kwijtquote:
Merkte het gisteren, wat een achterlijke verandering weerquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:23 schreef donroyco het volgende:
ik wist het niet dus dacht de eerste keer dat er wat mis was met mijn kaartquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Merkte het gisteren, wat een achterlijke verandering weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |