abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 juli 2013 @ 07:35:41 #251
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128747533
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 07:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Hehe andersom he :D Dat programma bij SBS was zo gejat. Was trouwens niet met Alberto, maar die andere, weet zijn naam niet meer.
Ja, Kees van der Spek. :P Alhoewel hij het wel leuk deed hoor. Maar die gozer van Scam City die vind ik het toch wat beter doet. Die deinst niet voor veel dingen terug.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Moderator dinsdag 9 juli 2013 @ 07:38:21 #252
9859 crew  Karina
Woman
pi_128747561
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 07:35 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja, Kees van der Spek. :P Alhoewel hij het wel leuk deed hoor. Maar die gozer van Scam City die vind ik het toch wat beter doet. Die deinst niet voor veel dingen terug.
Prima programma was dat bij SBS. Al had ik bij de meeste dingen wel zoiets van "ja hehe als je daar in trapt ben je wel stom". Ik ben wel benieuwd naar de Amsterdam aflevering, zal wel iets met taxi's zijn en met gasten die je een hotelkamer willen opdringen. Balletje balletje zie je niet meer in de stad.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 9 juli 2013 @ 07:42:30 #253
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128747596
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 07:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Prima programma was dat bij SBS. Al had ik bij de meeste dingen wel zoiets van "ja hehe als je daar in trapt ben je wel stom".
Ja, het waren inderdaad wel voornamelijk standaard toeristentruukjes. :')

quote:
Ik ben wel benieuwd naar de Amsterdam aflevering, zal wel iets met taxi's zijn en met gasten die je een hotelkamer willen opdringen. Balletje balletje zie je niet meer in de stad.
Het zal inderdaad wel zoiets zijn :Y
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Moderator dinsdag 9 juli 2013 @ 07:47:15 #254
5428 crew  miss_sly
pi_128747630
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef Againzender het volgende:

[..]

staat die rij nog steeds vanaf beide kanten? ik fiets er ma-di-wo-vr langs aan de Stadhouderskade kant, en daar zijn 's ochtends de rijen er niet meer zoals de weken na de heropening. Maar misschien staat het nu allemaal aan de Museumplein-kant, daar heb ik geen zicht op.
Het staat onder het Rijks, waar de fietsers er onderdoor fietsen. Meestal aan een van beide kanten, maar aangezien dat altijd dezelfde kant is, neem ik aan dat er daar het meest interessante te zien is. Aan de overkant staan ook vaak al wel wat mensen, maar dat is meestal niet eens een rij te noemen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_128747972
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 07:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Prima programma was dat bij SBS. Al had ik bij de meeste dingen wel zoiets van "ja hehe als je daar in trapt ben je wel stom". Ik ben wel benieuwd naar de Amsterdam aflevering, zal wel iets met taxi's zijn en met gasten die je een hotelkamer willen opdringen. Balletje balletje zie je niet meer in de stad.
Vergeleken met de aflevering van Scam City over taxichauffeurs in Rio de Janeiro zijn die lui in Amsterdam nog best netjes en betrouwbaar.

Daar in Brazilië kopen de chauffeurs bijvoorbeeld zeer goed nagemaakt nepgeld en geven dat terug aan hun klanten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_128748107
Oh ik ben wel benieuwd wat de gevaren van de stad zijn.:D
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_128748194
Ik zag ze vorige week woensdag op Schiphol draaien. Ik stond bij Aankomst 3 te wachten en er liep steeds zo'n gast voorbij. Keek achterom, bleek het zo'n cameraploeg te zijn. Toen viel het kwartje, het is die gast van Scam City. Omdat het vliegtuig vertraging had en ik zo lang moest wachten ben ik nog ff met hem op de foto gegaan :'( _O-

Dat shot is wel een beetje nep. Hij verstopt zich achter een paal bij de aankomsthal en doet of 'ie net aankomt op Schiphol :'). Tijdens z'n loopje kijkt hij heel stoïcijns om zich heen :D.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 08:51:39 #258
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128748300
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 08:44 schreef wspa_ het volgende:
Ik zag ze vorige week woensdag op Schiphol draaien. Ik stond bij Aankomst 3 te wachten en er liep steeds zo'n gast voorbij. Keek achterom, bleek het zo'n cameraploeg te zijn. Toen viel het kwartje, het is die gast van Scam City. Omdat het vliegtuig vertraging had en ik zo lang moest wachten ben ik nog ff met hem op de foto gegaan :'( _O-

Dat shot is wel een beetje nep. Hij verstopt zich achter een paal bij de aankomsthal en doet of 'ie net aankomt op Schiphol :'). Tijdens z'n loopje kijkt hij heel stoïcijns om zich heen :D.
pics or didnt happen
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:07:09 #259
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_128748539
Volgens mij valt het allemaal wel mee in Amsterdam vergeleken met de andere steden in die serie, ik heb er een stuk of 5 gezien en soms was het echt angstaanjagend, ik heb hier eigenlijk nog nooit iets echt gevaarlijks meegemaakt. Wel gewoon in een kroeg met criminelen gezeten etc, en drugsdeals, dat soort dingen. Maar ach, beetje uit je doppen kijken en niets aan de hand :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_128748658
Het zal denk ik wel gaan over "drugsdealer" die je poeder verkopen zonder ook maar enige werkende bestandsdelen (heeft BNN ook al een keer een stukje over gedaan), zakkenrollers en taxichauffeurs.

Niet heel erg schokkend dus. Ik vind taxichauffeurs in Amsterdam (en Nederland) altijd nog best netjes vergeleken met die uit andere landen. Maar misschien komt dat ook omdat ik hier geen toerist ben en is het voor toeristen wel erger dan voor Nederlanders.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:13:59 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_128748670
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:13 schreef Nielsch het volgende:
Het zal denk ik wel gaan over "drugsdealer" die je poeder verkopen zonder ook maar enige werkende bestandsdelen (heeft BNN ook al een keer een stukje over gedaan), zakkenrollers en taxichauffeurs.

Niet heel erg schokkend dus. Ik vind taxichauffeurs in Amsterdam (en Nederland) altijd nog best netjes vergeleken met die uit andere landen. Maar misschien komt dat ook omdat ik hier geen toerist ben en is het voor toeristen wel erger dan voor Nederlanders.
Ja, tuurlijk, zodra jij met een Amsterdams accent vertelt waar je heen mot zullen ze je minder snel oplichten als wanneer je met een texaans accent instapt :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_128748709
Tsja, in het buitenland wordt je gewoon belazerd waar je bij staat. Laatst in Portugal kwam er ineens 2 euro bij de prijs omdat die man geholpen had met het uitpakken van de koffers. Later nog een keer; meneer reed 2 kilometer om (wist ik toevallig omdat ik de kortere route al een keer met de huurauto had afgelegd). Dat soort dingen overkomen je in je eigen stad en land toch niet zo snel.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:21:09 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_128748792
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:16 schreef Nielsch het volgende:
Tsja, in het buitenland wordt je gewoon belazerd waar je bij staat. Laatst in Portugal kwam er ineens 2 euro bij de prijs omdat die man geholpen had met het uitpakken van de koffers. Later nog een keer; meneer reed 2 kilometer om (wist ik toevallig omdat ik de kortere route al een keer met de huurauto had afgelegd). Dat soort dingen overkomen je in je eigen stad en land toch niet zo snel.
Kwestie van een beetje voorbereiden natuurlijk ook. Ik ga ook vaak gewoon met OV in andere landen, dat is meestal gewoon eerlijk.

Maar soms ontkom je er ook niet aan, had vorig jaar echt haast in Kiev en moesten wel een "foute"taxi nemen. Toen zijn we voor het dubbele bedrag opgelicht.

Moest 5 euro ipv 2,50 betalen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_128748859
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kwestie van een beetje voorbereiden natuurlijk ook. Ik ga ook vaak gewoon met OV in andere landen, dat is meestal gewoon eerlijk.

Maar soms ontkom je er ook niet aan, had vorig jaar echt haast in Kiev en moesten wel een "foute"taxi nemen. Toen zijn we voor het dubbele bedrag opgelicht.

Moest 5 euro ipv 2,50 betalen :').
Ja, dat van die koffers hebben we niet betaald (maar gewoon betaald wat er op de meter stond). Omrijden hebben we gewoon de meterprijs betaald en geen fooi gegeven, want toen ik zei dat hij omreed deed hij natuurlijk net alsof hij het niet verstond.

In Praag ook een keer. Met een grote groep vijf taxi's genomen van hotel naar restaurant. Verschil tussen goedkoopste taxi en duurste taxi was ruim 150%.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:26:27 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_128748890
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, dat van die koffers hebben we niet betaald (maar gewoon betaald wat er op de meter stond). Omrijden hebben we gewoon de meterprijs betaald en geen fooi gegeven, want toen ik zei dat hij omreed deed hij natuurlijk net alsof hij het niet verstond.

In Praag ook een keer. Met een grote groep vijf taxi's genomen van hotel naar restaurant. Verschil tussen goedkoopste taxi en duurste taxi was ruim 150%.
Ach, als het niet echt de spuigaten uitloopt zal het me ook worst zijn. Reizen is duur, een paar euro extra ga ik me niet druk om maken.

Nee, dan die afl van Scam City dat ie in zo'n club niet weg mag voor ie flink gedokt heeft bij zo'n klerenkast, DAN maak je je pas zorgen :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 9 juli 2013 @ 09:29:22 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_128748955
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dan die afl van Scam City dat ie in zo'n club niet weg mag voor ie flink gedokt heeft bij zo'n klerenkast, DAN maak je je pas zorgen .
Dat soort dingen zie ik hier niet zo snel gebeuren eigenlijk. Al weet je het maar nooit natuurlijk... maar ja, met een vreemde meegaan naar een of andere rare club dat is ook wel vragen om moeilijkheden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:29:23 #267
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_128748956
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:16 schreef Nielsch het volgende:
Tsja, in het buitenland wordt je gewoon belazerd waar je bij staat. Laatst in Portugal kwam er ineens 2 euro bij de prijs omdat die man geholpen had met het uitpakken van de koffers. Later nog een keer; meneer reed 2 kilometer om (wist ik toevallig omdat ik de kortere route al een keer met de huurauto had afgelegd). Dat soort dingen overkomen je in je eigen stad en land toch niet zo snel.
Voor dat omrijden heb je een leuke app tegenwoordig: citymaps2go, kan je offline precies bijhouden waar je rijdt en of het de snelste route is. Gewoon gelijk aangeven en gaat het altijd goed.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:30:34 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_128748979
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat soort dingen zie ik hier niet zo snel gebeuren eigenlijk. Al weet je het maar nooit natuurlijk... maar ja, met een vreemde meegaan naar een of andere rare club dat is ook wel vragen om moeilijkheden.
Tuurlijk, is ook niet slim, maar ja, dat is de bedoeling van dat programma :P.

Maar ik ben hier *klopt af* eigenlijk nog nooit echt opgelicht oid.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 9 juli 2013 @ 09:32:03 #269
9859 crew  Karina
Woman
pi_128749008
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tuurlijk, is ook niet slim, maar ja, dat is de bedoeling van dat programma :P.

Maar ik ben hier *klopt af* eigenlijk nog nooit echt opgelicht oid.
Tuurlijk ze zoeken het op.

Voor zover ik weet ben ik hier ook nog nooit opgelicht, 1x gerold in de tram dat is het wel eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:41:06 #270
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128749151
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, als het niet echt de spuigaten uitloopt zal het me ook worst zijn. Reizen is duur, een paar euro extra ga ik me niet druk om maken.

Nee, dan die afl van Scam City dat ie in zo'n club niet weg mag voor ie flink gedokt heeft bij zo'n klerenkast, DAN maak je je pas zorgen :P.
Zelfs dan. Als een Turk me aanspreekt of ik mee wil wat drinken, dan ga ik niet vrolijk mee :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:43:43 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_128749188
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:41 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Zelfs dan. Als een Turk me aanspreekt of ik mee wil wat drinken, dan ga ik niet vrolijk mee :')
Nee, natuurlijk niet, maar dat doen de meesten ook niet denk ik dan, maar hij juist wel, gewoon om eens te kijken wat er gebeurt :P. En dat is niet best dus :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_128749202
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:41 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Zelfs dan. Als een Turk me aanspreekt of ik mee wil wat drinken, dan ga ik niet vrolijk mee :')
Nee, dat snap ik. Maar die 50 euro die je na afloop krijgt maakt een hoop goed toch?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:48:00 #273
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_128749264
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, als het niet echt de spuigaten uitloopt zal het me ook worst zijn. Reizen is duur, een paar euro extra ga ik me niet druk om maken.

Nee, dan die afl van Scam City dat ie in zo'n club niet weg mag voor ie flink gedokt heeft bij zo'n klerenkast, DAN maak je je pas zorgen :P.
En die taxichauffeurs die dan een percentage krijgen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:11:23 #274
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_128763960
Hopelijk gaat ie die trieste Roemenen op de Dam met hun "scream-masker" van de intertoys ontmaskeren :')
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_128764074
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:11 schreef Näsenbar het volgende:
Hopelijk gaat ie die trieste Roemenen op de Dam met hun "scream-masker" van de intertoys ontmaskeren :')
Wat doen die dan?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')