SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Zie die PI danquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen massage voor tante Moira vanavond
Chillen is belangrijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
als ik terug ben zsm?
heb ookal met klojo en unsrewed afgesproken om te gaan chillen als ik weer thuis ben
heb ik nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Yo mur, kan je me Kaneels nummer dmen?
Je moet gewoon je bek houden, lijkt me een betere optie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als je daar niet meer mee wilt spotten, mijn tante is anderhalf jaar geleden overleden aan duur.
Liefde.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moet gewoon je bek houden, lijkt me een betere optie.
Zou je dat woord niet willen misbruiken? Ik ben sinds 5 jaar genezen van bek.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moet gewoon je bek houden, lijkt me een betere optie.
Hou je harses dan gewoon.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou je dat woord niet willen misbruiken? Ik ben sinds 5 jaar genezen van bek.
nee maar serieus voor de 30e alvast een keer chillen? ik reis toch gratis.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zie die PI dan
[..]
Chillen is belangrijk
Sowieso de 30e
Ik vind prima hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee maar serieus voor de 30e alvast een keer chillen? ik reis toch gratis.
en omdat ik dan 10 dagen niet heb geblowd zal ik ook wel niet zo contactgestoord zijn als normaal (ja als ik blow zit ik in mn eigen wereld, dus liever eerst bier en dan miss wiet)
Ja doe maar, alsof ik een neuk ga gevenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME ZAL IK JOU EENS HARSES TOEWENSEN JONGE
Ik had laatst weer zo'n vrouw die m'n pasje pakte, uit het hoesje schoof, om vervolgens meer dan 10 sec naar mn foto te staren en weer naar mij en weer naar m'n foto en weer naar mij etcquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
alsof die conducteur ook maar 1 ding anders doet dan je pasje scannen en naar het scherm staren of ie goedgekeurd is
Blijkbaar gaf je er wel één toen Mono mod-af wasquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja doe maar, alsof ik een neuk ga geven
Iddquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:46 schreef Onorgineel het volgende:
Gewoon af en toe even je neus in zo'n zakje duwen en je realiseren dat wiet echt heel erg lekker ruikt
Ja, maar dat was een persoon waar ik om gaf, jij kan de tering genieten, weetje toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Blijkbaar gaf je er wel één toen Mono mod-af was
kennis doet dat altijd, en die rookt niet eens maar wel de doos wiet open maken en dan keihard zitten snuivenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:46 schreef Onorgineel het volgende:
Gewoon af en toe even je neus in zo'n zakje duwen en je realiseren dat wiet echt heel erg lekker ruikt
Je had mij toch die neuk gegeven toen, zeg je netquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een persoon waar ik om gaf, jij kan de tering genieten, weetje toch?
de 20equote:Op donderdag 13 juni 2013 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind prima hoorWanneer ben je terug dan?
Nou check of je die week nog ergens een dagje niks te doen hebt dan, dan is mono vast ook wel een middagje/avondje vrij en ik ook welquote:
doen we!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou check of je die week nog ergens een dagje niks te doen hebt dan, dan is mono vast ook wel een middagje/avondje vrij en ik ook wel
Gewoon je penor in het zakje duwen, vervolgens de wiet in een vloeitje gooien en 'm daar nog even frontaal op slappenquote:
Lekker, ik zal ervan smullenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:49 schreef LompeHork het volgende:
Verder moet iedereen z'n bek houden tot morgenochtend of ik sla hem dicht
Verder krijgt iedereen lekker de tyfus met balletjes gehaktgr gr
Ik heb geen penorquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gewoon je penor in het zakje duwen, vervolgens de wiet in een vloeitje gooien en 'm daar nog even frontaal op slappen
of ben ik weer de enige
Ik heb al geregeld. Zijn stem kwam me trouwens echt bekend voor. Heb trouwens ook net een blind date geregeldquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
pfff ik was al helemaal voor je aan t regelen
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb al geregeld. Zijn stem kwam me trouwens echt bekend voor. Heb trouwens ook net een blind date geregeld
ik snap niet wat ik nou verder krijgquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:49 schreef LompeHork het volgende:
Verder moet iedereen z'n bek houden tot morgenochtend of ik sla hem dicht
Verder krijgt iedereen lekker de tyfus met balletjes gehaktgr gr
Enkel gehakt, omdat jij het bent.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik snap niet wat ik nou verder krijgeen klap of de tyfus met gehakt?
Worsten dan ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Enkel gehakt, omdat jij het bent.
lijntjes wiet snuivenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kennis doet dat altijd, en die rookt niet eens maar wel de doos wiet open maken en dan keihard zitten snuiven![]()
![]()
Ik doordrenk altijd een tampon in de wiet en stop de tampon dan in mijn anus.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
lijntjes wiet snuiven
wiet injecteren![]()
hahaha succes.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef Studeur het volgende:
nou mnsen ik ga er vandoor, alleen t nachtleven verkennen in turkije.
gr gr en als ik niet voor 3 uur hier post graag de turkse autoriteiten informeren, want dan ben ik wss de weg kwijt
jouw anusquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doordrenk altijd een tampon in de wiet en stop de tampon dan in mijn anus.
Instant high.
veel plezier liefjonquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef Studeur het volgende:
nou mnsen ik ga er vandoor, alleen t nachtleven verkennen in turkije.
gr gr en als ik niet voor 3 uur hier post graag de turkse autoriteiten informeren, want dan ben ik wss de weg kwijt
vergeet de beertjes niet!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doordrenk altijd een tampon in de wiet en stop de tampon dan in mijn anus.
Instant high.
Ohja de winegums en gummybears ook doordrenkt in wiet ja zodat je die in het klaslokaal lekker kan snoepen en stoned wordenquote:
vind je lekkahquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Jouw anus heeft een enorme prolapse. die druk je altijd in mijn gezicht als ik net wakker wordt
Zeg je ook echt altijdquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dit gaat te hard, ik volg het niet
MET LSD OOKquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja de winegums en gummybears ook doordrenkt in wiet ja zodat je die in het klaslokaal lekker kan snoepen en stoned worden
vertel danquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan volgens mij alleen een blind date voor jezelf regelen als je blind bent
Lijntje thc uit zo'n thé-grinder opsnuiven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
shit heb net me lege zakje bubblegum weggegooit nu kan ik niet snuiven
adt is echt niet chillquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lijntje thc uit zo'n thé-grinder opsnuiven.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een wietlucht in de ochtend vind ik echt lekker ruiken.
Lol, maar dan moet je toch een wondje in je neus hebben zodat het in je bloed gaat?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lijntje thc uit zo'n thé-grinder opsnuiven.
da's een muffe kamerquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Soms wel een wietlucht in de ochtend vind ik echt niet lekker ruiken.
Ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
tot je vinger de joint uit de mond halen.
vaker je kut wassen vriendquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
mijn moeder zeurt daar soms wel over dat mn kamer dan muf ruikt
Hang zo'n luchtverfrisser in je kamer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan moet je met je benen over elkaar zittenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan moet je met je benen over elkaar zitten![]()
garpjens
Vooralsnog smoke ik maar 1-2 dagen in de week dus valt wel mee toch?quote:
Nee, is te weinig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Vooralsnog smoke ik maar 1-2 dagen in de week dus valt wel mee toch?
Ben aan de vodka gegaanquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef Onorgineel het volgende:
Wats met deze plotselinge rust, ben net klaar met m'n schoolwerk wat voor 12en opgestuurd moest zijn
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:04 schreef Studeur het volgende:
eerste beste bar binnen gegaan maar hier is het kk saaien wat doe je dan? fokken natuurlijk. die gast achter de bar wou een shotje verkopen en ik afdingen en dat lukte. toen moxht ik niet aan de bar roken en moest ik aan een tafel zitten. zit dus nu hier met een biertje dat ik al betaald heb en een shotje wat ik niet betaald heb. zit redelijk uit t zicht dus ik doe nog ff 10 min over dat biertje, neem t shotje, doe alsof ik denk dat ik die al betaald heb en loop weg, ben benieuwd of ze achter me aan komen rennen
Nuquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wanneer is het weer Gifjes tijd ?
Wat een kansloze bedoening daar, zegquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:28 schreef Studeur het volgende:
oke shotje jatten is gelukt.
t is best wel dood hier. zit nu in eem
tent waar ook geen ruk tendoen is. na dit biertje maar ff verder zoeken maar ik heb nog maar 10 lira (= halve liter bier)naar mezelf
Kun je beter in Mexico zijn.. Krijg je echt bijna overal standaard een shot tequila als je een kroeg/bar/club/whatever binnenlooptquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:28 schreef Studeur het volgende:
tent waar ook geen ruk tendoen is. na dit biertje maar ff verder zoeken maar ik heb nog maar 10 lira (= halve liter bier)naar mezelf
haha ben je dronken??quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:28 schreef Studeur het volgende:
kom hier Dan SOS vodka en wierie allesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:28 schreef Studeur het volgende:
hommo doekoes zat no biggiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]pfff nu nog. Ben je payboy niet
Ik spin er net 1quote:
en me no ganja jwz Ik Ben hihgrollahquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik spin er net 1. Kom blaasuh die takkie dan
Maar faya, jij randstad
Ja na een maand word 't kutquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb 2 weken geen seks best goed overleefd
JA HEE KAN JE NAGAAN HOE IK ME VOEL HEEquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na een maand ga ik ook niet overleven
Ja en neequote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
JA HEE KAN JE NAGAAN HOE IK ME VOEL HEE
Want die zitten ook te slowchatten op een forum?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een leven wat lijkt op het leven van iemand uit Geordie Shore
Nee dat niet.. Het is ook niet helemaal het zelfde maar mijn liefdesleven is precies zoals dat van 2 mensen in die seriequote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Want die zitten ook te slowchatten op een forum?
BLOWEN. DUH. DOMME VRAAG!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:27 schreef Onorgineel het volgende:
Slapen, of nog een blow draaien, of is dat een domme vraag
Toch wel blij dat ik ff vrijgezel ben, geen enkele vorm van gezeik aan m'n kop op dat gebiedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat niet.. Het is ook niet helemaal het zelfde maar mijn liefdesleven is precies zoals dat van 2 mensen in die serieEcht eng gewoon
Zegt ook niet allesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Toch wel blij dat ik ff vrijgezel ben, geen enkele vorm van gezeik aan m'n kop op dat gebied
Klinkt als een goede comboquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zegt ook niet allesMensen waar ik het over heb in Geordie Shore hebben alleen een neukrelatie en gevoelens voor elkaar en véél ruzie.
True maar ik weet van Gaz en Charlotte dat ze elkaar echt leuk vinden en dat ze ook niks hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Klinkt als een goede combo![]()
Maar dat soort shit zal meestal ook wel overdreven zijn he, camera's enzo, en hoe heftiger hoe beter
Tjaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:33 schreef Onorgineel het volgende:
Dat snap ik trouwens niet, een neuk'relatie' met gevoelens
Is in scene gezet maar dat maakt het nog wel vermaakelijk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Klinkt als een goede combo![]()
Maar dat soort shit zal meestal ook wel overdreven zijn he, camera's enzo, en hoe heftiger hoe beter
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is in scene gezet maar dat maakt het nog wel vermakelijk om naar te kijken.
Van Gaz en Charlotte niet hoor.. Ja haar drama's zijn waarschijnlijk wel opgedikt maar ik weet dat ze echt héél close zijn in real life maar geen relatie hebben. Verder staan ze overal wel op alsof ze een relatie hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is in scene gezet maar dat maakt het nog wel vermaakelijk om naar te kijken.
Stoned he..quote:
Is het ook. Engelse versie.. Dacht het eerst kut te vinden maar na 5 seizoenen vind ik het stukken beter dan Jersey Shore. Ook van mening dat er minder in scene is gezet.. Minder betekend niet dat er niks in scene is gezet maar Jersey Shore was echt nep aan alle kanten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:36 schreef Onorgineel het volgende:
Ken dat hele geordy trouwens niet maar ik stel me er iets bij voor in de richting van jersey
Mjoah Jersey vond ik even kutquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het ook. Engelse versie.. Dacht het eerst kut te vinden maar na 5 seizoenen vind ik het stukken beter dan Jersey Shore. Ook van mening dat er minder in scene is gezet.. Minder betekend niet dat er niks in scene is gezet maar Jersey Shore was echt nep aan alle kanten
Ook helemaal gekeken haha! Maar zal een nieuw seizoen, komt er ook niet gelukkig, niet meer kijken. Kijk daar in tegen wel uit naar begin Juli want dan begint GS weer. Woop. Ik hou van drama, feestjes en tietenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mjoah Jersey vond ik even kutaf en toe een afleveringetje meekijken bij vrienden was wel leuk maar verder ook nooit in verdiept, kijk sowieso eigenlijk nooit tv
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet hebbenquote:
Meeste hetero vrouwen geilen niet op tieten denk ikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet hebben
jawe. Tettennnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meeste hetero vrouwen geilen niet op tieten denk ik
Nostalgieshit dit onderhandquote:
Oh hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zeg toch niet dat er iets mis mee is
Mooi.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Probeer het er redelijk in te houden
Op de middelbare school altijd dat soort shit luisteren op m'n veels te dure 512mb mp3spelerquote:
Mijn eerste had 128 MBquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Op de middelbare school altijd dat soort shit luisteren op m'n veels te dure 512mb mp3speler
Ohja die kwam eerstquote:
En blij wat ik ermee was haha!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ohja die kwam eerstkon je net niet een album op kwijt
Schijnbaar autocorrect op mn computer die bass naar baas vertaaltquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:51 schreef Onorgineel het volgende:
Tevens luisterde ik toen ook death metal, en drum 'n baas, wat een combo
Die dingen waren geweldig, allemaal klasgenootjes ook een muziekoortje in doen om te luisteren naar elkaars muziekquote:
Ik voelde me echt een baas toen ik mijn eerste mp3 speler had gekochtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Die dingen waren geweldig, allemaal klasgenootjes ook een muziekoortje in doen om te luisteren naar elkaars muziek
Komt redelijk overeenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ik luister ook (death) metal. En D 'n B vind ik soms leuk, maar die dingen als trance en house en zo vind ik awesome.
Sowieso een gaaf symboolquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik was eerst op mijn 11de ofzo grote fan van Good Charlotte.. Toen kwam op een gegeven moment een blink-182 periode (ik geil nog steeds op Travis Barker) en naja nu zit ik in een mix van alles en nog wat haha maar Marilyn Manson en Slipknot zijn toch mijn grootste liefdes qua muziek afgelopen jaren.
Ik ben ook HIM fan natuurlijk maar fan vind ik niet het goeie woord ondanks mijn tattoo
Jep. Loop alleen nu wel tot mijn dood met een heartagram rond hahaquote:
Aahquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:02 schreef Onorgineel het volgende:
iemand help ff ik krijg m'n blow ineens niet dichtgedraaid
Ik wil net zeggen, ookal krijg je er spijt van is er een fase in je leven geweest dat het wel zo belangrijk is geweest voor je. en daarbij vind ik tattoo's tofquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Maar spijt krijg ik nooit. Het heeft veel betekenissen voor mij
Want waarmee moet het anders?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:02 schreef RockNijntje het volgende:
Alleen balen dat iedereen het meteen met HIM associeert.
Kun je ook gewoon hebben omdat je het mooi vindt of vanwege de betekenis. Iets niet-HIM-gerelateerds in ieder gevalquote:
Oh op die manier. Ja maar goed je krijgt dat wel snel als je een logo van een band uitkiestquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon hebben omdat je het mooi vindt of vanwege de betekenis. Iets niet-HIM-gerelateerds in ieder geval.
wat een kankerstreekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Wordt je serieus verbannen als je kanker gebruikt op FOK!?
Heb ik soms ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:14 schreef Onorgineel het volgende:
Gebruik een nieuw vloeitje en draai hem in een paar secondes dicht, had ik eerder moeten doen
Gwoon een app downloaden op je smartphone (indien je die niet hebt is Ebay een mogelijkheid)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:16 schreef Life2.0 het volgende:
één wietpokemon voor iemand die weet waar je een tamagoshi kan kopen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
zo rol Ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nouMoet dit weer zo agressief haha
Ik ook.quote:
Pff, ik heb net 2 dagen 6 uur achter de rug, sterkte manquote:
WOENSEL BITCHquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:40 schreef Klojo120 het volgende:
In het vorige topic werd er geluld over woensel. Veranderen er meningen als ik zeg dat mijn vader, en soms ik, ook in woensel wonen?
Is jouw vader die hosselaar.woensel?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:40 schreef Klojo120 het volgende:
In het vorige topic werd er geluld over woensel. Veranderen er meningen als ik zeg dat mijn vader, en soms ik, ook in woensel wonen?
Nou, ben je dan gezegend mee.quote:
ik vermaak me goed, laatsye biertje fck itquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:39 schreef Sardu het volgende:
Ik vind er geen kut aan. Ik weet nu al hoe ik straks wakker ga worden.
mur, u on skype or what? Ik weet niet of je snel wil slapen, maar ik heb zin om met je te praten. Niks ernstigs, just as homies.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik vermaak me goed, laatsye biertje fck it
Pff, ik ga toch maar pitten. Slaaptekort heb ik sowieso al de laatste paar dagen, laten we het niet gekker maken dan het al is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik vermaak me goed, laatsye biertje fck it
slaap lekker!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pff, ik ga toch maar pitten. Slaaptekort heb ik sowieso al de laatste paar dagen, laten we het niet gekker maken dan het al is.
Jooooooo
over kwartierye Ben Ik er voor je broquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
mur, u on skype or what? Ik weet niet of je snel wil slapen, maar ik heb zin om met je te praten. Niks ernstigs, just as homies.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:46 schreef Onorgineel het volgende:
Naar buiten moeten om tw blowen
Kou in juni
Lekker blowtje
vroegahquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:46 schreef Onorgineel het volgende:
Naar buiten moeten om tw blowen
Kou in juni
Lekker blowtje
hier ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 03:08 schreef Onorgineel het volgende:
Maar ik ga pitten lieve vrienden, trusten
Ai mi mang het is kaolovroegquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:42 schreef LompeHork het volgende:
Het is tantoevroeg(zeg ik het zo goed?)
Ja dat wel. En dan vanavond om 23:00 moe worden en naar bed gaanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:45 schreef LompeHork het volgende:
Nouja, heb je nog wel wat aan je dag toch?
You're getting old!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat wel. En dan vanavond om 23:00 moe worden en naar bed gaan
Preciesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
You're getting old!![]()
Maar ken dat ja, en dan de volgende dag rond acht uur uit bed en de hele dag moe zijn joepie!
Wat had je dan verwacht als je om fucking half 4 gaat slapen druiloorquote:
Damn, 1700 is best veel, volgens mij kun je dat wel goedkoper krijgen!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh trouwens gister huis bekeken. Was echt superde mensen vóór het meisje waar we het nu van overnemen was echt fucking smerig en ze heeft alles opnieuw moeten laten stucen en nieuw laminaat enzo. Maar zij heeft er nog geen 3 jaar gezeten dus alles zit er nog superstrak uit
Nadeel is wel dat ze voor de overname van laminaat, gordijnen, lampen, eettafeltje met stoelen en nog wat kleine dingen 1700 euro vraagt
Story of my lifequote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Preciesmijn weekenden zijn echt een feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |