Zegt ook niet allesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Toch wel blij dat ik ff vrijgezel ben, geen enkele vorm van gezeik aan m'n kop op dat gebied
Klinkt als een goede comboquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zegt ook niet allesMensen waar ik het over heb in Geordie Shore hebben alleen een neukrelatie en gevoelens voor elkaar en véél ruzie.
True maar ik weet van Gaz en Charlotte dat ze elkaar echt leuk vinden en dat ze ook niks hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Klinkt als een goede combo![]()
Maar dat soort shit zal meestal ook wel overdreven zijn he, camera's enzo, en hoe heftiger hoe beter
Tjaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:33 schreef Onorgineel het volgende:
Dat snap ik trouwens niet, een neuk'relatie' met gevoelens
Is in scene gezet maar dat maakt het nog wel vermaakelijk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Klinkt als een goede combo![]()
Maar dat soort shit zal meestal ook wel overdreven zijn he, camera's enzo, en hoe heftiger hoe beter
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is in scene gezet maar dat maakt het nog wel vermakelijk om naar te kijken.
Van Gaz en Charlotte niet hoor.. Ja haar drama's zijn waarschijnlijk wel opgedikt maar ik weet dat ze echt héél close zijn in real life maar geen relatie hebben. Verder staan ze overal wel op alsof ze een relatie hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is in scene gezet maar dat maakt het nog wel vermaakelijk om naar te kijken.
Stoned he..quote:
Is het ook. Engelse versie.. Dacht het eerst kut te vinden maar na 5 seizoenen vind ik het stukken beter dan Jersey Shore. Ook van mening dat er minder in scene is gezet.. Minder betekend niet dat er niks in scene is gezet maar Jersey Shore was echt nep aan alle kanten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:36 schreef Onorgineel het volgende:
Ken dat hele geordy trouwens niet maar ik stel me er iets bij voor in de richting van jersey
Mjoah Jersey vond ik even kutquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het ook. Engelse versie.. Dacht het eerst kut te vinden maar na 5 seizoenen vind ik het stukken beter dan Jersey Shore. Ook van mening dat er minder in scene is gezet.. Minder betekend niet dat er niks in scene is gezet maar Jersey Shore was echt nep aan alle kanten
Ook helemaal gekeken haha! Maar zal een nieuw seizoen, komt er ook niet gelukkig, niet meer kijken. Kijk daar in tegen wel uit naar begin Juli want dan begint GS weer. Woop. Ik hou van drama, feestjes en tietenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mjoah Jersey vond ik even kutaf en toe een afleveringetje meekijken bij vrienden was wel leuk maar verder ook nooit in verdiept, kijk sowieso eigenlijk nooit tv
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet hebbenquote:
Meeste hetero vrouwen geilen niet op tieten denk ikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |