Mijn eerste had 128 MBquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Op de middelbare school altijd dat soort shit luisteren op m'n veels te dure 512mb mp3speler
Ohja die kwam eerstquote:
En blij wat ik ermee was haha!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ohja die kwam eerstkon je net niet een album op kwijt
Schijnbaar autocorrect op mn computer die bass naar baas vertaaltquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:51 schreef Onorgineel het volgende:
Tevens luisterde ik toen ook death metal, en drum 'n baas, wat een combo
Die dingen waren geweldig, allemaal klasgenootjes ook een muziekoortje in doen om te luisteren naar elkaars muziekquote:
Ik voelde me echt een baas toen ik mijn eerste mp3 speler had gekochtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Die dingen waren geweldig, allemaal klasgenootjes ook een muziekoortje in doen om te luisteren naar elkaars muziek
Komt redelijk overeenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ik luister ook (death) metal. En D 'n B vind ik soms leuk, maar die dingen als trance en house en zo vind ik awesome.
Sowieso een gaaf symboolquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik was eerst op mijn 11de ofzo grote fan van Good Charlotte.. Toen kwam op een gegeven moment een blink-182 periode (ik geil nog steeds op Travis Barker) en naja nu zit ik in een mix van alles en nog wat haha maar Marilyn Manson en Slipknot zijn toch mijn grootste liefdes qua muziek afgelopen jaren.
Ik ben ook HIM fan natuurlijk maar fan vind ik niet het goeie woord ondanks mijn tattoo
Jep. Loop alleen nu wel tot mijn dood met een heartagram rond hahaquote:
Aahquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:02 schreef Onorgineel het volgende:
iemand help ff ik krijg m'n blow ineens niet dichtgedraaid
Ik wil net zeggen, ookal krijg je er spijt van is er een fase in je leven geweest dat het wel zo belangrijk is geweest voor je. en daarbij vind ik tattoo's tofquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Maar spijt krijg ik nooit. Het heeft veel betekenissen voor mij
Want waarmee moet het anders?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:02 schreef RockNijntje het volgende:
Alleen balen dat iedereen het meteen met HIM associeert.
Kun je ook gewoon hebben omdat je het mooi vindt of vanwege de betekenis. Iets niet-HIM-gerelateerds in ieder gevalquote:
Oh op die manier. Ja maar goed je krijgt dat wel snel als je een logo van een band uitkiestquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon hebben omdat je het mooi vindt of vanwege de betekenis. Iets niet-HIM-gerelateerds in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |