jawe. Tettennnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meeste hetero vrouwen geilen niet op tieten denk ik
Nostalgieshit dit onderhandquote:
Oh hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zeg toch niet dat er iets mis mee is
Mooi.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Probeer het er redelijk in te houden
Op de middelbare school altijd dat soort shit luisteren op m'n veels te dure 512mb mp3spelerquote:
Mijn eerste had 128 MBquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Op de middelbare school altijd dat soort shit luisteren op m'n veels te dure 512mb mp3speler
Ohja die kwam eerstquote:
En blij wat ik ermee was haha!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ohja die kwam eerstkon je net niet een album op kwijt
Schijnbaar autocorrect op mn computer die bass naar baas vertaaltquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:51 schreef Onorgineel het volgende:
Tevens luisterde ik toen ook death metal, en drum 'n baas, wat een combo
Die dingen waren geweldig, allemaal klasgenootjes ook een muziekoortje in doen om te luisteren naar elkaars muziekquote:
Ik voelde me echt een baas toen ik mijn eerste mp3 speler had gekochtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Die dingen waren geweldig, allemaal klasgenootjes ook een muziekoortje in doen om te luisteren naar elkaars muziek
Komt redelijk overeenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ik luister ook (death) metal. En D 'n B vind ik soms leuk, maar die dingen als trance en house en zo vind ik awesome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |