Vooralsnog smoke ik maar 1-2 dagen in de week dus valt wel mee toch?quote:
Nee, is te weinig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Vooralsnog smoke ik maar 1-2 dagen in de week dus valt wel mee toch?
Ben aan de vodka gegaanquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef Onorgineel het volgende:
Wats met deze plotselinge rust, ben net klaar met m'n schoolwerk wat voor 12en opgestuurd moest zijn
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:04 schreef Studeur het volgende:
eerste beste bar binnen gegaan maar hier is het kk saaien wat doe je dan? fokken natuurlijk. die gast achter de bar wou een shotje verkopen en ik afdingen en dat lukte. toen moxht ik niet aan de bar roken en moest ik aan een tafel zitten. zit dus nu hier met een biertje dat ik al betaald heb en een shotje wat ik niet betaald heb. zit redelijk uit t zicht dus ik doe nog ff 10 min over dat biertje, neem t shotje, doe alsof ik denk dat ik die al betaald heb en loop weg, ben benieuwd of ze achter me aan komen rennen
Nuquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wanneer is het weer Gifjes tijd ?
Wat een kansloze bedoening daar, zegquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:28 schreef Studeur het volgende:
oke shotje jatten is gelukt.
t is best wel dood hier. zit nu in eem
tent waar ook geen ruk tendoen is. na dit biertje maar ff verder zoeken maar ik heb nog maar 10 lira (= halve liter bier)naar mezelf
Kun je beter in Mexico zijn.. Krijg je echt bijna overal standaard een shot tequila als je een kroeg/bar/club/whatever binnenlooptquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:28 schreef Studeur het volgende:
tent waar ook geen ruk tendoen is. na dit biertje maar ff verder zoeken maar ik heb nog maar 10 lira (= halve liter bier)naar mezelf
haha ben je dronken??quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:28 schreef Studeur het volgende:
kom hier Dan SOS vodka en wierie allesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:28 schreef Studeur het volgende:
hommo doekoes zat no biggiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]pfff nu nog. Ben je payboy niet
Ik spin er net 1quote:
en me no ganja jwz Ik Ben hihgrollahquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik spin er net 1. Kom blaasuh die takkie dan
Maar faya, jij randstad
Ja na een maand word 't kutquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb 2 weken geen seks best goed overleefd
JA HEE KAN JE NAGAAN HOE IK ME VOEL HEEquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na een maand ga ik ook niet overleven
Ja en neequote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
JA HEE KAN JE NAGAAN HOE IK ME VOEL HEE
Want die zitten ook te slowchatten op een forum?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een leven wat lijkt op het leven van iemand uit Geordie Shore
Nee dat niet.. Het is ook niet helemaal het zelfde maar mijn liefdesleven is precies zoals dat van 2 mensen in die seriequote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Want die zitten ook te slowchatten op een forum?
BLOWEN. DUH. DOMME VRAAG!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:27 schreef Onorgineel het volgende:
Slapen, of nog een blow draaien, of is dat een domme vraag
Toch wel blij dat ik ff vrijgezel ben, geen enkele vorm van gezeik aan m'n kop op dat gebiedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat niet.. Het is ook niet helemaal het zelfde maar mijn liefdesleven is precies zoals dat van 2 mensen in die serieEcht eng gewoon
Zegt ook niet allesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Toch wel blij dat ik ff vrijgezel ben, geen enkele vorm van gezeik aan m'n kop op dat gebied
Klinkt als een goede comboquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zegt ook niet allesMensen waar ik het over heb in Geordie Shore hebben alleen een neukrelatie en gevoelens voor elkaar en véél ruzie.
True maar ik weet van Gaz en Charlotte dat ze elkaar echt leuk vinden en dat ze ook niks hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Klinkt als een goede combo![]()
Maar dat soort shit zal meestal ook wel overdreven zijn he, camera's enzo, en hoe heftiger hoe beter
Tjaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:33 schreef Onorgineel het volgende:
Dat snap ik trouwens niet, een neuk'relatie' met gevoelens
Is in scene gezet maar dat maakt het nog wel vermaakelijk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Klinkt als een goede combo![]()
Maar dat soort shit zal meestal ook wel overdreven zijn he, camera's enzo, en hoe heftiger hoe beter
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is in scene gezet maar dat maakt het nog wel vermakelijk om naar te kijken.
Van Gaz en Charlotte niet hoor.. Ja haar drama's zijn waarschijnlijk wel opgedikt maar ik weet dat ze echt héél close zijn in real life maar geen relatie hebben. Verder staan ze overal wel op alsof ze een relatie hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is in scene gezet maar dat maakt het nog wel vermaakelijk om naar te kijken.
Stoned he..quote:
Is het ook. Engelse versie.. Dacht het eerst kut te vinden maar na 5 seizoenen vind ik het stukken beter dan Jersey Shore. Ook van mening dat er minder in scene is gezet.. Minder betekend niet dat er niks in scene is gezet maar Jersey Shore was echt nep aan alle kanten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:36 schreef Onorgineel het volgende:
Ken dat hele geordy trouwens niet maar ik stel me er iets bij voor in de richting van jersey
Mjoah Jersey vond ik even kutquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het ook. Engelse versie.. Dacht het eerst kut te vinden maar na 5 seizoenen vind ik het stukken beter dan Jersey Shore. Ook van mening dat er minder in scene is gezet.. Minder betekend niet dat er niks in scene is gezet maar Jersey Shore was echt nep aan alle kanten
Ook helemaal gekeken haha! Maar zal een nieuw seizoen, komt er ook niet gelukkig, niet meer kijken. Kijk daar in tegen wel uit naar begin Juli want dan begint GS weer. Woop. Ik hou van drama, feestjes en tietenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mjoah Jersey vond ik even kutaf en toe een afleveringetje meekijken bij vrienden was wel leuk maar verder ook nooit in verdiept, kijk sowieso eigenlijk nooit tv
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet hebbenquote:
Meeste hetero vrouwen geilen niet op tieten denk ikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |