Nuquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wanneer is het weer Gifjes tijd ?
Wat een kansloze bedoening daar, zegquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:28 schreef Studeur het volgende:
oke shotje jatten is gelukt.
t is best wel dood hier. zit nu in eem
tent waar ook geen ruk tendoen is. na dit biertje maar ff verder zoeken maar ik heb nog maar 10 lira (= halve liter bier)naar mezelf
Kun je beter in Mexico zijn.. Krijg je echt bijna overal standaard een shot tequila als je een kroeg/bar/club/whatever binnenlooptquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:28 schreef Studeur het volgende:
tent waar ook geen ruk tendoen is. na dit biertje maar ff verder zoeken maar ik heb nog maar 10 lira (= halve liter bier)naar mezelf
haha ben je dronken??quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:28 schreef Studeur het volgende:
kom hier Dan SOS vodka en wierie allesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:28 schreef Studeur het volgende:
hommo doekoes zat no biggiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]pfff nu nog. Ben je payboy niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |