Ik doordrenk altijd een tampon in de wiet en stop de tampon dan in mijn anus.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
lijntjes wiet snuiven
wiet injecteren![]()
hahaha succes.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef Studeur het volgende:
nou mnsen ik ga er vandoor, alleen t nachtleven verkennen in turkije.
gr gr en als ik niet voor 3 uur hier post graag de turkse autoriteiten informeren, want dan ben ik wss de weg kwijt
jouw anusquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doordrenk altijd een tampon in de wiet en stop de tampon dan in mijn anus.
Instant high.
veel plezier liefjonquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef Studeur het volgende:
nou mnsen ik ga er vandoor, alleen t nachtleven verkennen in turkije.
gr gr en als ik niet voor 3 uur hier post graag de turkse autoriteiten informeren, want dan ben ik wss de weg kwijt
vergeet de beertjes niet!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doordrenk altijd een tampon in de wiet en stop de tampon dan in mijn anus.
Instant high.
Ohja de winegums en gummybears ook doordrenkt in wiet ja zodat je die in het klaslokaal lekker kan snoepen en stoned wordenquote:
vind je lekkahquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Jouw anus heeft een enorme prolapse. die druk je altijd in mijn gezicht als ik net wakker wordt
Zeg je ook echt altijdquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dit gaat te hard, ik volg het niet
MET LSD OOKquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja de winegums en gummybears ook doordrenkt in wiet ja zodat je die in het klaslokaal lekker kan snoepen en stoned worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |