Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door RockNijntje op 13-06-2013 20:20:52 ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik denk dat veel (late) maagden het enorm overschatten. Het is toch vaak wel dat je "er beter vanaf kan zijn". Dan dat je maar wacht tot die 'ware'. Natuurlijk hoeft het geen hoer of wat dan ook te zijn, maar het hoeft ook niet de liefde van je leven te zijn, is het wcahten niet op waard vind ik dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:32 schreef Tano777 het volgende:
Cue, eerlijk, ik had het overschat.
We denken een beetje anders dan ervaren mensen, maar het was een zooitje (^_^)
Ben ik het mee eens ;-)quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat veel (late) maagden het enorm overschatten. Het is toch vaak wel dat je "er beter vanaf kan zijn". Dan dat je maar wacht tot die 'ware'. Natuurlijk hoeft het geen hoer of wat dan ook te zijn, maar het hoeft ook niet de liefde van je leven te zijn, is het wcahten niet op waard vind ik dan.
Was het maar zo makkelijk alleen die ewoud wilt niet dat we andere mensen gaan ontmoeten, mij lijkt het opzich wel leuk om een soort van reonie te organiseren in het midden van het land ofzo ..quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:34 schreef TwenteFC het volgende:
Snap niet waarom jullie niet achter die blonde chick van dat programma aangaan, die zit met hetzelfde probleem en heb je meteen iets om over te praten.
We maken wel een foto van ons samen xDquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:34 schreef Tano777 het volgende:
Ja sorry voor de foto, ik ben op werk dus ik kan niet op mijn gemak een perfect foto plaatsen.
Ik zal het vanavond nogmaal maken, met wat meer kleurtjes erop als dat gewenst is door jullie.
Gr
hahaha ze vind je leuk wasim xDquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh, zoiets zei ik toch helemaal niet?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:41 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens ;-)
[..]
Was het maar zo makkelijk alleen die ewoud wilt niet dat we andere mensen gaan ontmoeten, mij lijkt het opzich wel leuk om een soort van reonie te organiseren in het midden van het land ofzo ..
[..]
We maken wel een foto van ons samen xD
Trolololo
[..]
hahaha ze vind je leuk wasim xD
Ik fix die date wel voor je
ff Facebook posten enzo xD
Ho ho.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:41 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
hahaha ze vind je leuk wasim xD
Ik fix die date wel voor je
ff Facebook posten enzo xD
Ik ben pas 17 en ondertussen al anderhalf jaar geclaimd door een FOK!ker, maar goedquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:10 schreef Tano777 het volgende:
Als Alex nou even snel sensual Bachata leert, dan ervaar je ook die tickles en dat warme zweet van je danspartner XD ...
hahahahaha deze man xdquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:10 schreef Tano777 het volgende:
Als Alex nou even snel sensual Bachata leert, dan ervaar je ook die tickles en dat warme zweet van je danspartner XD ...
Je gaat al zoeizo de goeie kant op, ik denk dat jij sneller ontmaagd wordt dan Jasper
Was trouwens geen clue hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:19 schreef Tano777 het volgende:
Kan jij het wel dan, Cue? Zou mooi zijn
Nee, je mist er nog een paar. Check aflevering 6 aan het einde.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
In het topic: Wasim (Tano777), Jasper (Jugler), Alex, (IT-Alex) en Marcel (De_Dwerg)
Niet in het topic: Avithal (Sletje_69), Joost (ShyPimp33), Marc (Kernsmile), Boy (Je_boi_Boy) en Madelinde (Maagdelinde).
Dit zijn ze allemaal toch?
Goede baardquote:
Dankjewel -_-quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waar ik verliefd op word. Mijn vriend vond ik leuk vanwege zelfde interesses en leuk praten waarin ik merkte dat hij mij ook wel zag zitten. Daarbij was (is) hij ook nog eens knap.
Maar ik ben volgens mij niet echt veeleisend. Dat zou ook niet goed zijn.
[..]
Goede baard.
Geen idee waar jullie dansen, maar het is vast niet in de buurtquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:23 schreef Tano777 het volgende:
Mooi. Misschien kom je een keer met ons mee
want jij woont in...quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee waar jullie dansen, maar het is vast niet in de buurt
Ja, moet je kijken waar ze zoekt ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:28 schreef CrushedTinBox het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e3fa4b32-51fd-4473-bf01-7047339ffcee
Zij komt nooit aan een man, wat een veeleisende trut zeg.
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:30 schreef Tano777 het volgende:
Pak je fiets zou ik zeggenjij weet wel waar wij wonen
wat een afgrijselijk figuur zegquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:28 schreef CrushedTinBox het volgende:
Is heel normaal toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vraag ook altijd of ik seks mag hebben[ afbeelding ]
hahahahahaha maar het is wel een vrouw he, die mag best kieskeurig zijn ;-)quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:28 schreef CrushedTinBox het volgende:
Ik geef je een hint.quote:
Ja das heel normaal toch? hahahahahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vraag ook altijd of ik seks mag hebben[ afbeelding ]
Niet zonder hoesje in mijn poesje hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hey meisje, zal ik mijn piemel even lekker in jouw grotje drukken?
Niet in beeld, Stefan lulde. Maar wel dat je even wegliep en met een grote emogifgrijns op je gezicht terugkwam en vertelde dat je gevonden had wat je kwijt wasquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat dat ooit op tc is geweest
Haha, godverquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet in beeld, Stefan lulde. Maar wel dat je even wegliep en met een grote emogifgrijns op je gezicht terugkwam en vertelde dat je gevonden had wat je kwijt was.
De snowboarder?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
In het topic: Wasim (Tano777), Jasper (Jugler), Alex, (IT-Alex) en Marcel (De_Dwerg)
Niet in het topic: Avithal (Sletje_69), Joost (ShyPimp33), Marc (Kernsmile), Boy (Je_boi_Boy) en Madelinde (Maagdelinde).
Nieuw in aflevering 7: Gerlinda en die vent die ondertussen wel een hernia zal hebben
Dit zijn ze allemaal toch?
Het scheelt wel als iemand het goed kan uitsprekenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]Al moet ik zeggen dat ik niet sneller verliefd wordt op iemand die een beetje goed bachata kan
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:04 schreef Burdie het volgende:
Het scheelt wel als iemand het goed kan uitspreken.
Nooit vragen of je een kus mag inderdaadquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:48 schreef IT-Alex het volgende:
Net de nieuwe aflevering gezien bij wasim thuis, omg xD hahahahahah
Echt weer zoo'n momentje van had ik sommige dingen maar niet gezegd of gevraagd.
Ja ik en wasim proberen de rest te overtuigen om hier ook mee te praten alleen ik denk dat avital dat niet zal gaan doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:01 schreef hmmmz het volgende:
Hoi Wasim![]()
Echt prachtig dat er een aantal van het programma in dit topic zitten
hahahaha ja wasim, geef hier maar eens antwoord opquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:18 schreef Captainp00face het volgende:
Heb je 50 Shades of Grey helemaal gelezen Wasim?
Zolang je Marc maar kan regelenquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:22 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ja ik en wasim proberen de rest te overtuigen om hier ook mee te praten alleen ik denk dat avital dat niet zal gaan doen
Waarom niet, hier krijgt ze nog meer aandacht dan op youtube.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:22 schreef IT-Alex het volgende:
Ja ik en wasim proberen de rest te overtuigen om hier ook mee te praten alleen ik denk dat avital dat niet zal gaan doen
Marc is niet langer de meest kansloze gast van de serie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:28 schreef CrushedTinBox het volgende:
Ja dat gaat vast werken zo een binnenkomerquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hey meisje, zal ik mijn piemel even lekker in jouw grotje drukken?
Het was dus niet voorgezegd wat je moest vragen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:48 schreef IT-Alex het volgende:
Net de nieuwe aflevering gezien bij wasim thuis, omg xD hahahahahah
Echt weer zoo'n momentje van had ik sommige dingen maar niet gezegd of gevraagd.
Hihi binnenkomer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat gaat vast werken zo een binnenkomer
hihi getypt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah toen ik het had getypt wist ik dat die zou komen.
hihi komen
Ik dacht eerder acne eigenlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is er met je hoofd gebeurd? Lijken wel littekens van brandwonden oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |