Je wilt later jezelf niet meer terugzien? Wie weet ooit leuk voor je kleinkinderen enzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:57 schreef IT-Alex het volgende:
Dat kunnen ze niet doen omdat als ik mijn opnames al op dvd zou hebben zou iedereen die ik ken het al hebben gezien want iedereen komt dan bij mij thuis kijken..
Hij kan wel eventueel als het programma afgelopen is iedereen een dvdtje geven, maar dat hoeft van mij niet.. beetje onnodig ;-)
Later wil je het vast terugzien, over 20 jaar of zoquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:57 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet doen omdat als ik mijn opnames al op dvd zou hebben zou iedereen die ik ken het al hebben gezien want iedereen komt dan bij mij thuis kijken..
Hij kan wel eventueel als het programma afgelopen is iedereen een dvdtje geven, maar dat hoeft van mij niet.. beetje onnodig ;-)
Hah, ze hebben me niet gevraagd, maar denk ook niet dat ik daar nou direct ja op gezegd had. Had wel aan het programma en de invalshoek van het interview gelegen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:28 schreef W00fer het volgende:
Waarom hebben ze Avithall niet gevraagd voor Koffietijd?
Of Jasper/Marcel/Alex?
Hey! Wasdezequote:Op woensdag 12 juni 2013 02:33 schreef 2013 het volgende:
ik vind je eerlijk gezegd de minst kansloze kerel uit de serie
Risicootje, maar denk nog wel. Meeste van mij is al wel in beeld geweest, maar denk dat er nog wel wat komt. Zo'n abrupt einde zou ik raar vinden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:06 schreef artm het volgende:
Alex en Jasper: komen jullie nog terug in een van de aankomende aflevering?
Nope, alleen onkosten werden (meestal) vergoed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:30 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik neem aan dat ze hier geen geld voor vangen?
hahahahahquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:56 schreef jugler het volgende:
[..]
Hey! WasdezeNiemand in die serie is kansloos, zelfs die Marc niet, maar dat weet jij als kijker natuurlijk niet als je maar een inkijkje van 10 minuten krijgt via de scherp verkleurde lens van meneer Genemans.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
hahahahah
Nee idd niemand in het programma is kansloos.
[ afbeelding ]
Ze had iig wel algemene ontwikkeling. Hij wist niet eens wie Chewbacca is of wat paella is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:43 schreef Captainp00face het volgende:
Out of his league? Vond haar nou ook weer niet zo knap ofzo.
Zoo'n drama lijkt me dat ook weer niet als ik zoiets niet weet ;-)quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze had iig wel algemene ontwikkeling. Hij wist niet eens wie Chewbacca is of wat paella is..
En je date wist ook iets van dat dansen niet of faalde in ieder geval met het woord. Maar wtf maakt dat uit? Ik zie echt het probleem nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:24 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Zoo'n drama lijkt me dat ook weer niet als ik zoiets niet weet ;-)
Er zijn vast andere mensen die niet weten wat het had kunnen zijn, ja iedereen weet nu wel wat het is omdat iedereen ff snel googled en plaatjes checkt maar als je daar zo zou staan is het heel anders ;-)
Ach no big deal ^^
Als je iemand kent die dat nog nooit heeft ge eten, nodig je toch zo iemand uit om bij je te eten / met je te eten en het uit te proberen ;-) Of moet jou man alles weten kwa eten?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:26 schreef Burdie het volgende:
Nou, voor mij is gebrek aan algemene ontwikkeling dus wel een afknapper.
Ik zal hem ff voor je bellen oke?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
Kunnen jullie zorgen dat Marc ook een account aanmaakt?
Huh, zoiets zei ik toch helemaal nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:31 schreef Tano777 het volgende:
Uh, Rocknijntje, voordat je snel gaat oordelen, ik kom uit Lebanon en niet uit Marokko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |