Ik ben alexquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:39 schreef GSbrder het volgende:
Sorry, wie is hier nou allemaal een bekende uit dat programma
Werd genoeg over gepraat tijdens de aflevering hoor..topics gaan nogal snel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:20 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ik ben alex
Dwerf = Marcel
En jasper reageert nooit dus ik weet die nickname niet meer xD
Ik vind het wel jammer dat er niet over mij gepraat wordt. Ik zat zo te hopen op reacties over mij dat ik iets verkeerd deed of zo
Eerlijk, ik als vrouw zou nogal afknappen als iemand vraagt om een zoen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:20 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ik ben alex
Dwerf = Marcel
Ik vind het wel jammer dat er niet over mij gepraat wordt. Ik zat zo te hopen op reacties over mij dat ik iets verkeerd deed of zo
Ik ben Marcelquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:39 schreef GSbrder het volgende:
Sorry, wie is hier nou allemaal een bekende uit dat programma
Ik vond niet echt dat je iets verkeerd deed, alleen in het vervolg nooit vragen om te zoenenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:20 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ik ben alex
Dwerf = Marcel
Okay, wat leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:14 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik ben Marcel
Jugler is Jasper
Alex weet ik niet meer, hij heeft maar een of twee keer gereageerd
Je had in elk geval de leukste date, dudequote:Op woensdag 12 juni 2013 01:20 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ik ben alex
Dwerf = Marcel
Dat kun je ook positief opvatten natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:20 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ik ben alex
Dwerf = Marcel
Ah, dan kun je er ook niets aan doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
snap hem niet, ben blond
ooooohquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:50 schreef Operc het volgende:
[..]
Ah, dan kun je er ook niets aan doen.
You can leave your hat on is het standaard strippers deuntje (werd ook in die aflevering gebruikt.) Dus vandaar(Ik kwam er te laat achter dat bij jou head staat in plaats van hat.)
Denk dat het bij dat koken van mij ook zo was, maar ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:45 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Wel balen dat al die vrouwen van de blind dates bij Jasper dus al een vriend haddenNiet zo best geregeld.
Ah, er begint een lichtje te branden.quote:
Schiet ook niet echt op op die manier dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:46 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Denk dat het bij dat koken van mij ook zo was, maar ja.
.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:40 schreef Cue_ het volgende:
Gok omdat Marc toch wel de meest spraakmakende is. Ten eerste door z'n leeftijd, ten tweede om hoe lomp die is.
Het had er wel alle schijn van ja. Of iemand die zich spontaan aanmeldt voor 5 minutes of fame.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:42 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren bekeken vanaf de HD-recorder. Heerlijk weer die awkward momenten tussen Wasim en Alex. Op zich deed Alex het prima tijdens de date, omdat zijn date een spraakwaterval was. Verdenk het meisje er echter weer van ingehuurd te zijn, net als de rest van de dames.
Ik zou graag willen mee praten over sommige onderwerpen die hier vallen maar dat mag ik helaas niet doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:11 schreef Captainp00face het volgende:
Alex, heb jij je date vertelt waar de cameras voor waren?
Nooit niet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef IT-Alex het volgende:
Ik zou graag willen mee praten over sommige onderwerpen die hier vallen maar dat mag ik helaas niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |