Niet in beeld, Stefan lulde. Maar wel dat je even wegliep en met een grote emogifgrijns op je gezicht terugkwam en vertelde dat je gevonden had wat je kwijt wasquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat dat ooit op tc is geweest
Haha, godverquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet in beeld, Stefan lulde. Maar wel dat je even wegliep en met een grote emogifgrijns op je gezicht terugkwam en vertelde dat je gevonden had wat je kwijt was.
De snowboarder?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
In het topic: Wasim (Tano777), Jasper (Jugler), Alex, (IT-Alex) en Marcel (De_Dwerg)
Niet in het topic: Avithal (Sletje_69), Joost (ShyPimp33), Marc (Kernsmile), Boy (Je_boi_Boy) en Madelinde (Maagdelinde).
Nieuw in aflevering 7: Gerlinda en die vent die ondertussen wel een hernia zal hebben
Dit zijn ze allemaal toch?
Het scheelt wel als iemand het goed kan uitsprekenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]Al moet ik zeggen dat ik niet sneller verliefd wordt op iemand die een beetje goed bachata kan
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:04 schreef Burdie het volgende:
Het scheelt wel als iemand het goed kan uitspreken.
Nooit vragen of je een kus mag inderdaadquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:48 schreef IT-Alex het volgende:
Net de nieuwe aflevering gezien bij wasim thuis, omg xD hahahahahah
Echt weer zoo'n momentje van had ik sommige dingen maar niet gezegd of gevraagd.
Ja ik en wasim proberen de rest te overtuigen om hier ook mee te praten alleen ik denk dat avital dat niet zal gaan doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:01 schreef hmmmz het volgende:
Hoi Wasim![]()
Echt prachtig dat er een aantal van het programma in dit topic zitten
hahahaha ja wasim, geef hier maar eens antwoord opquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:18 schreef Captainp00face het volgende:
Heb je 50 Shades of Grey helemaal gelezen Wasim?
Zolang je Marc maar kan regelenquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:22 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ja ik en wasim proberen de rest te overtuigen om hier ook mee te praten alleen ik denk dat avital dat niet zal gaan doen
Waarom niet, hier krijgt ze nog meer aandacht dan op youtube.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:22 schreef IT-Alex het volgende:
Ja ik en wasim proberen de rest te overtuigen om hier ook mee te praten alleen ik denk dat avital dat niet zal gaan doen
Marc is niet langer de meest kansloze gast van de serie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:28 schreef CrushedTinBox het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e3fa4b32-51fd-4473-bf01-7047339ffcee
Zij komt nooit aan een man, wat een veeleisende trut zeg.
Ja dat gaat vast werken zo een binnenkomerquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hey meisje, zal ik mijn piemel even lekker in jouw grotje drukken?
Het was dus niet voorgezegd wat je moest vragen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:48 schreef IT-Alex het volgende:
Net de nieuwe aflevering gezien bij wasim thuis, omg xD hahahahahah
Echt weer zoo'n momentje van had ik sommige dingen maar niet gezegd of gevraagd.
Hihi binnenkomer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat gaat vast werken zo een binnenkomer
hihi getypt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah toen ik het had getypt wist ik dat die zou komen.
hihi komen
Ik dacht eerder acne eigenlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is er met je hoofd gebeurd? Lijken wel littekens van brandwonden oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |