Geen telefoon heeft het zo makkelijk als de iPhone en je vind het te lastig om zelf aan te denken. Come on...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:56 schreef Slickk het volgende:
[..]
Laat maar, dacht misschien is er een optie om bepaalde geluiden wel aan te zetten als oordopjes worden aangesloten.
HTC Hero die ik 2 jaar geleden hiervoor had kon je het wel instellen, dus vandaar m'n vraag of het ook hierbij kon.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geen telefoon heeft het zo makkelijk als de iPhone en je vind het te lastig om zelf aan te denken. Come on...
Bovendien kunnen berichtjes IMO wel even wachten tot je klaar bent met fietsen...
iOS is helaas zwaar beperkt in het finetunen wanneer je wel of niet notificaties te horen krijgt.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:04 schreef Slickk het volgende:
HTC Hero die ik 2 jaar geleden hiervoor had kon je het wel instellen, dus vandaar m'n vraag of het ook hierbij kon.Als het gaat om berichtjes van mensen die zeggen dat ze later zijn of wat dan ook is het wel zo handig.
Een gewone vraag stellen betekent in dit topic niet dat je een normaal antwoord gaat krijgen. Iets met cognitieve dissonantie die hier heerst. Gewoon negeren.quote:Ik stel toch alleen een vraag, hoef je niet meteen te doen dat ik één of ander beperkt iemand ben of op een andere manier te oordelen
Jammer dat je geen antwoord had op m'n eerste vraag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:05 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Idd.
Het is mijn telefoon om mee te bellen en smsen.
Mijn Facebook/twitter/instagram device.
Mijn agenda.
Mijn wekker.
Mijn foto- en videocamera.
Mijn calculator.
Mijn timer.
Mijn notiteboekje.
Mijn opneem device.
Mijn bankchecker.
Mijn spelletjes device.
Mijn navigatie device.
Mijn weerchecker.
Mijn internet device.
Mijn kompas (mocht ik die ooit nodig hebben).
Mijn "videoshop" device (iMovie).
Mijn drink-dagboek.
Mijn period tracker.
Idd meer dan alleen mail, whatsapp en wifi!
(M.a.w: Dat weet ik heus wel.)
Iemand nog tips voor bepaalde apps?
Niet gelikt of course...quote:Op zondag 16 juni 2013 19:21 schreef Djurres het volgende:
iOS7 beta in de download
Eens kijken hoe t eruit ziet
Mja, het gaat me niet direct daar om. Het gaat me ook om de nieuwe functies, kijken of het lekker werkt enzoquote:Op zondag 16 juni 2013 19:45 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Niet gelikt of course...
Die iconen zijn zo kinderlijk in elkaar gezet, ben blij dat ze het gaan rectificeren.
Ohw ok, voor mij wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Djurres het volgende:
[..]
Mja, het gaat me niet direct daar om. Het gaat me ook om de nieuwe functies, kijken of het lekker werkt enzo
Als ik t zat ben ga ik meteen weer terug
Ik meende dat je niet of in ieder geval niet eenvoudig terug kan naar iOS 6.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Djurres het volgende:
[..]
Mja, het gaat me niet direct daar om. Het gaat me ook om de nieuwe functies, kijken of het lekker werkt enzo
Als ik t zat ben ga ik meteen weer terug
dat is onjuist. Tenzij je jailbreak hebt, die krijg je niet terugquote:Op zondag 16 juni 2013 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik meende dat je niet of in ieder geval niet eenvoudig terug kan naar iOS 6
Tuurlijk kan je terug, moet je gewoon een ispw downloaden en opnde zelfde manier terug installeren.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Met m'n stomme hoofd iOS7 op mijn iPhone 5 geďnstalleerd en nu kan ik niet meer terug naar 6.1.2. Ik mis mijn jailbreak
Hebben jullie ook dat Plex en IMDB app snel crashen in iOS7?
niet naar 6.1.2 met een 5quote:Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef Djurres het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je terug, moet je gewoon een ispw downloaden en opnde zelfde manier terug installeren.
url en zoeken is nu 1 veldquote:Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef Djurres het volgende:
Enige wat ik echt mis is het Google search dingetje bij safari. Rest bevalt me wel eigenlijk, tis nog niet optimaal snel, 'maar dat komt nog wel denk ik.
Het gebrek aan niveau van sommige mensen op dit forum blijft me verbazen. Dit hilarisch vindenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef RoW_0 het volgende:
Hier nog een perfecte video hoe iOS7 geďnstalleerd wordt. Hij is hilarisch
Idd.quote:Op maandag 17 juni 2013 06:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het gebrek aan niveau van sommige mensen op dit forum blijft me verbazen. Dit hilarisch vinden
Inderdaad. Nou nou, lachen zeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 06:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het gebrek aan niveau van sommige mensen op dit forum blijft me verbazen. Dit hilarisch vinden
Goed gejat, slecht bedacht enzoquote:
welke term van 'beta' begrijp je niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:40 schreef NoCigar het volgende:
De stembediening werkt in OS 7 ook nog totaal niet: een kaar keer snel moeten ingrijpen nadat hij ineens een ex-collega begon te bellen.
Iets wat totaal niet werkt past in elk geval niet bij beta. Daar kunnen bugs in zitten maar de basis moet er staan.quote:
Probeer het eens in het Nederlands. En probeer alsjeblieft nooit meer bijdehand te zijn. Daar ben je niet zo sterk in.quote:
wtf?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Probeer het eens in het Nederlands. En probeer alsjeblieft nooit meer bijdehand te zijn. Daar ben je niet zo sterk in.
Weet jij het verschil tussen een Alpha en een Beta-build?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:41 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wtf?
Het is een fucking BETA. Wat loopt iedereen hier nou te huilen man.
ik weet dat het een beta is.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Weet jij het verschil tussen een Alpha en een Beta-build?
welke heb je? dat gaat hier wel snel namelijkquote:Op maandag 17 juni 2013 13:10 schreef Merkie het volgende:
iOS 6 is een stuk sneller dan iOS 7. Als ik Twitter open op iOS 6, dan staat de app er meteen. Op iOS 7 duurt het ca. een seconde voordat de tweets getoond worden. Dat soort dingen. Jammer. Ook vind ik al die animaties te lang duren.
iPhone 5.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
welke heb je? dat gaat hier wel snel namelijk
Daarom wacht ik wel op de final.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef nils7 het volgende:
De batterij gaat echt rap leeg in iOS7... uurtje rijden in de auto dus het ding in de broekzak en zonder blauwetand aan meteen op 84%....
Ik moet wel als developer zijnde.quote:
Bij mij houdt ie het beter uit. 2u10min rijden, Spotify aan, Flitsmeister aan, Waze aan + route rijden: 76%.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef nils7 het volgende:
De batterij gaat echt rap leeg in iOS7... uurtje rijden in de auto dus het ding in de broekzak en zonder blauwetand aan meteen op 84%....
Oh dat klinkt beter... heb ook een 4S dus daar kan t misschien aan liggen...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij mij houdt ie het beter uit. 2u10min rijden, Spotify aan, Flitsmeister aan, Waze aan + route rijden: 76%.
Ja, dat is dezelfde als die ik heb.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt beter... heb ook een 4S dus daar kan t misschien aan liggen...
Oh f*ck...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, dat is dezelfde als die ik heb.
Wacht, ik zit nu tegen je te liegen. Mijn geheugen loopt achter, ik heb een 5.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh f*ck...
dan doet de mijne iets niet goed
LOLquote:Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wacht, ik zit nu tegen je te liegen. Mijn geheugen loopt achter, ik heb een 5.Sawry.
Dan was mijn 4S zo'n beetje helemaal leeg geweest... Heb je na installatie van iOS7 nog backup van data teruggezet?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij mij houdt ie het beter uit. 2u10min rijden, Spotify aan, Flitsmeister aan, Waze aan + route rijden: 76%.
quote:
Ja, backup via iCloud/WiFi.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan was mijn 4S zo'n beetje helemaal leeg geweest... Heb je na installatie van iOS7 nog backup van data teruggezet?
idd presteert de 5 echt zoveel beter qua batterij....quote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan was mijn 4S zo'n beetje helemaal leeg geweest... Heb je na installatie van iOS7 nog backup van data teruggezet?
Misschien dat ik dat ook nog es moet doen dan.. Ik heb nu alleen telefoon gerestored naar iOS7 waarbij alle data/apps wel behouden bleven.quote:
klopt jouwne doet iets niet goed dan. Heb er een hele werkdag op zitten, Bluetooth en WiFi aan en 76% over nu nog.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh f*ck...
dan doet de mijne iets niet goed
niet, Google doet moeilijkquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe kan ik de youtubeapp katen afspelen terwijl ik doorga in een andere app? Op een 5
ik alleen android aan beide kantenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb trouwens een iPhone-familie. Zowat elk neefje/nichtje/oom/tante heeft een iPhone.
FoxTube speelt in de achtergrond, wel een third-party app maar het werkt wel goedquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06schreef kanovinnie het volgende:
Hoe kan ik de youtubeapp katen afspelen terwijl ik doorga in een andere app? Op een 5
Homeknop drukken en dan via de play/pause van multitask balkje op play drukken?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Idd, die kan dat. Standaard YT-app niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
FoxTube speelt in de achtergrond, wel een third-party app maar het werkt wel goed
succesquote:Op maandag 17 juni 2013 23:57 schreef Mercan het volgende:
Zoek zsm een goede gratis app om divx etc mee af te spelen op een ipad.
Zal die eens proberen, thanks!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
FoxTube speelt in de achtergrond, wel een third-party app maar het werkt wel goed
De mijne een avond uit eten... oke een beetje internetten (voor zover dat kan aan tafel) meteen op 49% om half 11 savonds (7 uur van de lader gehaald)..quote:Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
klopt jouwne doet iets niet goed dan. Heb er een hele werkdag op zitten, Bluetooth en WiFi aan en 76% over nu nog.
Je merkt wel dat het iets trager is, maar daarom is het ook nog een beta
Papa, m'n vriendin en zelfs m'n opa hebben allen een iPhone (4)quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb trouwens een iPhone-familie. Zowat elk neefje/nichtje/oom/tante heeft een iPhone.
Daar zit ik nu - met iOS6 gisteren gerestored en 100% om half 9 vanmorgen - met m'n 4S al op...quote:Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
klopt jouwne doet iets niet goed dan. Heb er een hele werkdag op zitten, Bluetooth en WiFi aan en 76% over nu nog.
Kan dat niet al zonder simkaart?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:51 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik hoop dat ik morgen mijn nano-simkaartje heb, dan kan ik (eindelijk) m'n nieuwe iPhone 5 aanzetten en instellen.
Ik heb gegoogled en kreeg verhalen te lezen dat de iPhone dan om de simkaart blijft vragen. Dus dat het geen zin heeft.quote:
Ik ga es kijken of ik ergens een nieuwe batterij uit kan halen...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn 4s zit met ios 7 sinds vanaochtend half 8 nu op 84%. Wifi aan, 15 minuten GPS aangehad, regelmatig mail en wat webactiviteiten checken.
Dat was gelijk aan wat er met iOS6 gebeurde.
Zet je WiFi eens aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef braddofiel het volgende:
Hoe krijgen sommigen het eigenlijk voor elkaar om met 3G aan de hele dag met je iPhone te kunnen doen? Ik kan dat met mijn iPhone 4 echt niet, terwijl ik altijd apps afsluit, helderheid op 50% heb staan, wifi uit heb staan, bluetooth uit heb staan en weet ik het allemaal.
Gelukkig heeft KPN hier edge wat het gelukkig niet echt noodzakelijk maakt om de hele dag 3G aan te hebben, maar toch.
FB en whatsapp vreten heel veel batterij + slecht/minder bereik ook wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef braddofiel het volgende:
Hoe krijgen sommigen het eigenlijk voor elkaar om met 3G aan de hele dag met je iPhone te kunnen doen? Ik kan dat met mijn iPhone 4 echt niet, terwijl ik altijd apps afsluit, helderheid op 50% heb staan, wifi uit heb staan, bluetooth uit heb staan en weet ik het allemaal.
Gelukkig heeft KPN hier edge wat het gelukkig niet echt noodzakelijk maakt om de hele dag 3G aan te hebben, maar toch.
Ja dat heb ik thuis meestal, maar dat maakt niet echt een verschil eigenlijk?quote:
Facebook gebruik ik bijna nooit en WhatsApp zo nu en dan eventjes, maar meestal gebruik ik iMessage.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
FB en whatsapp vreten heel veel batterij + slecht/minder bereik ook wel.
Dat had ik dus ook, de helft van de mapjes werden maar teruggezet. Maar snel weer terug naar iOS 6.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Terugzetten van een iOS7 reservekopie (in de hoop dat ie dan beter zou lopen) is verre van succesvol. Blijft maar restarten en dan zijn nog niet eens alle apps teruggezet... Ik ga weer terug naar iOS 6.
Wat is deze, je had niet zoveel geld waardoor je je iPhone 4 met een case zo sterk als een bankkluis beschermde, en nu heb je binnen no-time alweer de iPhone 5?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:11 schreef Brummetje_ het volgende:
Jaaaa, iPhone 5 is geďnstalleerd en its working! Gelijk naar de stad geracet voor een case en screenprotector.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |