Dat soort mensen moet het rijbewijs afgenomen worden.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nou, gelukkig heeft Sherlock hier de borden gevolgd
![]()
Wat moet je anders doen dan? Een gesloten tunnel inrijden? De borden gewoon negeren? En dan nog, who the hell cares?!
Hehehe gewoon het 'kijk-ons-eens-knus-huiselijk-en-burgerlijk-zijn'-syndroom.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet het rijbewijs afgenomen worden.
In paniek raken omdat een tunnel dicht is![]()
En waarom slapen ze in een mand? Zijn het toevallig die furries Kevin en Melanie
Je kunt je wall zo instellen dat IEDEREEN de berichten kan zien. (a tm z)quote:Op zondag 16 juni 2013 10:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ken Facebook niet, alleen van de verhalen.
Maar is zo dat een contact iets bij jou iets kan posten en dat iedere contact van jou dat weer kan zien?
Dus persoon A heeft contacten A1 A2 A3 en B (jij)
Jij bent B met de contacten B1 B2 B3
A post iets bij jou (B) zonder dat jij dat weet, en vervolgens zien de personen B, B1, B2, B3 dat maar de personen A1 A2 A3 weer niet?
En kan jij (B) dat dan wel verwijderen of ben je reddeloos overgeleverd aan de grillen van A?
Verschrikkelijk dit soort dingen. Waarom posten mensen dat toch.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:13 schreef Burner82 het volgende:
Ow jee, het is vaderdag.....
[ afbeelding ]
Belangrijke aanvulling in deze is nog wel dat er wel altijd staat wanneer je zelf iets gepost hebt, dus persoon A kan nooit NAMENS persoon B posten.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:16 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Je kunt je wall zo instellen dat IEDEREEN de berichten kan zien. (a tm z)
OF voor je eigen vrienden en hun vrienden. (b1 b2 b3 en a1 a2 a3 etc)
OF dat alleen jouw vrienden de berichten zien. (b1 b2 b3)
OF dat alleen jij de berichten van anderen op je wall kunt zien. (b)
OF je kunt aparte groepen maken waar je bepaalde mensen in zet. (b1 b3 b7 b19)
Je kunt zelf alles op je eigen wall verwijderen maar hebt geen controle over de privacyinstellingen van je vriend. Dus als A alles open heeft staan, en jij post iets op zijn wall, dan ben je overgeleverd aan A zijn instellingen.
Edit: of het moet ondertussen weer veranderd zijn, dan vult iemand het hier wel aan, ik heb mijn account een paar maanden geleden opgezegd THANK GOD !!! #yolo![]()
![]()
Altijd een beetje pijnlijk als je nog wel een vader hebt maar daar geen contact meer mee hebt omdat het een klootzak is. Maar ja als je dat in een reactie zet ben je wel een beetje een buzzkillerquote:Op zondag 16 juni 2013 10:13 schreef Burner82 het volgende:
Ow jee, het is vaderdag.....
[ afbeelding ]
Nou, precies dat! Het betreffende plaatje staat idd in mijn timeline, denk nog over een passende reactie wb mijn levende maar niet in mijn leven zijnde pa.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Altijd een beetje pijnlijk als je nog wel een vader hebt maar daar geen contact meer mee hebt omdat het een klootzak is. Maar ja als je dat in een reactie zet ben je wel een beetje een buzzkiller
Edit: ik bedenk me net: het is echt vaderdag
Of gewoon maar negeren? Of maar helemaal uit je contactenlijst flikkeren?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou, precies dat! Het betreffende plaatje staat idd in mijn timeline, denk nog over een passende reactie wb mijn levende maar niet in mijn leven zijnde pa.
Je houdt geen contacten over johquote:Op zondag 16 juni 2013 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of gewoon maar negeren? Of maar helemaal uit je contactenlijst flikkeren?
Ik heb me er zojuist even in verdiept. Ik vind pedofilie acceptabeler.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:10 schreef formerjellybean het volgende:
furries waar je die dierenpakken draagt ?? Dat is wel heel triest
Ja Piet, beter opletten voortaan! Want de ene dag 30 en de andere dag 14 graden kan natuurlijk niet hè..quote:Kan iemand mij vertellen wanneer het deze week goed weer gaat worden? 33 graden met onweer en regen noem ik niet goed namelijk!!! Mensen moeten echt beter het weer kijken want een dag later is het 14 graden. :-/
Enig idee hoe duur geboortekaartjes kunnen zijn? Dat bedrag kan je dan beter aan andere dingen voor je kind besteden. Niet iedereen hecht evenveel waarde daaraan.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:31 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh en onze ''nieuwe moeder'' had geen geld voor geboortekaartjes. Een vriendin van mij kreeg een stukje geprint papier thuis met wat tekst incl spelfouten.
Hoe de fuck wil dat mens haar kind gaan betalen??
Tsjee, geen geld voor kaartjes? Online kun je kaartjes maken voor echt een habbekrats.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:31 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh en onze ''nieuwe moeder'' had geen geld voor geboortekaartjes. Een vriendin van mij kreeg een stukje geprint papier thuis met wat tekst incl spelfouten.
Hoe de fuck wil dat mens haar kind gaan betalen??
www.pcleek.com/tips-onlin(...)-verzoeken-blokkerenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef vencodark het volgende:
Iemand postte laatst hoe je die uitnodigingen van Apps voor spellen kunt blokkeren. Hoe zat dat?
Geboortekaartjes zijn speciaal, daar reserveer je desnoods wat geld voor. En voor een paar tientjes heb je al een mooie herinnering voor later.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enig idee hoe duur geboortekaartjes kunnen zijn? Dat bedrag kan je dan beter aan andere dingen voor je kind besteden. Niet iedereen hecht evenveel waarde daaraan.
Ik vind ze leuk, ik bewaar zequote:Op zondag 16 juni 2013 16:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enig idee hoe duur geboortekaartjes kunnen zijn? Dat bedrag kan je dan beter aan andere dingen voor je kind besteden. Niet iedereen hecht evenveel waarde daaraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |