Maar de mensen die gewoon haar feliciterenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:39 schreef kami124 het volgende:
[..]
mooie troll. Ik zou er zelf onder zetten: obvious troll is obvious.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:09 schreef ElizabethR het volgende:
Zo kun je inderdaad altijd wel een excuus verzinnen als je moddervet bent.
Oh, en ik haat de hashtag nu al bah!!
[ afbeelding ]
Zo dik was Miss Piggy nou ook weer nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:09 schreef ElizabethR het volgende:
[ afbeelding ]
Heel opdringerig inderdaad. Net alsof het leven uit enkel Facebook bestaat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:21 schreef ArtemisQ het volgende:
Facebookergernis: ben je een weekendje weg ofzo, geen computer bij de hand, dus paar dagen geen facebook checken, krijg je een mailtje van Facebook dat je 'Meldingen hebt gemist die je misschien zijn ontgaan'. Heb ik gelijk minder zin om daarna wél facebook te bezoeken..
Zo kreeg een broer n paar keer een "uitnodiging" van een bekende waar hij helemaal géén vrienden mee was ..... Maar daar kon die bekende niks aan doen ....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel opdringerig inderdaad. Net alsof het leven uit enkel Facebook bestaat.
Zo hebben vrienden mij blijkbaar uitgenodigd om te gaan Facebooken. Misschien doordat Facebook de contactenlijst van iemand scant ofzo.
Ik heb geen Facebook maar ik kreeg om de week steeds een mailtje van Facebook dat ik nog openstaande uitnodigingen had staan en dat ik via het aanmaken van een profiel contact kon gaan onderhouden met die mensen.
wtf?
En dan heb je nog wel de opt-out: je moet dus expliciet aan facebook opgeven dat je geen herinneringen meer wilt ontvangen op dat specifieke mailadres.
Herinneringen waar je uberhaupt nooit om hebt gevraagd.
Waarschijnlijk heeft die bekende in Facebook geklikt op "zoek contacten via e-mail" of iets dergelijks. Dan hengelt hij je hele contactenlijst uit je mailbox en krijgen al die mensen (familie, vrienden, collega's, marktplaatsverkopers) een vriendschapsverzoek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:36 schreef maily het volgende:
[..]
Zo kreeg een broer n paar keer een "uitnodiging" van een bekende waar hij helemaal géén vrienden mee was ..... Maar daar kon die bekende niks aan doen ....
jepquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:33 schreef Operc het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die bekende in Facebook geklikt op "zoek contacten via e-mail" of iets dergelijks. Dan hengelt hij je hele contactenlijst uit je mailbox en krijgen al die mensen (familie, vrienden, collega's, marktplaatsverkopers) een vriendschapsverzoek.
Zie post #78quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:39 schreef DW457 het volgende:
En je kan de gebruikers van FB nu ook in hokjes indelen:
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:56 schreef Splutje het volgende:
Fuckt jullie Facebook hem ook vandaag? Staat telkens iets anders bovenaan, vaak iets van een uur of 8 geleden
Ook als je deze link volgt?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:56 schreef Splutje het volgende:
Fuckt jullie Facebook hem ook vandaag? Staat telkens iets anders bovenaan, vaak iets van een uur of 8 geleden
Ja dat was het dus, geen idee waarom ie soms terugschiet naar Topverslagenquote:
Geen idee... Heb er ook last van... Gaat soms eens per 2 weken, soms per dag.. terug naar topverslagen ipv gewoon meest recentquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja dat was het dus, geen idee waarom ie soms terugschiet naar Topverslagen
Zo gezellig dat je op fb zitquote:Lekker met henk, henk, henk en henk gebbqd en nu lekker buiten zitten met de terras verwarmers #gezellig!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:51 schreef JaqenHghar het volgende:
Meisje post dit op de tijdlijn bij haar vriendje, openbaar.
[ afbeelding ]
En binnen een week knallende ruziequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:30 schreef Knijpflesje het volgende:
En hier is weer een update van Melanie en Kevin!
[ afbeelding ]
En ze hebben elkaar gisteren voor t eerst gezien, hebben nu 3 weken... en nu zijn ze verloofd en dr moeder vind t goed. En ze zien elkaar wss 1x per maand. Holy fuck.
Noem me ouderwets, maar ze hebben al 3 weken iets met elkaar, maar ze hebben elkaar gisteren voor het eerst gezien? Whut?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:30 schreef Knijpflesje het volgende:
En hier is weer een update van Melanie en Kevin!
En ze hebben elkaar gisteren voor t eerst gezien, hebben nu 3 weken... en nu zijn ze verloofd en dr moeder vind t goed. En ze zien elkaar wss 1x per maand. Holy fuck.
Tja ik en mn vriend hebben ook wat maar die heb ik van tevoren al een paar x gezien. =P Maarja Internet enzo hé. Ikzelf zie liever eerst de persoon een paar keer voordat ik een relatie wil.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar ze hebben al 3 weken iets met elkaar, maar ze hebben elkaar gisteren voor het eerst gezien? Whut?
Het zijn fervent WOW'ers en ze meeten elkaar daar? Ik ben FOK!er en heb dus bij voorbaat geen recht van spreken, maar ik vind dit wel redelijk bizar..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Tja ik en mn vriend hebben ook wat maar die heb ik van tevoren al een paar x gezien. =P Maarja Internet enzo hé. Ikzelf zie liever eerst de persoon een paar keer voordat ik een relatie wil.
Het scheelt natuurlijk of ze twaalf zijn of twintig.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het zijn fervent WOW'ers en ze meeten elkaar daar? Ik ben FOK!er en heb dus bij voorbaat geen recht van spreken, maar ik vind dit wel redelijk bizar..
Bedoel je 'lind' of bedoel je dat deze Peter een roze lintje opdraagt aan álle kankerslachtoffers terwijl roze alleen voor borstkanker staat?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:48 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Wie het ziet krijgt een Like
Afgezien van dat 'roze', bedoel ik inderdaad 'Lind'. Maar sowieso wordt ik doodmoe van dit soort shit.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bedoel je 'lind' of bedoel je dat deze Peter een roze lintje opdraagt aan álle kankerslachtoffers terwijl roze alleen voor borstkanker staat?
Ik kreeg leukemie van dit plaatje.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:48 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Wie het ziet krijgt een Like
Mehh het is slechter dan wat er op mijn tijdlijn voorbij komt maar hier is wel makkelijker op te reageren.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Afgezien van dat 'roze', bedoel ik inderdaad 'Lind'. Maar sowieso wordt ik doodmoe van dit soort shit.
Zou posten wanneer ik hem zag.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Als je dat in een reactie zet heb je ruzie denk ik
De clue van je grap ontgaat me even.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik postte een plaatje van Conimex Leuke Mie Nestjes.
Dag later was mijn Facebook gehackt.
leuke-mie nestjesquote:
Nee t zijn Furries. Maar dat mens ging elk forum af alleen om een relatie te krijgen en als ze er geen had ging ze weer weg naar een ander forum.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het zijn fervent WOW'ers en ze meeten elkaar daar? Ik ben FOK!er en heb dus bij voorbaat geen recht van spreken, maar ik vind dit wel redelijk bizar..
En sowieso, dat er verschillende vormen en groottes bestaan zegt natuurlijk niets over je hoeveelheid 'stijl' als je een grotere vorm hebt. Waarom plaatsen mensen zulke onzin.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:09 schreef ElizabethR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2013 08:43 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Nee t zijn Furries. Maar dat mens ging elk forum af alleen om een relatie te krijgen en als ze er geen had ging ze weer weg naar een ander forum.
Nou, gelukkig heeft Sherlock hier de borden gevolgdquote:Na een super gezellige avond heb ik terug gereden vanuit Zwijndrecht, Henk half in slaap gevallen en was de tunnel dicht ik in paniek maar gewoon de borden gevolgd en nu lekker in ons mandje slaap lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |