quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Je was me serieus 3 seconden voor...
Okequote:Op donderdag 13 juni 2013 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn kamer opruimen en uitsoppen. Ik kan het niet langer uitstellen.
Daarbij verveel ik me ook. Ik moet echt wat met mijn leven gaan doen.
Zoek er nog een hobby bij, of ga meer naaienquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn kamer opruimen en uitsoppen. Ik kan het niet langer uitstellen.
Daarbij verveel ik me ook. Ik moet echt wat met mijn leven gaan doen.
Heb geen ruimte meer voor nog meer hobby's. Er is niet zoveel ruimte op 17m2 op alle hobby's op te bergen...quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoek er nog een hobby bij, of ga meer naaien
Neem een hobby die je 's avonds naar huis kan sturenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb geen ruimte meer voor nog meer hobby's. Er is niet zoveel ruimte op 17m2 op alle hobby's op te bergen...
Ik doe mijn best daarin, maarja...quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neem een hobby die je 's avonds naar huis kan sturen
Ik heb een nieuwe hobbyquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe mijn best daarin, maarja...
Je wilt een affaire met een man?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe hobby
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-lesbische-seks.html
Dat plaatje ook
[ afbeelding ]
Nee een hobby voor jouquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilt een affaire met een man?
uhm nee ik val op mannen. Ookal zou ik een triootje met een vrouw erbij nooit uitsluiten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee een hobby voor jou
Ik heb helemaal niks met mannen
Ik kan een goed uitziende man goed inschatten op z'n uiterlijk en zal dat ook zeker doenkan het ook waarderen, maar zoenen/seks met een vent
![]()
![]()
Ik vond met vrouwen al een hele stap![]()
(garpje
)
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm nee ik val op mannen. Ookal zou ik een triootje met een vrouw erbij nooit uitsluiten.
En lesbisch worden kan altijd nog.
Zo gaat het idd in mijn hoofd op dit moment.quote:
Ik zeg doen! Dan maak je die man vast gelukkigquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm nee ik val op mannen. Ookal zou ik een triootje met een vrouw erbij nooit uitsluiten.
En lesbisch worden kan altijd nog.
Klopt, je hebt al wel vaker zo hard moeten schijtenquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb sinds gisteravond de hele tijd een deja-vu gevoel, alsof ik dingen al vaker heb meegemaakt. Het moet niet gekker worden.
Wolf zet die troll van je eens buiten!quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klopt, je hebt al wel vaker zo hard moeten schijten.
Je stijgt nu in m'n achting, dat snap je wel natuurlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb sinds gisteravond de hele tijd een deja-vu gevoel, alsof ik dingen al vaker heb meegemaakt. Het moet niet gekker worden.
Dat is een serieuze aandoening! Heb ik ook wel eens last van. Dan weet ik wat ik bedoel, maar kan ik het alleen niet benoemen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:34 schreef Lamabal het volgende:
Deze weet ik maar kan de naam niet bedenken
Volgens mij quote je de verkeerde postquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je stijgt nu in m'n achting, dat snap je wel natuurlijk
Dat dacht ik ook al, maar ik snap wat hij bedoelt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde post
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
yeah rightquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef wolfrolf het volgende:
*mep* *beuk*
Sorry! Mijn huistroll was van zijn ketting ontsnapt.
Vanaf nu alleen nog maar kwaliteitsposts van mij.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ik je langer ken dan vandaag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom twijfel je aan mijn eerlijkheid ; (
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tijd om een horloge te kopenquote:
Uit welke eeuw kom jij dan? Horlogequote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uit welke eeuw kom jij dan? Horloge
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uit welke eeuw kom jij dan? Horloge
Jij snapt 'tquote:
niet als je dat tijdens een halve finale en een finale van de champions league tig keer voorbij hebt horen komen in het stadionquote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben te goed voor deze wereld. Ik heb iedereens afwas gedaan, omdat het serieus weer overal stond behalve schoon in de kast.
Nu weer verder met mijn kamer. Lange leve zomerschoonmaak!
Ik dacht dat jij wel van vlammen hield.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat is dit nu weer voor kutplaat?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van vlammen hield.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat is dit nu weer voor kutplaat?
heb ook net de afwas gedaan. Die pan van vorige week dinsdag werd nu toch wat opdringerigquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben te goed voor deze wereld. Ik heb iedereens afwas gedaan, omdat het serieus weer overal stond behalve schoon in de kast.
Nu weer verder met mijn kamer. Lange leve zomerschoonmaak!
OMGquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb ook net de afwas gedaan. Die pan van vorige week dinsdag werd nu toch wat opdringerig
het was een beetje een hectische week in huize Againzender, dit is echt extreem hier in huis. Gelukkig heeft mama AZ nu migraine, dus dat wordt weer een puinhoop. Morgenschoolreisje, volgende week Roel jarig, alles nog regelen voor de vakantie. Argh!quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OMGDat laat ik nooit toe hier, dan heb ik het allang afgewassen... En als het van een huisgenoot is dan heb ik het ook al gedaan.
Zolang de afwas je nog niet tegemoet komt lopen kan het allemaal bestquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb ook net de afwas gedaan. Die pan van vorige week dinsdag werd nu toch wat opdringerig
dagboek.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Lange leve wekelijkse zomerschoonmaak!
Ik mag jou niet zo vandaag.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag jou niet zo vandaag.
[/dagboek]
NOS op 3twitter:nosop3 twitterde op donderdag 13-06-2013 om 17:52:03AMERIKAANSE MARINE VERSTUURT BERICHTEN NIET MEER ZO http://t.co/5U2WaFXRGC reageer retweet
Mijn hemelquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:25 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)rikaanse-marine.htmlNOS op 3twitter:nosop3 twitterde op donderdag 13-06-2013 om 17:52:03AMERIKAANSE MARINE VERSTUURT BERICHTEN NIET MEER ZO http://t.co/5U2WaFXRGC reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Wat een klapjosti-organisatie.
Man man man NOSop3 moeten ze echt opdoeken. Het jeugdjournaal heeft nog meer niveau.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:25 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)rikaanse-marine.htmlNOS op 3twitter:nosop3 twitterde op donderdag 13-06-2013 om 17:52:03AMERIKAANSE MARINE VERSTUURT BERICHTEN NIET MEER ZO http://t.co/5U2WaFXRGC reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Wat een klapjosti-organisatie.
je zei komkommerquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:01 schreef minthy het volgende:
Komkommertijd, een jaarlijks terugkerend verschijnsel
Oei, das wel erg grof gemalen!!quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde peper malen boven mijn aardappels, draai ik schijnbaar verkeerd, flikkert de hele inhoud van de peperbus in mijn pan.
Die snap ik ff nietquote:
Mooi tijdstip wel, gefeliciteerd met deze prestatie.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi tijdstip wel, gefeliciteerd met deze prestatie.
Nee, hoezo? stage van 7.30-16.00quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij zit dagelijks van 9.30 tot 22.10 op school?
#moethemnogsteedsgaanzienquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Star Trek into darkness daarnet voor de 2e keer gezien
#fanboi
Absoluut een biosbezoekje waard. Ik weet alleen niet of je het 3D zal kunnen waarderen. Ik zelf heb het met een 2D bril gekekenquote:
Ik wacht tot er een niet 3d versie is, dus denk pas als er bdr is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Star Trek into darkness daarnet voor de 2e keer gezien
#fanboi
Wil `m eigenlijk ook gewoon in 2D zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Absoluut een biosbezoekje waard. Ik weet alleen niet of je het 3D zal kunnen waarderen. Ik zelf heb het met een 2D bril gekeken
#3D-is-kut
Niet uitzonderlijk rond deadlines helaasquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij zit dagelijks van 9.30 tot 22.10 op school?
Ben ik blij dat ik van school af benquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet uitzonderlijk rond deadlines helaas
Hier wel,als ik het goed heb tenminstequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef ddx het volgende:
Toch best erg dat Star Trek nergens in 2d draait....
quote:
Nee, net pas ingeschakeld. Waar/wat live dan?quote:
Iddquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet uitzonderlijk rond deadlines helaas
Afhakers uit de groep trappen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Nee, net pas ingeschakeld. Waar/wat live dan?
[..]
IddKlassenproject, en met een klein gedeelte tot zo laat gebleven. De rest is zo kut om eerder weg te gaan
![]()
quote:
Het was ook wel gezelligquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Afhakers uit de groep trappen.
En eigenlijk is een nachtje doorhalen met een projectgroep eigenlijk wel gezellig en productief
Whehe dat is minderquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het was ook wel gezellig
Probleem is nu alleen dat ik morgen om 9.30 een herkansing heb waarvoor ik vanmiddag/vanavond wilde leren. Moet dus zometeen nog
Moi eem!quote:
quote:
Yup. Het is wel smullen hoor in 2D 4K IMAXquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef ddx het volgende:
Toch best erg dat Star Trek nergens in 2d draait....
Goed bezig!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
hoi, ik leef ook nog. morgen kaartje voor het zoveelste concert van dit jaar....de Jeugd v Tegenwoordig![]()
ja, t begint nu een beetje extreme vormen aan te nemen....quote:
Misschien dat ik nog een aantal mensen zo gek ga krijgen om mee te gaan naar de nieuwe tour van De Staat, verder he-le-maal niets dit jaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, t begint nu een beetje extreme vormen aan te nemen....
januari: enter shikari
april: ...and you will know us by the trail of dead
mei: audio adam (bevrijdingsfestival)
juni: muse, limp bizkit, between the buried and me, soulfly
juli: skunk anansie
september: deftones, de staat, therapy? (op Freeze, nog geen kaartje)
oktober: editors
november: electric six
december: de jeugd van tegenwoordig (nog geen kaartje)
hoop dat er niet alteveel meer bijkomt.......maar als er wat leuks komt wil ik wel gaan...
m'n broertje wilde mee, dus daar heb ik een verjaardagscadeau van gemaakt. zou eigenlijk 19sept gaan, dan was ik toch al bij Nijmegen, maar uitverkocht. gelukkig extra concert op de 18e. dus extra vakantiedag aangevraagd en een dagje eerder naar nijmegen. kost me dus niks aan treinkaartjes want ik zou toch al gaan. en anders was ik naar een later concert in Sneek gegaan, december ofzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog een aantal mensen zo gek ga krijgen om mee te gaan naar de nieuwe tour van De Staat, verder he-le-maal niets dit jaar
Edit: en Melrose natuurlijk![]()
ben je nog een beetje vochtig?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Net gedouched en nu beginnen met leren![]()
mmmmmm, ik ben dol op natte veertjesquote:
Dus je was net naakt ook, en zo...quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Net gedouched en nu beginnen met leren![]()
Thanks voor het aanbod, maar het wordt sowieso Zwolle of Deventerquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
m'n broertje wilde mee, dus daar heb ik een verjaardagscadeau van gemaakt. zou eigenlijk 19sept gaan, dan was ik toch al bij Nijmegen, maar uitverkocht. gelukkig extra concert op de 18e. dus extra vakantiedag aangevraagd en een dagje eerder naar nijmegen. kost me dus niks aan treinkaartjes want ik zou toch al gaan. en anders was ik naar een later concert in Sneek gegaan, december ofzo
en De Staat, je bent welkom in Nijmegen hoor18-9 in Doornroosje, de zaal waar ik mijn allereerste concert zag. President of the USA in 2005
Deventer Burgerweeshuis? schijnt goede locatie te zijn. IJsselhallen zou ik ook niet doen, als t nou Hedon was. Komen helaas niet naar Leeuwarden, maar Groningen en Sneek zouden goede opties zijn als Nijmegen niet zou lukkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks voor het aanbod, maar het wordt sowieso Zwolle of Deventer![]()
Ik hoop op die laatste, de IJsselhallen in Zwolle lijkt me niet echt een toplocatie
Jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus je was net naakt ook, en zo...![]()
Tering. Moeilijk vak?
Klopt, daar zijn we de vorige keer ook geweest. Niet al te groot, tof sfeertje!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Deventer Burgerweeshuis? schijnt goede locatie te zijn. IJsselhallen zou ik ook niet doen, als t nou Hedon was. Komen helaas niet naar Leeuwarden, maar Groningen en Sneek zouden goede opties zijn als Nijmegen niet zou lukken
Oefquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja
Mwah, valt wel mee. Gewoon een kwestie van alles kennen dus de sheets enzo maar even bekijken.
Nacht zonder slaap dus?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja
Mwah, valt wel mee. Gewoon een kwestie van alles kennen dus de sheets enzo maar even bekijken.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar naar bed, dromen van een doorweektje oranje vogel![]()
slaap lekker allemaal
Neuhquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef![]()
![]()
Krijg je de info er überhaupt nog in na zo'n lange dag?
Nee, ga wel slapen gewoon.quote:
Da's waar en groot gelijk ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NeuhBeter iets dan niets iig.
[..]
Nee, ga wel slapen gewoon.
Volgens mij kun je dan beter nu slapen en morgenochtend vroeg nog wat studerenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NeuhBeter iets dan niets iig.
[..]
Nee, ga wel slapen gewoon.
Dat werkte hier nooit, ben meer een avondmensquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan beter nu slapen en morgenochtend vroeg nog wat studeren
Ik allebei wel op zich, maar ik heb afgelopen nacht ook maar 6u geslapen, dus dan ga ik liever nu door dan dat ik morgen er nog vroeger uit moet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat werkte hier nooit, ben meer een avondmens
Dit jaquote:
De nachten slaap duren hier weer 6u, ben er blij meequote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik allebei wel op zich, maar ik heb afgelopen nacht ook maar 6u geslapen, dus dan ga ik liever nu door dan dat ik morgen er nog vroeger uit moet.
9.30, dus wekker om 7.45quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
De nachten slaap duren hier weer 6u, ben er blij mee![]()
Moet je vroeg? Dit ivm duimen enzulks...
Oi, wat'n tied'n...quote:
Liefquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Oi, wat'n tied'n...
Ik zal zo wel even in voren duimen
Handige app voor jou en wolfrolf?quote:
VETquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Handige app voor jou en wolfrolf?
[ afbeelding ]
ow, hoe was Fredje D en zn bandje?quote:
Ja was fucking vetquote:
las gisteren ook dat Fredje zondag door z'n rug is gegaan en het doktersadvies had gekregen maandag helemaal niet op te treden, wellicht dat het daardoor toen wat mat was. was woensdag in Grunn iig niets van te merken en gisteren blijkbaar ook niet. Hebben jullie wel Nookie gekregen btw?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja was fucking vet
Begon een beetje lauw, maar op een gegeven moment ging het helemaal losIk stond gelukkig vooraan en had geen last van al dat moshpit tuig
Zang was idd wat zacht, maar in tegenstelling tot de recensies en andere dingen die ik gehoord heb, leek de band het wel naar z'n zin te hebben
Heb nog een drumstokje gevangen
En een vriend en vriendin van me hebben allebei een plectrum
Jup wij hadden wel Nookiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
las gisteren ook dat Fredje zondag door z'n rug is gegaan en het doktersadvies had gekregen maandag helemaal niet op te treden, wellicht dat het daardoor toen wat mat was. was woensdag in Grunn iig niets van te merken en gisteren blijkbaar ook niet. Hebben jullie wel Nookie gekregen btw?
edit: ja, Nookie en Killing in the name of volgens setlist.fm. allebei wel in tilburg en den haag, niet in grunn. bah
nja, ik voel me een beetje genaaid. 3 concerten, 2x nookie en killing in the name en op mijn concert niet, alleen Tool-cover. en we hadden ook nog eens geen voorprogramma. eigenlijk wil ik gewoon een 10tje van mn geld terug!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup wij hadden wel Nookie
En hoewat een plaat blijft dat
Wij hadden (gelukkig) ook geen voorprogrammaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik voel me een beetje genaaid. 3 concerten, 2x nookie en killing in the name en op mijn concert niet, alleen Tool-cover. en we hadden ook nog eens geen voorprogramma. eigenlijk wil ik gewoon een 10tje van mn geld terug!
nja, ik moest 1x wel lachen. ze hadden Opiate van Tool gespeeld en toen werd gevraagd wie dat nummer kende. gingen weinig handen omhoog. vervolgens ouwehoert ie wat en spelen ze een kleine stukje van Taylor Siwft's I knew you were troublequote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij hadden (gelukkig) ook geen voorprogramma![]()
Tool is wel vet
Wes ging op een gegeven moment allemaal Metallica riffs spelenook wel geinig
Maar geen Nookie is wel balen
En er stond een chick bij ons op het podium, damn die was lekkeren dat zag Fred ook
(stonden 2 meiden, 1 manwijf en dus die lekkere, die manwijf kreeg alleen maar aandacht als er gegrunt moest worden
)
Lekker professioneel iddquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:59 schreef Pino112 het volgende:
Hihaho. De NOS heeft een cabaretier in dienst ofzo.
http://nos.nl/artikel/517995-what-the-hek-600-km-langs-spoor.html
Of iemand die bij NOS op 3 werkt.
Man man man.
En dan staat 't nog niet eens in de categorie "opmerkelijk".quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:59 schreef Pino112 het volgende:
Man man man.
Coen en Sander zijn de eersten die vanaf Pinkpop komen, daarna gaan ze weer terug naar H'sum voor Bart... en vervolgens weer Veenstra vanaf Pinkpop (niet echt EW dus vanavond volgens mij), waarna Rob weer vanuit Hilversum komt, geen probleem dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Is vanmiddag wel Stenders er? (gezien Pinkpop)
Gelukkigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Coen en Sander zijn de eersten die vanaf Pinkpop komen, daarna gaan ze weer terug naar H'sum voor Bart... en vervolgens weer Veenstra vanaf Pinkpop (niet echt EW dus vanavond volgens mij), waarna Rob weer vanuit Hilversum komt, geen probleem dus.
Elk weertype is ideaal naaiweerquote:
Niet als de zon de hele tijd schijnt, wordt het erg ondragelijk warm op de naaikamer.quote:
Lekker toch? Naaizweet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet als de zon de hele tijd schijnt, wordt het erg ondragelijk warm op de naaikamer.
Buiten naaienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet als de zon de hele tijd schijnt, wordt het erg ondragelijk warm op de naaikamer.
Dan is het juist toch wel soep? Beetje drab met wat balletjes, vermicelli en andere stukjes?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
En verdomme, wat zou ik een moord doen voor een fatsoenlijke drol
T'is nog steeds niet veel soeps...
Goed puntquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:24 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dan is het juist toch wel soep? Beetje drab met wat balletjes, vermicelli en andere stukjes?
Op zich wel redelijk denk ik.. Kan 100 punten behalen en bij 55 heb ik voldoendequote:
Afgelopen zaterdag de tweede keer gezien, geweldigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Kan ik mij goed voorstellen.
Ik heb ze eenmaal gezien met Night of the Proms ().
volgens mij heb je daar inderdaad zo'n accent voor nodigquote:
Wacht, ik bel het SMC even.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:59 schreef Pino112 het volgende:
Man man man.
Iddquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij heb je daar inderdaad zo'n accent voor nodig
Gaafquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
IddVooral hier populair. Eind augustus altijd bij de Oranjefeesten hier in't dorp. Dit jaar iets van 140 deelnemers
hopelijk wel de album versie, en niet de ingekorte!quote:
Heb nog nooit de albumversie op de radio gehoordquote:
toen die net op single uit was wel....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb nog nooit de albumversie op de radio gehoord(behalve in de VS)
glijdt het dan beter?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
Beste beslissing van vandaag: Purol meegenomen naar m'n werk
quote:
Ik dacht in eerste instantie ook dat dit hem wasquote:
Ja dramaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie ook dat dit hem was
En hij heeft een feestje dus denk dat zijn stem weer naar de maan is dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoor het alweer, maandag wordt het weer WAT EEN WEEKENDvoor Domien
Dat komt van de hooikoorts hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En hij heeft een feestje dus denk dat zijn stem weer naar de maan is dan.
Idd, af en toe vraag ik me af wat er mis is met die gozerquote:
Het is geen leeftijdsdingetje. Ik denk dat het te maken heeft met smaak.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, af en toe vraag ik me af wat er mis is met die gozer![]()
![]()
Hij denkt dat het echt is, maar de symptomen manifesteren zich wel opvallend vaak op de maandagochtendquote:
Ja maar hallo, Private Dancer een GP noemenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:53 schreef minthy het volgende:
Nou ging het toch best lang goed, dat pathetische gepis op Domien...![]()
Damn. Dat is wel een faal GP idd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar hallo, Private Dancer een GP noemen
Hallo verder![]()
Er zit toch een productieteam achter? Waarom dan zo op de man spelen? En als je dat nummer van Tina Turner bedoelt, guilty as hellquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar hallo, Private Dancer een GP noemen
Hallo verder![]()
Hai wolfjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Damn. Dat is wel een faal GP idd.
Oh en hoi noesje
Kheb nieuwe oordruppels gehad bij de huisarzt... Duimen dat het werkt...
Tja dan moet je als DJ weigerenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zit toch een productieteam achter? Waarom dan zo op de man spelen? En als je dat nummer van Tina Turner bedoelt, guilty as hell![]()
Ook Goedemorgen
Ja weer een dolk in mijn oor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai wolfje![]()
Ik duim met je mee. Weer hetzelfde gelazer als een paar weken terug?
Volgens mij is alleen Stenders in de positie om zaken te weigeren, van die klapjosti wordt alles gepiktquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja dan moet je als DJ weigerenje gaat toch geen dingen verkondigen waar je het niet mee eens bent
Principes and what not
Maar klaarik zal zo wel weer moeten faxen naar Wolfje
een kleffe deegbal zonder vlees. Nee dank jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Vegetarische broodjes bapao ik wist niet dat die bestonden![]()
![]()
Stendersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen Stenders in de positie om zaken te weigeren, van die klapjosti wordt alles gepikt![]()
Heel veel plezier ermee, dat het maar een vaste consistentie mag hebben
Je pa kent de bandleden wel denk ik :pquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een kleffe deegbal zonder vlees. Nee dank je
en goedemiddag
bijna weekend
In het beste geval dit weekend 3x tennissen, in het slechtste geval 1x
Ohquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:15 schreef henkde_j het volgende:
Handsome Poets op mainstage?
[..]
Je pa kent de bandleden wel denk ik :p
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op zich wel redelijk denk ik.. Kan 100 punten behalen en bij 55 heb ik voldoende. 16 vragen met een score van 5 of 10 steeds. Afwachten maar.
Dat heb je wel eens gei..quote:
Met die opmerking heb ik me zojuist zeer geliefd gemaakt op het amerikaanse autoforumquote:
quote:takel wrote:
Gaat de peilstok wel makkelijk erin?
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd
Ik zou haar rakenquote:
M'n baas en ik hier ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:51 schreef Againzender het volgende:
verheug me nu al op de rijdende rechter
Nee joh, geeft nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!! Sorry dat ik die over het hoofd zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |