quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Je was me serieus 3 seconden voor...
Okequote:Op donderdag 13 juni 2013 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn kamer opruimen en uitsoppen. Ik kan het niet langer uitstellen.
Daarbij verveel ik me ook. Ik moet echt wat met mijn leven gaan doen.
Zoek er nog een hobby bij, of ga meer naaienquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn kamer opruimen en uitsoppen. Ik kan het niet langer uitstellen.
Daarbij verveel ik me ook. Ik moet echt wat met mijn leven gaan doen.
Heb geen ruimte meer voor nog meer hobby's. Er is niet zoveel ruimte op 17m2 op alle hobby's op te bergen...quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoek er nog een hobby bij, of ga meer naaien
Neem een hobby die je 's avonds naar huis kan sturenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb geen ruimte meer voor nog meer hobby's. Er is niet zoveel ruimte op 17m2 op alle hobby's op te bergen...
Ik doe mijn best daarin, maarja...quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neem een hobby die je 's avonds naar huis kan sturen
Ik heb een nieuwe hobbyquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe mijn best daarin, maarja...
Je wilt een affaire met een man?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe hobby
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-lesbische-seks.html
Dat plaatje ook
[ afbeelding ]
Nee een hobby voor jouquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilt een affaire met een man?
uhm nee ik val op mannen. Ookal zou ik een triootje met een vrouw erbij nooit uitsluiten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee een hobby voor jou
Ik heb helemaal niks met mannen
Ik kan een goed uitziende man goed inschatten op z'n uiterlijk en zal dat ook zeker doenkan het ook waarderen, maar zoenen/seks met een vent
![]()
![]()
Ik vond met vrouwen al een hele stap![]()
(garpje
)
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm nee ik val op mannen. Ookal zou ik een triootje met een vrouw erbij nooit uitsluiten.
En lesbisch worden kan altijd nog.
Zo gaat het idd in mijn hoofd op dit moment.quote:
Ik zeg doen! Dan maak je die man vast gelukkigquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm nee ik val op mannen. Ookal zou ik een triootje met een vrouw erbij nooit uitsluiten.
En lesbisch worden kan altijd nog.
Klopt, je hebt al wel vaker zo hard moeten schijtenquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb sinds gisteravond de hele tijd een deja-vu gevoel, alsof ik dingen al vaker heb meegemaakt. Het moet niet gekker worden.
Wolf zet die troll van je eens buiten!quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klopt, je hebt al wel vaker zo hard moeten schijten.
Je stijgt nu in m'n achting, dat snap je wel natuurlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb sinds gisteravond de hele tijd een deja-vu gevoel, alsof ik dingen al vaker heb meegemaakt. Het moet niet gekker worden.
Dat is een serieuze aandoening! Heb ik ook wel eens last van. Dan weet ik wat ik bedoel, maar kan ik het alleen niet benoemen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:34 schreef Lamabal het volgende:
Deze weet ik maar kan de naam niet bedenken
Volgens mij quote je de verkeerde postquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je stijgt nu in m'n achting, dat snap je wel natuurlijk
Dat dacht ik ook al, maar ik snap wat hij bedoelt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde post
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
yeah rightquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef wolfrolf het volgende:
*mep* *beuk*
Sorry! Mijn huistroll was van zijn ketting ontsnapt.
Vanaf nu alleen nog maar kwaliteitsposts van mij.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ik je langer ken dan vandaag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom twijfel je aan mijn eerlijkheid ; (
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tijd om een horloge te kopenquote:
Uit welke eeuw kom jij dan? Horlogequote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uit welke eeuw kom jij dan? Horloge
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uit welke eeuw kom jij dan? Horloge
Jij snapt 'tquote:
niet als je dat tijdens een halve finale en een finale van de champions league tig keer voorbij hebt horen komen in het stadionquote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben te goed voor deze wereld. Ik heb iedereens afwas gedaan, omdat het serieus weer overal stond behalve schoon in de kast.
Nu weer verder met mijn kamer. Lange leve zomerschoonmaak!
Ik dacht dat jij wel van vlammen hield.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat is dit nu weer voor kutplaat?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van vlammen hield.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat is dit nu weer voor kutplaat?
heb ook net de afwas gedaan. Die pan van vorige week dinsdag werd nu toch wat opdringerigquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben te goed voor deze wereld. Ik heb iedereens afwas gedaan, omdat het serieus weer overal stond behalve schoon in de kast.
Nu weer verder met mijn kamer. Lange leve zomerschoonmaak!
OMGquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb ook net de afwas gedaan. Die pan van vorige week dinsdag werd nu toch wat opdringerig
het was een beetje een hectische week in huize Againzender, dit is echt extreem hier in huis. Gelukkig heeft mama AZ nu migraine, dus dat wordt weer een puinhoop. Morgenschoolreisje, volgende week Roel jarig, alles nog regelen voor de vakantie. Argh!quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OMGDat laat ik nooit toe hier, dan heb ik het allang afgewassen... En als het van een huisgenoot is dan heb ik het ook al gedaan.
Zolang de afwas je nog niet tegemoet komt lopen kan het allemaal bestquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb ook net de afwas gedaan. Die pan van vorige week dinsdag werd nu toch wat opdringerig
dagboek.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Lange leve wekelijkse zomerschoonmaak!
Ik mag jou niet zo vandaag.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag jou niet zo vandaag.
[/dagboek]
NOS op 3twitter:nosop3 twitterde op donderdag 13-06-2013 om 17:52:03AMERIKAANSE MARINE VERSTUURT BERICHTEN NIET MEER ZO http://t.co/5U2WaFXRGC reageer retweet
Mijn hemelquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:25 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)rikaanse-marine.htmlNOS op 3twitter:nosop3 twitterde op donderdag 13-06-2013 om 17:52:03AMERIKAANSE MARINE VERSTUURT BERICHTEN NIET MEER ZO http://t.co/5U2WaFXRGC reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Wat een klapjosti-organisatie.
Man man man NOSop3 moeten ze echt opdoeken. Het jeugdjournaal heeft nog meer niveau.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:25 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)rikaanse-marine.htmlNOS op 3twitter:nosop3 twitterde op donderdag 13-06-2013 om 17:52:03AMERIKAANSE MARINE VERSTUURT BERICHTEN NIET MEER ZO http://t.co/5U2WaFXRGC reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Wat een klapjosti-organisatie.
je zei komkommerquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:01 schreef minthy het volgende:
Komkommertijd, een jaarlijks terugkerend verschijnsel
Oei, das wel erg grof gemalen!!quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde peper malen boven mijn aardappels, draai ik schijnbaar verkeerd, flikkert de hele inhoud van de peperbus in mijn pan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |