quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Je was me serieus 3 seconden voor...
Okequote:Op donderdag 13 juni 2013 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn kamer opruimen en uitsoppen. Ik kan het niet langer uitstellen.
Daarbij verveel ik me ook. Ik moet echt wat met mijn leven gaan doen.
Zoek er nog een hobby bij, of ga meer naaienquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn kamer opruimen en uitsoppen. Ik kan het niet langer uitstellen.
Daarbij verveel ik me ook. Ik moet echt wat met mijn leven gaan doen.
Heb geen ruimte meer voor nog meer hobby's. Er is niet zoveel ruimte op 17m2 op alle hobby's op te bergen...quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoek er nog een hobby bij, of ga meer naaien
Neem een hobby die je 's avonds naar huis kan sturenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb geen ruimte meer voor nog meer hobby's. Er is niet zoveel ruimte op 17m2 op alle hobby's op te bergen...
Ik doe mijn best daarin, maarja...quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neem een hobby die je 's avonds naar huis kan sturen
Ik heb een nieuwe hobbyquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe mijn best daarin, maarja...
Je wilt een affaire met een man?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe hobby
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-lesbische-seks.html
Dat plaatje ook
[ afbeelding ]
Nee een hobby voor jouquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilt een affaire met een man?
uhm nee ik val op mannen. Ookal zou ik een triootje met een vrouw erbij nooit uitsluiten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee een hobby voor jou
Ik heb helemaal niks met mannen
Ik kan een goed uitziende man goed inschatten op z'n uiterlijk en zal dat ook zeker doenkan het ook waarderen, maar zoenen/seks met een vent
![]()
![]()
Ik vond met vrouwen al een hele stap![]()
(garpje
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |