Een natuurkundeleraar weet daar vast een truukje op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Het was gewoon weer dichtgeplakt met tape ofzo
K&P zijn bang dat als de islamitische scholen dicht gaan, de gristelijke scholen ook de deuren moeten sluiten.quote:
Terecht klacht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:23 schreef Travel. het volgende:
Waarom open jij elke keer topics?
En dan met domme TT's?
plaats een TR en doe een suggestie voor een andere TTquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:23 schreef Travel. het volgende:
Waarom open jij elke keer topics?
En dan met domme TT's?
quote:Ibn Ghaldoun zijn de grootste oplichters ooit!
Hier spreekt een oud leerling die weg is gestuurd, vanwege ze openbare mening in de les die niet samen kon gaan met het islamitisch lesgeving van de school!
Ik heb meerdere malen in het verleden, geenstijl of pownews proberen te bereiken met e-mails hoe schandalig deze school wel niet te werk gaat!
Aub ik zou het erg van prijs stellen als er ergens e-mail kon vinden waar ik mijn verhaal kan doen wat deze oplichters allemaal wel niet doen!
Ten eerste,
Er werken daar rechts extremistische moslims. De eerste is Dhr. Talbi!
De leerlingen komen niet in contact met de Nederlandse cultuur! Die 200.000 euro die gebruiken ze om de leerlingen naar mekka te sturen voor bedevaart.
DIE LEERLINGEN WILLEN EERDER NAAR DE EFTELING MAAR ZE WORDEN GEDWONGEN
De godsdienst lessen, zijn puur koran lessen. De leerlingen zijn verplicht elke week soera's uit hun hoofd te leren. Ongeacht of je wel of geen arabisch kan lezen of spreken!
Vraag anders naar Dhr. Ben Asker!!!
Een geschiedenis docent ontslagen is omdat hij een leerling een knuffel gaf! lichamelijk contact met vrouwen is ten zeer strenge verboden op IBN GHALDOUN!(Ook zoals een hand geven). Jongens en meisjes mogen Niet naast elkaar zitten op school. Er moet minimaal 1 meter tussen zitten.
Pownews. Ga eens anders langs in Slinge. in de wijken rond om het adres ''Schere 47''.
Doe daar maar eens een interview! De bewoners hebben extreme last van die moslims die daar rondhangen!
Jarenlang word er onder de docenten samen met de leerlingen ONDERHANDELD!!! Met de smoes ''we moeten onze moslims broeders en zusters helpen in deze wereld''
Hoe gaat dat te werk?
De leerlingen zijn verplicht een ZWARTE balpen te gebruiken bij multiple choice vragen (omdat blauw wel eens verschil heeft). Zodat elke vraag die ze niet kunnen beantwoorden, door de docent zelf ingevuld kan worden.
Ik heb veel meer informatie en zou graag me verhaal willen doen bij deze discriminerende teringlijers.
Ibn ghaldoun wou zelfs geen gebruik maken van hun oude locatie in Rotterdam zuid, in de buurt van de bijerlandselaan. Ze hebben daar iemand onderling ingehuurd, die heeft zitten kloten met elektriciteit kast Zodat er die avond een brand uitbrak en hun recht op een nieuw gebouw kregen! Zodra ik hier een E-mail van geenstijl of pownews redactie krijg zal ik mijn verhaal totaal anoniem doen.
Ik probeer al jarenlang anoniem contact op te nemen maar niemand die geïnteresseerd was.
Iedereen dacht dat ik gek was.
Ik probeer niemand zwart te maken. Ik ben opzoek naar gerechtigheid. Hun hebben mij gediscrimineerd en volgens hun was ik maar een "part-time" moslim.
Ach nee man, er is maar één islamitische middelbare school en dat is deze.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef Latert het volgende:
[..]
K&P zijn bang dat als de islamitische scholen dicht gaan, de gristelijke scholen ook de deuren moeten sluiten.
Gristenscholen presteren niet, deze school heeft tenminste een 100% slagingspercentagequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef Latert het volgende:
[..]
K&P zijn bang dat als de islamitische scholen dicht gaan, de gristelijke scholen ook de deuren moeten sluiten.
Gangkast van Ibn Ghaldoun#quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef superniger het volgende:
[..]
plaats een TR en doe een suggestie voor een andere TT
nou nou nou, wat een onderbuikquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Een natuurkundeleraar weet daar vast een truukje op.
Zal ik me dan maar opofferen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:25 schreef superniger het volgende:
[..]
er is hier vast wel een mod die het wil veranderen
Denk je dat echt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:26 schreef Latert het volgende:
Die mannen kunnen praten wat ze willen, volgend jaar zijn ze werkeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |