Word je niet streetwise van.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben in een rustig dorp in Noord-Holland opgegroeid. Niks mis mee.
Ach is bijna weer zover. Utrecht mag al bijna beginnen met Europees voetbal enzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef vandermar het volgende:
Ik kan niet wachten tot het nieuwe voetbalseizoen begint
Je bent nog niet opgegroeidquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben in een rustig dorp in Noord-Holland opgegroeid. Niks mis mee.
randstad en gelderland enigste goede plekken van nederland om te wonenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Je zou maar zo'n tunnelvisie als jij opbouwen.
Mensen uit de randstad
AZ is alweer bezig met de voorbereiding en begint 1 juli ofzo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach is bijna weer zover. Utrecht mag al bijna beginnen met Europees voetbal enzo.
Gelderland erbij noemenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
randstad en gelderland enigste goede plekken van nederland om te wonen
Nu al? Gert-Jan is toch een blokhut aan het bouwen ergens in het Oosten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
AZ is alweer bezig met de voorbereiding en begint 1 juli ofzo?
wats probleemquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelderland erbij noemen, daar gaat je geloofwaardigheid.
Wat een onzinquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
trollquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha nee man, geniaalquote:
Hij werd er compleet uitgeluld door dat meisje. Die gast is niet zo heel snugger.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spuuglelijk. Met Rotterdams heb ik ook weinig, maar dat klinkt voornamelijk dom.
Niks geinig aan. Gewoon ooraids. Net als Limburg idd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man. Ik vind dat geinig. Beter dan Brabants en Limburgs. Of Tukkers accent.
Ik vind het wel leuk accent dat Amsterdams. Op Rotterdams heb ik ook niet zo heel veel tegen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spuuglelijk. Met Rotterdams heb ik ook weinig, maar dat klinkt voornamelijk dom.
Wat praat jijquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw gespeelde, overdreven Rotterdam liefde begint een beetje zielig te worden
Ja, dus?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een trotse fries en dan voor Feyenoord?
Ingewikkelde post dit.quote:
Omdat het overdreven is. En echt tegen werkelijk alles aanschopt wat enigszins afwijkt aan Rotterdamquote:
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Die klote Ambrosini gaat nu pas weg, die tyfuslijer moest al in 2003 weggaan
dat doet niet iedereen hier neequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat het overdreven is. En echt tegen werkelijk alles aanschopt wat enigszins afwijkt aan Rotterdam![]()
Ja ik dacht me al zoiets te herinneren. Gingen ze het niet in de fik steken ofzo?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
spoiler: einde als ze die ajax sjaal weggooien
Nee jij zou hem omdoen en de straat op en neer rennenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
spoiler: einde als ze die ajax sjaal weggooien
Nee dat klopt. Niet in deze SC in ieder geval. Sowieso zijn posts met enkel een smiley vermoeiend.quote:
Ook nog gaan verdedigenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee jij zou hem omdoen en de straat op en neer rennen
Ik zou hem ook lekker laten fikkenquote:
nou voor jou danquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Niet in deze SC in ieder geval. Sowieso zijn posts met enkel een smiley vermoeiend.
Overigens ben ik verre van anti Rotterdam hoor. Sterker nog. Ik ben er bijna dagelijks te vinden.
Een wereldstad is het wel ja, met al die irritante toeristen. En dat accent blijft ook lelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou voor jou dan
AMSTERDAM WERELDSTAD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor accent heb jij?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een wereldstad is het wel ja, met al die irritante toeristen. En dat accent blijft ook lelijk.
Haha ik niet. Maar wil je als je jaren in Purmerend op school zit waar ze nog Amsterdamser praten dan in Amsterdam zelf.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Abn correct, met wellicht wat Haagse invloeden. Al hoor ik dat zelf niet echt.
minacht lr je?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een fa2 littlerabbit ik ben nuance zelf zeg zelfs dat gelderland wel oke was en randstad in het algemeen dus zeg eigenlijk dat amsterdam beter is dan meeste van nederland wat een grap.
Purmerendquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha ik niet. Maar wil je als je jaren in Purmerend op school zit waar ze nog Amsterdamser praten dan in Amsterdam zelf.
Plas in z'n kontquote:
mag je hier niet zeggen je mag hier niet haten op andere steden dus zeg iets van:quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mag je hier niet zeggen je mag hier niet haten op andere steden dus zeg iets van:
PURMEREND PRACHTSTAD
Oh, ik dacht dat dit ONZ wasquote:
PURMEREND PRACHTSTADquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mag je hier niet zeggen je mag hier niet haten op andere steden dus zeg iets van:
PURMEREND PRACHTSTAD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |