Word je niet streetwise van.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben in een rustig dorp in Noord-Holland opgegroeid. Niks mis mee.
Ach is bijna weer zover. Utrecht mag al bijna beginnen met Europees voetbal enzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef vandermar het volgende:
Ik kan niet wachten tot het nieuwe voetbalseizoen begint
Je bent nog niet opgegroeidquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben in een rustig dorp in Noord-Holland opgegroeid. Niks mis mee.
randstad en gelderland enigste goede plekken van nederland om te wonenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Je zou maar zo'n tunnelvisie als jij opbouwen.
Mensen uit de randstad
AZ is alweer bezig met de voorbereiding en begint 1 juli ofzo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach is bijna weer zover. Utrecht mag al bijna beginnen met Europees voetbal enzo.
Gelderland erbij noemenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
randstad en gelderland enigste goede plekken van nederland om te wonen
Nu al? Gert-Jan is toch een blokhut aan het bouwen ergens in het Oosten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
AZ is alweer bezig met de voorbereiding en begint 1 juli ofzo?
wats probleemquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelderland erbij noemen, daar gaat je geloofwaardigheid.
Wat een onzinquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
trollquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha nee man, geniaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |