Nee jij zou hem omdoen en de straat op en neer rennenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
spoiler: einde als ze die ajax sjaal weggooien
Nee dat klopt. Niet in deze SC in ieder geval. Sowieso zijn posts met enkel een smiley vermoeiend.quote:
Ook nog gaan verdedigenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee jij zou hem omdoen en de straat op en neer rennen
Ik zou hem ook lekker laten fikkenquote:
nou voor jou danquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Niet in deze SC in ieder geval. Sowieso zijn posts met enkel een smiley vermoeiend.
Overigens ben ik verre van anti Rotterdam hoor. Sterker nog. Ik ben er bijna dagelijks te vinden.
Een wereldstad is het wel ja, met al die irritante toeristen. En dat accent blijft ook lelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou voor jou dan
AMSTERDAM WERELDSTAD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor accent heb jij?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een wereldstad is het wel ja, met al die irritante toeristen. En dat accent blijft ook lelijk.
Haha ik niet. Maar wil je als je jaren in Purmerend op school zit waar ze nog Amsterdamser praten dan in Amsterdam zelf.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Abn correct, met wellicht wat Haagse invloeden. Al hoor ik dat zelf niet echt.
minacht lr je?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een fa2 littlerabbit ik ben nuance zelf zeg zelfs dat gelderland wel oke was en randstad in het algemeen dus zeg eigenlijk dat amsterdam beter is dan meeste van nederland wat een grap.
Purmerendquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha ik niet. Maar wil je als je jaren in Purmerend op school zit waar ze nog Amsterdamser praten dan in Amsterdam zelf.
Plas in z'n kontquote:
mag je hier niet zeggen je mag hier niet haten op andere steden dus zeg iets van:quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mag je hier niet zeggen je mag hier niet haten op andere steden dus zeg iets van:
PURMEREND PRACHTSTAD
Oh, ik dacht dat dit ONZ wasquote:
PURMEREND PRACHTSTADquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mag je hier niet zeggen je mag hier niet haten op andere steden dus zeg iets van:
PURMEREND PRACHTSTAD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |