Hij werd er compleet uitgeluld door dat meisje. Die gast is niet zo heel snugger.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spuuglelijk. Met Rotterdams heb ik ook weinig, maar dat klinkt voornamelijk dom.
Niks geinig aan. Gewoon ooraids. Net als Limburg idd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man. Ik vind dat geinig. Beter dan Brabants en Limburgs. Of Tukkers accent.
Ik vind het wel leuk accent dat Amsterdams. Op Rotterdams heb ik ook niet zo heel veel tegen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spuuglelijk. Met Rotterdams heb ik ook weinig, maar dat klinkt voornamelijk dom.
Wat praat jijquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw gespeelde, overdreven Rotterdam liefde begint een beetje zielig te worden
Ja, dus?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een trotse fries en dan voor Feyenoord?
Ingewikkelde post dit.quote:
Omdat het overdreven is. En echt tegen werkelijk alles aanschopt wat enigszins afwijkt aan Rotterdamquote:
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Die klote Ambrosini gaat nu pas weg, die tyfuslijer moest al in 2003 weggaan
dat doet niet iedereen hier neequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat het overdreven is. En echt tegen werkelijk alles aanschopt wat enigszins afwijkt aan Rotterdam![]()
Ja ik dacht me al zoiets te herinneren. Gingen ze het niet in de fik steken ofzo?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
spoiler: einde als ze die ajax sjaal weggooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |