Groot deel van mijn vrienden zijn Ajaciedenquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:40 schreef Tjacka het volgende:
Ben trouwens wel nog nooit in Rotterdam geweest.
Dat is wel heel treurig woonachtig in Friesland. Beter sla je het eruit bij hem. Er komt een tijd dat de zoon de ouders moet opvoeden naar de moderne maatstaven.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Groot deel van mijn vrienden zijn Ajacieden
Bij mij ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal ik je een tik op je muil geven, teringneusquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel heel treurig woonachtig in Friesland. Beter sla je het eruit bij hem. Er komt een tijd dat de zoon de ouders moet opvoeden naar de moderne maatstaven.
Wat moet je ook in dat vieze dorp.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:40 schreef Tjacka het volgende:
Ben trouwens wel nog nooit in Rotterdam geweest.
Ik zie de laatste weken veel ajax shirts buiten. Successupporters.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het grootste deel van mijn vrienden geeft geen neuk om voetbal. Daar heb ik Fok! voor waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:42 schreef vandermar het volgende:
Maar sowieso vrouwen die een voetbalclub supporteren(C_A na
)
ik wou net tegen je opmerking aanschoppenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo dat was weer een laag niveau voor vandaag.
dorp?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je ook in dat vieze dorp.
wij moesten een keer met de bus naar Rotterdam want die Thalys reden niet. toen hebben mijn ouders gevraagd of we ook anders heen konden want ik en mijn broertje wouden niet mee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je ook in dat vieze dorp.
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo dat was weer een laag niveau voor vandaag.
Ik zou het wat subtieler brengen aan je vader. Anders wordt het op zeker opvoeden met geweld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal ik je een tik op je muil geven, teringneus
Ik ben een keer naar Blijdorp geweest. Dat was de enige keer in Rotterdam volgens mij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij moesten een keer met de bus naar Rotterdam want die Thalys reden niet. toen hebben mijn ouders gevraagd of we ook anders heen konden want ik en mijn broertje wouden niet mee.
Vrouwen moet je ook lekker voor binnen houden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:43 schreef vandermar het volgende:
Ik ga mijn vrouw later ook niet meenemen naar Feyenoord. Ik wil lekker mijn momentje van vreugd en plezier hebben
Een halsband met stroom en vlijmscherpe messen aan de deurpostenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen moet je ook lekker voor binnen houden.
aan de ketting houden inderdaad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen moet je ook lekker voor binnen houden.
Ik ben in een rustig dorp in Noord-Holland opgegroeid. Niks mis mee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die niet (deels) in rotterdam zijn opgegroeid
Word je niet streetwise van.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben in een rustig dorp in Noord-Holland opgegroeid. Niks mis mee.
Ach is bijna weer zover. Utrecht mag al bijna beginnen met Europees voetbal enzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef vandermar het volgende:
Ik kan niet wachten tot het nieuwe voetbalseizoen begint
Je bent nog niet opgegroeidquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben in een rustig dorp in Noord-Holland opgegroeid. Niks mis mee.
randstad en gelderland enigste goede plekken van nederland om te wonenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Je zou maar zo'n tunnelvisie als jij opbouwen.
Mensen uit de randstad
AZ is alweer bezig met de voorbereiding en begint 1 juli ofzo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach is bijna weer zover. Utrecht mag al bijna beginnen met Europees voetbal enzo.
Gelderland erbij noemenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
randstad en gelderland enigste goede plekken van nederland om te wonen
Nu al? Gert-Jan is toch een blokhut aan het bouwen ergens in het Oosten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
AZ is alweer bezig met de voorbereiding en begint 1 juli ofzo?
wats probleemquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelderland erbij noemen, daar gaat je geloofwaardigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |