Stijn heeft tegen alles iets.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Stijn heeft toch niks tegen Heerenveen. PSV is dan leuker.
Ah nee hè. Van die volwassen mensen die dat niet uit hun bek kunnen krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:35 schreef vandermar het volgende:
Haha die vader![]()
Kom op man, zeg gewoon Ajax
Stijn met vrienden moet je voorstellen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Stijn heeft toch niks tegen Heerenveen. PSV is dan leuker.
Mijn pa ook nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah nee hè. Van die volwassen mensen die dat niet uit hun bek kunnen krijgen.
Dan ben je echt niet goed wijs. Maar dat zie je vrij snel in dat filmpje. Mijn vooroordeel over Feyenoorders wordt weer bevestigd daar, jezus wat een volk.quote:
Ze hadden gewoon een fanatieke Ajacied erheen moeten sturen. Krijg je veel leukere confrontaties.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef vandermar het volgende:
Lol, Amstelveen ligt gewoon tegen Amsterdam aan
Mwha wel een toffe peerquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je echt niet goed wijs. Maar dat zie je vrij snel in dat filmpje. Mijn vooroordeel over Feyenoorders wordt weer bevestigd daar, jezus wat een volk.
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je echt niet goed wijs. Maar dat zie je vrij snel in dat filmpje. Mijn vooroordeel over Feyenoorders wordt weer bevestigd daar, jezus wat een volk.
Als je niet eens normaal Amsterdam of Ajax uit je bek kan krijgen, hoor je gewoon thuis in een inrichting.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |